Nadržaný Niall..

1.5K 107 12
                                    

"Buď to zješ, alebo to do teba natlačím!" zasyčal. Je mi s neho tak špatne, že nemám chuť jesť.

"Nebudem to jesť," dovolila som si odporovať. Postavil sa a behom chvílky stál nado mnou. Jeho oči sú nádherné. Vyzerajú ako letné nebo. Teda až dovtedy pokiaľ není nahnevaný. Vtedy by som jeho oči prirovnala ku moru, ktoré je po búrke. Jeho oči sa ku nemu nehodia.

"Jedz!" povedal, cez zaťaté zuby. Vyzeral ako keby ma chcel zabiť. Nebránila by som sa tomu. Nech ma v kľúde zabije. Aj tak nechcem žiť. Pozerala som na neho a nechystala som sa uhnuť pohľadom. Jeho sánka sa napla. Vytiahol ma hore a ja som bola mojou tvárou veľmi blízko tej jeho.

"Buď to zješ, alebo ťa čaká niečo iné," zasyčal. Som si sto percentne istá, že som na jeho tvári videla nadržaný úsmev. Čo sa týka mňa.. hej som panna. Od malička som to po prvýkrát chcela až po svadbe. Malo to prísť, až nabudúci týždeň, ale ako vidím bude to skorej. Nenávidim sa za to, že som sem Josha zatiahla. Liezlo mi na nervy byť stále v meste, tak som ho zobrala stanovať. Prvú noc sme to zvládli celkom fajn, no potom sme sa stratili. A ďalej už viete, ako to pokračovalo. Niall ma ťahal cez veľké chodby a ja som ho následovala. Nič iné mi ani neostávalo. Išli sme okolo hlavných dverí. Všimla som si znova ten obraz. Tento krát som vedela, kto sa na ňom nachádza. Kvôli Niallovému vzhľadu na obraze som sa rozosmiala. Vyzeral tam smiešne. Bol oblečený ako niaky panovník z neviem koľkého roku...

"Je ti niečo smiešne?!" zasyčal a otočil sa ku mne. Prstom som ukázala na obraz a znova som sa rozosmiala.

"Vyzeráš tam otrasne," zasmiala som sa. S ním to ani nepohlo. Kamenný výraz najďalej zotrvával na jeho bezchybnej tvári. Vlastne Niall, ako tak by stál za hriech.. pokiaľ nepoznáte jeho povahu. Vlastne ani ja ho ešte tak dobre nepoznám. Som s ním pár hodín, ale zatiaľ sa chová ako maximálny idiot.

"Zostaneš v izbe. Niečo ti donesiem," uškrnul sa. Zase som mala pocit, že je nadržaný. Sadla som si na posteľ. Znova to na mňa došlo. Josh. Josh už není môj. Není nikoho. Je mŕtvy a zabil ho ten idiot. Prečo nezabil aj mňa? Mal by z toho väčšiu srandu.

"Obleč si to," prišiel Niall a hodil niečo na postel. Bolo to čipkované spodné prádlo a... podväzky?!

"Tak na to zabudni!" skríkla som. Nahromadil sa vo mne hnev. Hnev za to, že zabil Josha a teraz aj za to, že so mňa robí kurvu. Postavila som sa a prišla som ku nemu. Celý čas ma pozoroval. Je nechutné prasa. Vlepila som mu facku. Sama som sa čudovala, že som to spravila. Jeho ruky ma chytili za stehná. Podkopol mi nohy, čo spôsobilo, že som mala nohy obmotané okolo jeho pásu. Surovo ma hodil na posteľ a jeho ruky skončili pri mojej hlave. Hnev v jeho očiach, bol jasne vidieť. Oblízol si spodnú peru. Bože, on je vážne nadržaný.

"Nechal som ťa žiť, len pre toto. Vieš, nemal som sa s kým hrať. A ty... vyzeráš až moc dobre na to aby si zomrela, ako panna," šepol. Odkiaľ vie o mne všetky tieto informácie?

"Ako vieš, že?" spýtala som sa no nedopovedala som to.

"Viem o tebe viac, než si dokážeš predstaviť," povedal pričom mi pozeral do očí. Jeho ruka sa dotkla mojho stehna po ktorom mi pomaly prechádzal. Pozeral mi stále do očí. Vážne to bude on, ten s ktorým prídem o moju nevinnosť?

"Odkiaľ o mne vieš?!" povedala som ťažko. Až teraz som si uvedomila moje rýchle dýchanie.

"To sa dozvieš až neskôr," uškrnul sa. Začal mi sťahovať tepláky. Pozeral mi pritom furt do očí. A to bolo to, čo mi zabraňovalo odporovať mu. Jeho oči akoby ma prilepili ku posteli. Na tvári sa mu objavil chvílkový úsmev. Cítila som ako mi vyhŕňa tričko. Chcela som niečo urobiť no nemohla som. Nevládala som sa hýbať. Druhou rukou prešiel po tom najcitlivejšom mieste. Môj dych sa zrýchlil ešte viac, čo nakoniec vyznelo ako vzdychnutie.

"Bude sa ti to páčiť," perverzne si skusol spodnú peru. Potiahol ma za ruky, čo spôsobili, že som sedela. Prevliekol mi cez hlavu tričko. Zaprela som sa rukami do jeho svalnatej hrude. Nebude ma ovládať! Nechcem a nútiť ma nebude.

"Nechaj ma!" zavrčala som. Nepozerala som mu do očí. Nemohla som. Znova by ma zhypnotizoval a stalo by sa to, čo nechcem.

"Si moja! A ja si s tebou budem robiť, čo chcem," zavrčal. V sekunde som ležala a on sa mi znova zabodol do očí. Dal si dole čierne tričko, ktoré zahalovalo jeho vypracovaný trup. Zostala som nemo pozerať na jeho vypracovanú hruď. Na bruchu sa mu rysovali tehličky. Musím uznať, že oproti Joshovi mal božské telo. Nestihla som ani zaregistrovať, že si dal dole aj tepláky. Moje nohavičky sťahoval dole po mojich nohách. Začala som sa báť, hanbiť a bolo mi špatne.

"Nemáš sa za čo hanbiť," počula som jeho hlas. Ale znel inak. Jeho hlas, bol teraz nežný a jemný. Jeho ruka sa dotkla tej mojej. Mala som zavreté oči. Je jasné, že už nič neurobím. Som moc slabá. A keď sa budem brániť, bude to bolieť viac. Možno bude lepšie, keď budem mať zavreté oči a predstavovať si budem Josha. Tak dlho som snívala o našej prvej noci. No tá neprišla. Cítila som hroznú bolesť. No hneď po tom som pocítila niečo jemné na mojích perách. Niall sa vo mne rozpohyboval. Zakňučala som. Hrozne to bolelo. Snažil sa tú bolesť tĺmiť jeho perami. Jeho vášnivé bozky, boli návykové. Perami sa presunul na môj krk. Sal moju kožu na krku. Z jeho úst vychádzali zvuky typu 'ach' a 'hmm'. Viditeľne si to užíval. Potrebovala som jeho pery cítiť na tých mojích. Chytila som mu bradu a zodvihla jeho pery z môjho krku. Ihneď som sa mu prilepila na pery a on ma začal obdarúvať svojími úžasnými bozkami. Bolesť sa pomaly vytrácala a menila sa na slastný pocit. Menšie vzdychy sa vydrali aj z mojích úst. Jeho jazyk prechádzal po mojej spodnej pere v sprievode jeho vzdychov. Na čele mal kvapky potu. Nevyzeral stašidelne, práve naopak vyzeral nádherne. Začal prirážať rýchlejšie a drsnejšie. Niekoľko krát sa stalo, že šepol moje meno. Bolo to tak zlaté a sexy zároveň. Podľa reakcií môjho tela som usúdila, že sa blíži už aj môj vrchol. Bol to nádherný pocit. V mojom tele, akoby niečo vybuchlo. Akoby sa pocit šťastia a lásky spojil a vybuchol. Z mojích úst sa dostalo Niallove meno. Nekričala som. Ako keby som nevládala. Iba som šepla. Niall ešte prirážal no potom, len vydal z hrdla...

"Och môj bože," Jeho hruď dopadla na tú moju. Pozrel mi do očí. No hneď potom urobil niečo iné. Prilepil sa na moje pery. Nebolo to nič vášnivé. Jeho jemné pery sa nežne obtierali o tie moje.

"Vidíš, že sa to dá aj po dobrom. A nakoniec si si to aj užila," mrkol na mňa. Postavil sa a obliekol sa. Cezo mňa iba prehodil deku a odišiel z miestnosti. Zistila som iba jednu vec, že zvyšok života strávim s krásnym netvorom...

:D Prepáčte, že je tak neskoro, ale nevedela som ako 'to' mám opísať, tak som pozerala jeden film (velice nevhodný pre mladistvých) a tým som sa inšpirovala :D No :D Takže aby ste chápali.. Niall není zamilovaný! :D Miranda sa zamiluje skorej, než Niall :D ;) Nooo nečakala som taký úspech inak :D Ďakujem za tie komenty :3 Len tak ďalej! :DDDDD Tak, aký názor na toto zatiaľ máte? :)

Devils don't flyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora