~14~

2.5K 241 36
                                    

Ιωάννας P. O. V.

Μόλις ξύπνησα, άρχισα να ετοιμάζω τις βαλίτσες μου. Και... Ναι! Σημέρα θα πάω στα Γιάννενα για να σπουδάσω! Oh fuck mah life...

Αφού αποχερετηστηκαμε με τα κορίτσια έφυγα.

Τώρα να πω την αλήθεια... βαριέμαι να πάω στα Γιάννενα να αρχίσω τα μαθήματα της σχολής...

Αλλά τι να κανουμε; Αυτά έχει η ζωή.

Αφού έφτασα Γιάννενα (ΜΕΤΆ ΑΠΌ ΠΑΑΑΡΑ ΠΟΛΎ ΏΡΑ...)

Πηγα στο διαμέρισμα που θα νοικιάζω όσο θα είμαι εδώ.

Ήταν ένα διαμέρισμα μέσα σε μια πολυκατοικία, 189€ το μηνα. Πάλι καλά ήταν φθηνό.

Αφού ξεπακεταρα τα πράγματα μου, ξάπλωσα στο κρεβάτι και άρχισα να διαβάζω το ΆΓΓΕΛΟΙ το 5. Δηλαδή το τελευταίο μέχρι στιγμής. Αχχχ... Εδώ πρωταγωνιστής είναι ο Καμ! (the only reason I like it. Ok... Μου αρέσει που έχει και πιο πολύ από τον Λουσιφερ εδώ but yeah..)

Αφού διάβασα καμιά εικοσαριά σελίδες, ντύθηκα και πήγα να πάρω κάνα σάντουιτς θυμίζει τπτ Littlemoroi05?😉)

Αφού κάθισα σε ένα παγκάκι και το έφαγα, πήγα μια βόλτα. Μετά την βόλτα καθώς γύρναγα στο σπίτι, αποφάσισα να πάρω μια οικογενειακή συσκευασία παγωτό Nirvana με γεύση muffin (Littlemoroi05...😏)

Όταν γύρισα πίσω στην πολυκατοικία, πήγα στο διαμέρισμα μου. Μιας και δεν είχα τι να κάνω, αποφάσισα να δω λίγη τηλεόραση.

Ξαφνικά, κατά τις 9:53μ.μ., εκεί που έβλεπα με την ησυχία μου 'Μην αρχίζεις την μουρμούρα' χτύπησε η πόρτα. Σηκώθηκα για να πάω να ανοίξω.

ΜΗΝ ΠΑΣ! ΘΑ ΕΊΝΑΙ ΚΑΝΈΝΑΣ ΨΥΧΟΠΑΘΉΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΘΈΛΕΙ ΝΑ ΣΕ ΒΙΆΣΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΆ ΝΑ ΣΕ ΣΚΟΤΏΣΕΙ! 😨

Και εσύ από ποτέ νοιάζεσαι για το αν θα πεθάνω ή όχι?

Από τότε που αν πεθάνεις, θα πεθάνω και εγώ 😒

Ρε ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ!

ΚΑΙ ΓΩ ΠΕΡΝΆΩ ΚΑΛΆ! (seniorita__maritina σ θυμίζει κάτι? 😎)

Αι παρατα με ρε άθλιο παλιοσκούληκο του βαλτου. Μου θες και yu gi oh greek parody.

ΛΟΙΠΌΝ! ΠΉΓΑ ΝΑ ΑΝΟΊΞΩ! Μόλις άνοιξα την πόρτα έμειν-

Έμεινες μαλακας

Ακριβώς!

Στην πόρτα μπροστά μου, στεκόταν ο...

Γεια σας!
Τι κάνετε?
Ελπίζω καλά!
Αυτό ήταν το κεφάλαιο...
Ποιος να ήταν άραγε στην πόρτα?

Till next time...

Cya 😘

#Bad Gang {Book 2}Where stories live. Discover now