Po pár dňoch....
"Okamžite sa choď prezliecť!" zavrčal Liam, keď som vošla ku nemu do izby.
"Vyzerám v tom zle?" spýtala som sa prekvapene. Liam na mňa zazrel. Čo som mu urobila?
"Vyzeráš v tom až moc dobre," povedal Liam pričom pozeral von z okna.
"Tak je potom všetko v pohode," usmiala som sa sama pre seba.
"Není! Nepoznáš Ashtona... je to totálny úchyl," začal zvyšovať hlas Liam. Prvý krát, čo ho vidím takto rozčúleného.
"Liam nechám si to na sebe," povedala som potichu. Tváril sa, že nič nepočul a ďalej ma ignoroval.
"Fajn ignorovať ma je vážne super nápad," zavrčala som a namierila som si to ku dverám. Vážne niekedy nechápem tieto Liamove nálady. A navyše neviem, čo je na tom čo mám oblečené také hrozné. Obyčajné biele šaty bez ramienok, ktoré su do polky stehien.
"Pekné šaty," ozval sa hlas za mnou. Bol to Harry. Aspoň niekto komu sa páči to čo mám na sebe. Zaujímalo by ma čo by na to povedal Niall. Vlastne... on by nič nepovedal. Nikdy mi nič nepochválil.
"Liamovi sa nepáči čo máš oblečené,že?" spýtal sa Harry.
"Presne, neviem čo má za problém," ppovedala som a Harry sa zasmial.
"Jeho problémom je každý jeden chalan, ktorý sa k tebe priblíži," rozosmial sa. Vedela som, že Liam kuj mne niake city prechováva, ale bolo lepšie nevšímať si to.
"Kebyže si máš vybrať, kto je z teba viac hotový či Liam alebo Niall vybrala by si Liama, že?" opýtal sa Harry a ja som prikývla. Bolo evidentné, že Liam je zo mňa viac hotový,ako to hovorí Harry.
"Mýliš sa. U Liama je to chvílkové pobláznenie no u Nialla je to čistá láska. Myslím to úprimne vážne. Nikdy sa ku dievčaťu nechoval tak ako k tebe," dopovedal Harry. Vážne mi hovorí pravdu? Vážne ku mne prechováva Niall až také city? Z premýšlania ma prebrala Harryho ruka pred mojou tvárou.
"Asi prišiel Ashton. Liam išiel otvoriť," usmial sa Harry. Vypila som rýchlo zvyšok vody z pohára. A išla som za Harrym.
"Ahoj...Niall," zasekol sa Harry a ja som zostala v šoku.
"Zabudol som si tu telefon," povedal kludne Niall a pohľadom prešiel na mňa. Jeho oči lietali hore a dole. Celú ma skenoval a mne to bolo nepríjemné.
"Tak si choď zobrať ten telefon a maj sa," zasyčal nepríjemne Liam.
"Veď idem," zavrčal Niall a buchol ramenom do Liama. Niall sa stratil z dohladu a ja som hodila zúfalý pohľad na Harryho.
"Hlavne nech sa tu zdrží, čo najdlhšie," šepol potichu Harry. Liam na neho zamračene pozrel.
"Čo najdlhšie? Si normálny?" šepol Liam. Harry sa iba uškrnul.
"Nech vie kto bude tvoj budúci," zasmial sa Harry. Nepripadalo mi to ako najlepší nápad no nechám to čisto na Harryho.
"Už som ho konečne našiel," ozvalo sa za mnou. Pomaly som sa otočila. Niall nás zamračene sledoval.
"Nezdržíš sa chvílu?" spýtal sa Harry s úsmevom.
"Hej chvílku tu s vami pobudnem," odpovedal Niall a pozrel mi do očí. Harry nás všetkých posadil do kuchyne a začal niečo rozoberať s Niallom. Ja som len nervozne pozerala všade naokolo. Miestnosťou sa ozvalo klopanie. Harry sa široko usmial. Liam sa postavil a šiel otvoriť. Niall nechápavo pozrel na odchádzajúceho Liama. Harry na mňa mrkol a zasmial sa.
"Hra začína," naznačil perami. Pozrela som na Nialla, ktorý ma zaujato sledoval. Kroky, ktoré sa ozvali za mnou ma donútili sa otočiť. Stál tam vysoký chalan, ktorý mal trocha kučeravé vlasy no určite omnoho menej než Harry. Žiarivý úsmev, ktorý mu ozdoboval jeho krásnu tvár donútil usmievať sa každého. Jeho orieškovo hnedé oči s nádychom zelenej boli fascinujúce. Neboli síce také nádherné ako Niallove, ale boli niečim zaujímavé.
"Ahoj Ashton," postavil sa Harry a prišiel ku nemu.
"Ahoj Harry," zasmial sa a pozrel ďalej po miestnosti.
"Ahoj Niall," kývol mu a hneď potom jeho pohlaď upriamil na mňa.
"Ahoj zlatko," skusol si spodnú peru a ja som myslela, že omdliem. Pôsobí takto na každú jednu, alebo iba na mňa? Harry bol zahľadený za mňa. Až teraz mi docvaklo, že som nevidela Niallovu reakciu.
"Zlatko?"opýtal sa nechápavo Niall. Liam sa dneska po prvý krát uškrnul. Harry sa snažil si zachovať kamennú tvár no občas mu vyletel jeden kútik smerom hore.
"Hej zlatko," zopakoval Ashton a usmial sa na mňa. Úsmev som mu opätovala.
"Niečo mi ušlo alebo ako?" zasyčal Niall, čo neveštilo nič dobré. Znova má nervy.
"Není to snáď jedno? Miranda ťa nezaujíma a navyše konečne začína nový život...bez teba," povedal tvrdo Liam.
"Snažíš sa ju odo mňa odohnať," zavrčal Niall a ja som na neho pozrela. Bude dobré keď sa do thto vložím aj ja? Asi hej.
"Jediný, kto ma od teba odohnáva si ty sám plus tvoje blbé chovanie," povedala som na čo na mňa všetci upriamili svoju pozornosť.
"A navyše odohnal si ma už dávno," dopovedala som potichu a odišla som z tej priblbej miestnosti. Raz sa tvári, že ho nezaujímam a potom sa zrazu tvári ako najžiarlivejši idiot. Vlastne presné pomenovanie pre Nialla je idiot.
"Miranda počkaj!" skríkol za mnou Niall no neotáčala som sa. Vyšlapala som rýchlo schody a otvorila som dvere na mojej izbe. Išla som s nimi buchnúť no Niallova ruka ich v poslednej chvíli chytila a natrepal sa mi do izby. Dvere pomaly zavrel, čo ma prekvapilo no aj desilo zároveň.
"Čo stále chceš Niall?!" spýtala som sa no bola som prekvapená mojím tonom. Znelo to zúfalo, až moc zúfalo. Možno som zúfalá... ale diví sa tu niekto. Ja už sama neviem kam patrím. Niall sa ma jednoducho vzdal.
"Jediné čo chcem je aby sa ťa Ashton s Liamom ani, len nedotkli to je všetko," povedal rázne.
"Není jedno či s nimi dačo budem mať? Vlastne ty sám si povedal, že ťa nezaujímam tak prečo odrazu hej? Prečo ťa zrazu zase zaujímam?!" zasyčala som. Bola som si viac ako istá, že chalani za dverami počúvajú našu hádku.
"Nezaujímaš ma," povedal úplne bez emocií.
"Fajn. Tak choď preč a nechaj ma o mojom živote rozhodovať samú,"
"Nechápeš, že patríš mne?! Si moja ja ťa vlastním, proste patríš mne!!" skríkol.
"Som tvoja?! Tak prečo zo mňa neurobíš svoju priateľku?!!" zakričala som no až potom som si vlastne uvedomila, čo som skríkla. Moja ruka ihneď vyletela k mojím ústam. Niallov pohľad bol prekvapený a ja verím tomu, že aj moj.