Warning!!! 13+ (plus neslušné slová) :D
*Sen*
Blížila som sa ku Niallovi, ktorý mi bol otočený chrbtom. Počula som ako jemne vzlykal. Mojou rukou som mu prešla cez chrbát.
"Niall všetko je v pohode," šepla som pri jeho uchu. Iba sa otočil a ja som uvidela snáď tú najhoršiu vec. Niall bol skoro celý od krvi. Rezné rany mal na rukách... na tvári.. proste všade.
"Prečo?" dostala som zo seba. Rýchlo som snažila nájsť niake servítky, alebo niečo ale nikde nič.
"Nezaslúžim si žiť. Ublížil som niekomu, komu na mne záležalo," rozplakal sa znova. Krv mu stále tiekla a ja som sa nevedela ani pohnúť. Jeho telo padalo na studenú zem. Začala som hrozne vzlykať.
"Nie! Nemôžeš!" kričala som. Kľačala som pri ňom a dookola som kričala tieto dve slová...
*Koniec snu*
"Miranda vstávaj!" počula som niekoho hlas. Posadila som sa a zistila som, že ešte stále vzlykám. Podľa vône som zistila, že sa nachádzam v Niallovom náručí a žmolím jeho tričko.
"Tšššš to bude v pohode," ukludňoval ma Niall. Jeho ruka prechádzala cez môj chrbát.
"Niall? Žiješ?" spýtala som sa vážne, no on sa rozosmial.
"Nie som mŕtvy a som tu na to, aby som ťa strašil," zasmial sa. Mne.to, ale vtipné neprišlo. Ten pohľad na mŕtveho Nialla... bol hrozný.
"Bojím sa," šepla som. Niall sedel na mojej posteli. Aj cez tmu som videla jeho modré oči, ktoré na mňa pozerajú.
"Poď spať ku mne," šepol a pritiahol sa bližšie. Rukou mi prešiel cez stehno a skusol mi ušný lalôčik. Moje telo sa začalo chvieť. Chce ma pretiahnuť... to je jasné.
"Dáme rýchlovku?" spýtal sa nadržane Niall. Vedela som to..
"Ešte predtým než odpovieš, tak ti hovorím dopredu, že si môžeš vybrať miesto, kde by si to chcela," zašeptal mi do ucha. Ešte stále som sa dokázala ovládať. No v tom Niallov rozkrok zavadil o ten môj a to bola posledná kvapka. Spojila som naše pery a snažila som sa chytiť lem Niallových boxeriek. Vlastne mali sme obidvaja výhodu. Ja som mala nočnú košelu a on iba boxerky.
"Počkaj Miranda! Ešte otázka... rýchlo a drsne alebo pomaly a nežne?" pozrela som na neho úplne prekvapená jeho otázkou. Väčšinou sa ani nepýtal, či s ním chcem spať a jednoducho ma pretiahol... no teraz? Pýta sa ako a kde...
"Je to na tebe," odpovedala som a pozrela som mu do očí. Usmial sa.
"Pomaly a nežne okej?" spýtal sa a ja som iba prikývla. Jeho boxerky boli už dávno preč a ja som pocítila, ako do mňa Niall vnikol. Sykla som od bolesti a Niall prestal.
"Prepáč," šepol a zapozeral sa mi do očí.
"Pokračuj," šepla som aj ja. Niall sa usmial a začal sa pomaly pohybovať. Jeho pery boli stále na mojich. Sem tam unikol niekomu slabší vzdych.
"Nemám rád takéto pomalé tempo, ale teba to bude mučiť tiež takže to ber, ako trest za toho Liama," zasmial sa. Bude ma to mučiť? Robí si srandu?! Jeho pomalé prírazy boli fantastické.
"Nabudúce keď zistím, že si sa s niekym bozkávala tak toho dotyčného zabijem! A s teba vyjebem dušu," zasyčal mi pri uchu a začal ma bozkávať na krku. Myslela som, že asi zošaliem. Pochopila som, ako myslel to, že ma bude mučiť. Potrebovala som, aby zrýchlil. Teda moje telo to potrebovalo.
"Niall zrýchli," šepla som. Iba sa uškrnul.
"Toto je tvoj trest. Takže si ho pekne odpykáš!" zasyčal. Moje nechty som zarývala do Niallového chrbátu.
"Niall prosím," povedala som zúfalo, no on ma umlčal bozkom. Hral túto hru až veľmi dobre a štvalo ma, že vyhrával. Som súťaživý typ. Rada všetko vyhrávam. No v tomto.. nemám šancu.
"Prečo kurva musíš, byť taká neodolateľná?!" zasyčal a znova sa prisal na moje pery.
"Kurva," zvrieskol Niall a urobil sa. Toto je blbé. Určite sa červenám.
"Si na tvrdý sex," zasmial sa Niall a zaprel sa rukami pri mojej hlave. Prirazil silno proti mne. Nečakala som, že zvládne aj druhé kolo. Začal prirážať silno a rýchlo. Ako je možné, že ma má takto prečítanú?! Šeptala som jeho meno, čo sa mu podľa všetkého páčilo, keďže ma neumlčal. Po chvíli prišiel aj môj vrchol. Niall sa zvalil veďľa mňa. Bola som unavená. Výhoda nočnej košele... nemusím na seba nič dávať. Už som pomaly zaspávala, no v tom som cítila ako sa moje telo odlepilo od teplej postele. Niall ma niekam niesol a hneď po chvíli som zistila kam. Položil ma na jeho posteľ a dal mi pusu na čelo. Myslel si, že spím. Prehodil cezomňa deku a priľahol si ku mne. Cítila som jeho ruku na mojom páse. Jemne som sa usmiala a po chvíli som zaspala.
*******
Zobudila som sa skorej než Niall. Teda aspoň si to myslím. Totižto môj chrbát bol nalepený na jeho hrudi. Jeho ruky boli obmotané okolo môjho tela.
"Dobré ránko," šepol mi Niall do ucha.
"Dobré," usmiala som sa no zistila som, že to nemôže vidieť.
"Ako sa ti spalo?" opýtal sa. Otočila som sa pričom sa Niallové ruky stiahli z môjho tela. Ležali sme a pozerali sme si do očí.
"Fajn," odpovedala som. Zamračil sa nad mojou odpoveďou.
"Fajn," zopakoval ironicky. Jeho ruky sa znova obmotali okolo môjho tela. Zostala som prekvapene pozerať.
"Vadia ti moje dotyky?" spýtal sa. Preskenovala som mu celú tvár. Jeho oči mi hypnotizovali pery.
"Nevadia," odpovedala som kľudne.
"Dôležitá informácia," uškrnul sa a prešiel mi prstom po perách.
"Také neodolatelné," skusol si spodnú peru. Pozrel mi do očí a uškrnul sa.
"Najradšej by som ťa znova pretiahol," šepol. Chcela som niečo povedať, ale bola som ticho.
"Tu a teraz," dodal a začal ma bozkávať.
Prvá vec! :D ĎAKUJEM za tie komenty! <3 vážne veľmi moc :3 aj za votes :) No ehm... ma viem hrozné sú tie "scénky" ale proste ... trápne mi to je, keď to píšem :D vždy sa potom smejem na tom... :DDDDD