Αφροδίτης P. O. V.
Εγώ με την Δήμητρα πήγαμε να τους χωρίσουμε.
Και τώρα για να σας φύγει και η αγωνία για το ποιοι πλακώνονται στο ξύλο, θα σας πω. Ο Κώστας με τον Μιχάλη και τον Λούκ.
Δηλαδή... Ο Χριστός και η Παναγία!
Πως έκαναν έτσι το μωρό μου ρε;! Και από ότι καταλάβατε, ο Μιχάλης είχε γίνει σκατά. Το κάτω χείλος του ήταν σχησμένο και έτρεχε αίμα και είχε μια γρατζουνιά πάνω ακριβώς από το μάτι του. Όχι ότι ο Κώστας ήταν σε καλύτερη κατάσταση... εκείνος είχε ένα μελανιασμένο μάτι και λίγο αίμα στην μύτη του. Ο μόνος που δεν φαινόταν να έχει πάθει τίποτα ήταν ο Λούκ. Το μόνο που τον προδιδε ήταν το πάρα πολύ ανακατεμένο μαλλί του.
"Του έμαθα εγώ πως να βαράει και πως να αμύνεται" μου ψιθύρισε η Δήμητρα. Εμ πες το μου έτσι! Είπα και γω...
Προσπάθησα να τους χωρίσω, αλλά μάταια. Μωρε αι σιχτηρ που θα κάτσω να σκάσω!
"ΣΤΑΜΆΤΗΣΕ!" Αυτή ήταν η Δήμητρα η οποία γκαριξε πάνω σε ένα τραπέζι. Αμέσως, όλοι σταμάτησαν και κοίταξαν την αδερφή μου.
"Λοιπόν!" Είπε η Δήμητρα "Σκασμός αλλιώς θα σας σπάσω στο ξύλο όλους εδώ μέσα. Γκε γκε;" Συνέχισε και όλοι ένευσαν θετικά. Είχε τόση ησυχία που θα έπαιρνες όρκο πως ούτε καν αναπνεαν οι άλλοι.
"Κώστας, Μιχάλης, Λούκ, Σταμάτης και Δημήτρης, μαζί μου. Τώρα!" Πρόσταξε και τα αγόρια πήγαν προς το μέρος της. Εκείνη τους ειπε να πάνε πάνω στο δωμάτιο 369 και να περιμένουν εκεί. Ύστερα, η Δήμητρα με πλησίασε.
"Τώρα, πρέπει να πάμε τις αλλες πανω" μου είπε και εγώ συμφώνησα.
"Άστο πάνω μου. Εσύ πήγαινε στα αγόρια" η είπα και εκείνη ένευσε θετικά.
Η Δήμητρα άρχισε να ανεβαίνει τις σκάλες. Εγώ από την άλλη, πήγα στα κορίτσια.
Μετά από λίγο αρχίσαμε να ανεβαίνουμε τις σκάλες. Όταν φτάσαμε στο δωμάτιο 369, άνοιξα την πόρτα και της έσπρωξα μέσα. Προβλέπεται μεγάλη μέρα σήμερα...
Μόλις μπήκα και εγώ μέσα, κλείδωσα την πόρτα και έδωσα στην Δήμητρα το κλειδί...
Hey guys!
Τι κντ?
Ελπίζω κλ.
Εγώ βρμ π ζω =/
Αυτά...
TILL NEXT TIME...
CYA 😘
YOU ARE READING
#Bad Gang {Book 2}
Teen Fiction"Αφήστε τα! Καίγεται ο κωλος μας!" Είπε ο Μιχάλης. "Ώστε καίγεται ο κωλος μας;" Ρώτησε δραματικά ο Σταμάτης. "Ναι φίλε μου. Καίγεται ο κωλος μας" απάντησε το ίδιο δραματικά ο Μιχάλης. "Θέλετε να πείτε ότι καίγεται ο κωλος μας;" Ρώτησε το ίδιο δρα...