Čo sa stalo?

761 85 9
                                    

"Perrie.. úprimne si myslím, že mi nepasujú a navyše nemám rada šaty.. a ešte k tomu také krátke," obzerala som sa v zrkadle.

"Ukáž sa mi v ních," prosila Perrie a ja som si, len nervózne povdzychla. Vyšla som z kabínky a Perrie sa usmiala.

"Vyzeráš v nich na zjedenie," usmiala sa milo. Chytila ma za ramená a otočila ma chrbtom.

"Máš v nich aj dobrý zadok," zasmiala sa a ja som sa k nej otočila. No pozrela som za ňu. Stál tam Niall s taškami v rukách a celú si ma obzeral. Jeho pery boli trocha pootvorené. Prešiel ma celú asi tri krát pohľadom a potom mi pozrel do očí, pričom si po spodnej pere prešiel jazykom.

"Ste tu niako skoro," poznamenala Perrie. Zayn, ktorý na mňa chvílu pozeral tiež sa teraz usmial na Perrie.

"Vieš my muži nepotrebujeme tak veľa oblečenia," zasmial sa Zayn.

"Ehm.. Niall si v pohode?" spýtala sa ho Perrie. Iba nepríčetne prikývol.

"Zoberieš si ich?" spýtal sa Niall. Pozrela som sa ešte raz do zrkadla.

"Neviem.. niako extra sa mi nepáčia," povedala som.

"Vyzeráš v nich super! Zober si ich," ozval sa Zayn. Perrie na neho škaredo pozrela. Ja som sa potichu zasmiala.

"No čo? Som predsa chlap nie?" zasmial sa Zayn.

"Si .. ale len môj," objasnila mu Perrie. Pozrela som na Nialla, ktorý hypnotizoval moje brucho.

"Niečo sa deje Niall?" spýtala som sa. Tváril sa zvláštne..

"Nie," odpovedal tvrdo.  Čomu zas je?

"Choď sa prezliecť," pozrel mi do očí. Jeho oči boli chladné a ja som sa obávala toho najhoršieho. Rýchlo som sa vrátila do kabínky. Prezliekla som sa a pozrela som na seba do zrkadla. Čo som zas urobila? Snažím sa mu vyhovieť vo všetkom.

"Zober si tie šaty," povzbudila ma Perrie.

"Mám taký pocit, že jej budú na nič," zavrčal Niall. Už aj Zayn s Perrie na neho pozerali nechápavo.

***********

Ležala som už hodinu v posteli. Niall ležal vedľa mňa. Nedostala som ani pusu na dobrú noc ani nič. Proste sa ma ani nedotkol.

"Niall?" šepla som a dúfala som, že mi odpovie. Nespal.

"Hmm?" odpovedal.

"Čo ti je?" spýtala som sa.

"Miranda spi už," bolo jediné, čo povedal. Moje nervy opäť zafungovali. Postavila som sa z postele a v tme som sa prezliekla do plaviek. Dala som si na seba iba mikinu a zobrala som si šlapky. Niall sa stihol posadiť no to som ja už od nervov buchla dverami. Čo ho zas sere? Nič som mu neurobila. Prechadzála som sa plážou a nechala som, aby voda narážala do mojich chodidiel. Nakoniec som si iba sadla do piesku a pozerala som na oblohu plnú hviezd.

"Niekedy vážne nenávidím svoj život," šepla som. Moje oči sa premiestnili na more. Bolo také tmavé.

"Milujem niekoho, kto mňa nie... vlastne ani nikdy nebude.. nechápem, čo som si to dala do hlavy, že by ku mne niečo mohol cítiť," šepla som znova,no tentokrát som dostala otázku.

"Myslíš si, že ku tebe nič necítim?" ozvalo sa zozadu. Vedela som, že to je Niall. Nechcela som na neho pozerať.

"Vlastne.. ja neviem," priznala som.

"Si prvá u ktorej mi nejde, len o sex," povedal chladne.

"Mám taký pocit, že mi klameš," uškrnula som sa pre seba. Cítila som, že na mňa pozerá, ale ja som na neho nepozrela.

"Keby som ku tebe nič necítil.. zabil by som ťa," povedal chladne.

"Niekedy si myslím, že mohlo byť lepšie keby si ma zabil," povedala som potichu.

"Prečo si to myslíš?" spýtal som sa.

"Nezamilovala by som sa do teba a bolo by to oveľa ľahšie," povedala som potichu.

"Kebyže, že si sa do mňa nezamilovala, bolelo by to," povedal potichu. Otočila som hlavu. Niall sedel na lehátku a pozeral do piesku.

"Prečo sa ku mne chováš znova tak odmerane?" spýtala som sa.

"Pretože sa stalo, niečo čo som nemal nikdy dovoliť," pozrel mi do očí.

"Čo sa stalo?" spýtala som sa nervózne. Jeho odpoveď ma šokovala....

No takže čo sa asi stalo? :D Skúste typovať v komentoch :3 Prepáčte, že je taká krátka :/ V nabudúcej časti vám to, ale vynahradím! :3

A mám premyslený koniec, ktorý sa vám asi páčiť nebude :/ Plus čaká nás ešte síce dosť častí, ale pomaly sa tento príbeh bude končiť.. :) No takže :D túto časť som mala venovať! :) Na základe toho, že sa mi dpč rozjebal notebook to nemám ako venovať.. takže len napíšem meno.. :/ No, ale predtým vás o niečo chcem ešte poprosiť :D Bola by som rada, kebyže si pozriete aj iné príbehy na mojom profile :)) Dobre ďalej nenaťahujem :D Časť venujeeem... *bubny poprosím*.... DarlingBee :) :D sorry, že len takto ale fakt za ten notebook nemožem :/ :D

Devils don't flyWhere stories live. Discover now