Still Γωγώς P. O. V.
ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ! Επιτελους φτάσαμε στον Παρνασσό! Τόσες ώρες μέσα στο αμάξι ΚΑΙ έγκυος ΔΕΝ το επαναλαμβάνω! Α πα πα πα! Μακρυά μακρυά!
Αφου βγήκαμε από τα αμάξια, πήραμε τις βαλίτσες μας και κατευθυνθήκαμε προς το χιονοδρομικό κέντρο.
Η υπάλληλος / ρεσεψιόνιστ κάτω στην είσοδο μου έπρηξε ότι είχα και δεν είχα! Παραλίγο να της χώσω μπουνιά. Και όχι! Δεν εφτεγαν οι ορμόνες! Και η Δήμητρα ήθελε να την πλακώσει στο ξύλο.
Τέλος πάντων...
Αφού πήγαμε στο δωμάτιο μας -Δόξα τω Θεώ είχε τετράκλινο δωμάτιο- βολεψαμε τα πράγματα μας και κατεβήκαμε κάτω στην καφετέρια του χιονοδρομικού.
Αφού παραγγείλαμε, αρχίσαμε να συζητάμε για το τι γίνεται στις ζωές μας πλέον.
Εγώ τους είπα για την εξουθενωτικη, άστατη και βαρετή ζωουλα μου, η Αφροδίτη για την άθλια τη δικιά της, η Δήμητρα για το τι έγινε με τον Λούκ όταν την επισκέφθηκε στην σχολή και η Ιωάννα μας είπε τι έγινε με τον ξάδερφο της, τον Τρεβορ. Οφείλω να πω πως το τελευταίο με άφησε άναυδη. Δηλαδή, τι διατανο; Όμως σε ένα ή ζωές μας είναι ίδιες : πρέπει να πηγαίνουμε στις σχολές μας και εκεί μέσα βαριόμαστε που ζούμε! Ιδικά εγώ που είμαι έγκυος! Και τρώω και δούλεμα... Και με λένε και πουτανα... Και αυτούς θα τους βρουν νεκρούς καμιά μέρα σε κάνα χαντάκι σε τόσο άσχημη κατάσταση που δεν θα καταλαβαινουν ποιος είναι ποιος ή ακόμα και τι είναι!
Μετά από λίγη ώρα, ήρθε η παραγγελία μας και έτσι σταματήσαμε να μιλάμε και αρχίσαμε να τρώμε και να πίνουμε.
Ξαφνικά από το πουθενά ακούστηκαν φωνές. Γυρίσαμε όλες να κοιτάξουμε ποιοι μαλωναν.
"Γουστάρω!" Αναφώνησε η Δήμητρα και όλες μας την κοίταξε σε φάση : 'Πας καλά;!' Και εκείνη απλά ανασηκωσε τους ώμους της.
"Εμ... Τελικά δεν γουστάρω..." είπε η Δήμητρα αφού είδε ποιοι τσακωνώντουσταν. Αλήθεια, ποιοι μαλωναν; Σηκώθηκα για να δω και μόλις είδα ποιοι ήταν, έμεινα. Σαν τον μαλακα.
"Πάω να τους χωρίσω" είπαν ταυτόχρονα η Δήμητρα και η Αφροδίτη, ενώ πήγαν προς το μέρος των αγοριών.
To be continue...
Hey guyssss
Wassaupppppp???
I'm bored as fuckkkkkk
Αύριο γράφω Ιλιάδα! Και σμρ έγραψα γλώσσα! Και την Τετάρτη θα γράψω Αρχαία! Και την Πέμπτη Βιολογία! Και μας έχουν βάλει 4 διαγωνισματα την ίδια εβδομάδα ενώ κανονικά επιτρέπεται μέχρι 3. Oh... fuck them! And their tests! And BASICALLY ALL THE SCHOOL! 😤
Αυτά....
Hope you like the chap❤
Till next time....
Cya 😘
YOU ARE READING
#Bad Gang {Book 2}
Teen Fiction"Αφήστε τα! Καίγεται ο κωλος μας!" Είπε ο Μιχάλης. "Ώστε καίγεται ο κωλος μας;" Ρώτησε δραματικά ο Σταμάτης. "Ναι φίλε μου. Καίγεται ο κωλος μας" απάντησε το ίδιο δραματικά ο Μιχάλης. "Θέλετε να πείτε ότι καίγεται ο κωλος μας;" Ρώτησε το ίδιο δρα...