Bonus

2.3K 153 17
                                    

3rd person's P. O. V.

Εδώ τώρα θα δούμε τους ήρωες μας να είναι γονείς. Ready? Και έτοιμοι να μην είστε, εγώ θα σας αφηγηθω. Πάμε!

Σάββατο. Ημέρα ξεκούρασης και για γονείς και για παιδιά. Όλη η παρέα με τα παιδιά τους είναι στο σπίτι του Σταμάτη... Και της Ιωάννας. Τα αγόρια της παρέας μας είναι στο σαλόνι βλέποντας ποδόσφαιρο και φωνάζοντας σαν μουρλαμενοι πίθηκοι. Τα κορίτσια είναι στην αυλή πίνοντας καφέ και παίζοντας χαρτιά. Από την άλλη, τα παιδιά - τα οποία τώρα είναι πλέον στην εφηβεία (αχ πως περνάνε τα χρόνια 😢) είναι πάνω στο υπνοδωμάτιο του Ivan και της Εύας, τα δίδυμα τα οποία πλέον είναι δεκαπέντε. Ο Ivan κάθεται μαζί στο πάτωμα με τον Θοδωρή (τον γιο της Αφροδίτης και του Μιχάλη, ο οποίος είναι δέκα τέσσερα) παίζοντας video games. Ο Μάνος - ο οποίος είναι είκοσι ένα πλέον - διαβάζει hentai στο κινητό του και η Εύα στέλνει μηνύματα στον γκόμενο της... ε ρε αν το μάθει ο Σταμάτης θα πάθει έμφραγμα... Ενώ η κόρη της Δήμητρας και του Λούκ, (ναι ναι κάνανε παιδί. Αλλά μη νομίζετε ότι παντρευτηκανε. Ούτε αραβονιστηκανε) η Διωνη, η οποία έχει την ίδια ηλικία με τον Θοδωρή, παίζει με την Νίκη (την ενάχρονη κόρη της Γωγώς και του Κώστα).

Μετά από λίγο, ο Σταμάτης σηκώθηκε και πήγε να δει τι κάνουν τα παιδιά. Πήγε να ανοίξει την πόρτα όμως σταμάτησε όταν άκουσε την φωνή της κόρης του.

''Παιδιά...'' είπε η Εύα. Όλοι γύρισαν και την κοίταξαν ''Αν το μάθει ο μπαμπάς ότι έχω αγόρι... τι θα γίνει;'' Ρώτησε και ο Σταμάτης άνοιξε την πόρτα όλα τα παιδιά γύρισαν και τον κοίταξαν.

''ΤΙ ΈΧΕΙΣ ΛΈΕΙ;'' Φώναξε σαν την Ιωάννα όταν έμαθε ότι τελείωσε η σοκολάτα όταν ήταν έγκυος.

''Γκόμενο. Καλε κουφός είσαι;'' Τον ρώτησε η Διώνη κρατώντας την Νίκη αγκαλιά. Ο Σταμάτης της έβγαλε την γλώσσα και ξανά στράφηκε προς την κόρη του.

''Εμ... Να... ε...'' ήταν το μόνο που κατάφερε να πει η Εύα.

''Εγώ την κάνω από 'δω...'' είπε ο Ivan. Καθώς παράτησε το χειριστήριο πάνω στο γραφείο του.

''Ναι ναι και 'γω'' είπε ο Θοδωρής. Έκλεισε την κονσόλα και άφησε και εκείνος το χειριστήριο. Βγήκε έξω μαζί με τον Ivan.

''Ναι... Και 'γω πρέπει να... Πάω επείγοντος τουαλέτα!'' Είπε ο Μάνος και πριν φύγει, η Διώνη του είπε να πάρει την Νίκη. Εκείνος ένευσε και βγήκε από το δωμάτιο με την μικρή του αδερφή στην αγκαλιά του.

''Εσύ δεν θα φύγεις;'' Ρώτησε η Εύα ανασηκώνοντας το ένα της φρύδι.

''Μπααα. Θα κάτσω εδώ να δω το θέαμα'' είπε και ανασήκωσε τους ώμους της. Πήρε την σακούλα με πατατάκια που ήταν ακουμπισμένη πάνω στο κρεβάτι, την άνοιξε και άρχισε να τρώει. Ο Σταμάτης ρολαρε τα μάτια του στην Διώνη και μετά από λίγο ξαναστραφηκε στην Εύα.

''ΤΙ ΝΟΜΊΖΕΙΣ ΚΥΡΊΑ ΜΟΥ; ΌΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΌΤΙ ΓΟΥΣΤΆΡΕΙΣ; ΝΑΙ ΚΑΛΆ! ΌΣΟ ΖΩ ΕΓΏ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΦΤΙΆΞΕΙΣ ΜΕ ΚΑΝΈΝΑΝ!'' Ούρλιαξε ο Σταμάτης.

''Μην της βάζεις ιδέες'' Του ψιθύρισε η Διώνη και του έδωσε ένα πατατάκι. Εκείνος το έφαγε και πήρε μια βαθιά ανάσα.

''Λοιπόν. Εντάξει. Μπορείς να έχεις... γκόμενο, ΑΛΛΆ! Δεν θα ξεπαρθενιαστεις τουλάχιστον μέχρι να παντρευτείς. Καπίσι;'' Της είπε αγριεμενος και εκείνη ένευσε θετικά. Ο Σταμάτης είπε ένα 'ωραία' και έφυγε από το δωμάτιο.

Κατέβηκε κάτω και είδε τον γιο του να πίνει καφε, τον Μάνο να κάθεται μαζί με την μητέρα του και να μιλάνε στην Νίκη, τον Θοδωρή να παίζει call of duty infinite warfare μαζί με τον πατέρα του, την Αφροδίτη να συζητάει με την γυναίκα του και την Δήμητρα να να συζητάει με τον Λούκ και τον Κώστα. Τότε, η Διώνη γλιστράει τα κάγκελα της σκάλας και γατζωνετε στην πλάτη του Σταμάτη. Ο Σταμάτης την κατεβάζει από την πλάτη του και αρχίζει να την γαργαλάει. Μετά από λίγο, κατέβηκε η Εύα και πήγε στο πηγαδάκι του Λούκ, του Κώστα και της Δήμητρας και τους είπε τι έγινε πάνω στο δωμάτιο. Η Δήμητρα πήγε και το είπε στην Ιωάννα και στην Αφροδίτη, η Αφροδίτη στον Μιχάλη και στον Θοδωρή, ο Θοδωρής το είπε στον Μάνο και την Γωγώ ενώ ο Μιχάλης το είπε στον Ivan ο οποίος παραλίγο να πνιγεί.

Και ναι... κάπως έτσι ήταν τα Σάββατα της παρέας μας. Και της καινούριας μας παρέας. Βέβαια συνήθως είναι και ο Δημήτρης εκεί. Απλά αυτή τη φορά του έτυχε μια δουλίτσα... if you know what I mean 😏

Αυτά...

Αυτό ήταν το κεφαλαιοοοο!

Ελπίζω να σας άρεσε.

Επίσης...

Τι κάνετε?

Till next time....

Cya 😘

#Bad Gang {Book 2}Where stories live. Discover now