Rozchádzam sa s tebou!

797 92 4
                                    

"Si tehotná," zavrčal Niall. Zostala som v šoku pozerať do piesku. Moja ruka držala moje brucho. Vážne zo mňa bude mama?

"Odkiaľ vieš, že som tehotná?" spýtala som sa potichu.

"Som všímavý.. máš čudné chute.. predvčerom ti bolo špatne dokonca si zvracala a dneska,keď si mala na sebe tie šaty.. tvoje ploché brucho sa začína zagulatievať," povedal Niall, pričom mi pozeral do očí. Mal ich chladné. Bez emócií.

"Takže budeme rodičia?" spýtala som sa.

"Nie... musíš ísť na potrat," povedal chladne. Mala som pocit, že sa mi zastavilo dýchanie. Nemyslel to vážne, však?

"To nebolo vtipné," nútene som sa pousmiala.

"To ani vtipné nemalo byť. Pôjdeš na ten potrat a hotovo," zasyčal. Postavila som sa.

"Na to zabudni! To malé nemôže za to, že ty si taký idiot!" kričala som po ňom. Najhoršie bolo, že v jeho očiach nebola žiadna emócia.

"Ja som idiot?! Raz sme už riešili to, že si tehotná! Videla si ako som reagoval, tak nechápem čo si čakala!!" kričal tentokrát aj on.

"Ja to malé chcem," šepla som.

"Mňa to nezaujíma," zavrčal.

"Vieš čo?! Nemusíš sa o to malé starať! Ja sa postarám sama!" znova som kričala.

"Ty v živote nikdy deti ani svadbu nebudeš mať! Už to pochop!" skríkol.

"Všetko, čo chcem budem mať! A ty mi v tom nezabrániš," zavrčala som.

"Som zvedavý ako chceš mať svadbu, keď ja žiadnu nechcem," uškrnul sa.

"Kto povedal, že sa vydám za teba?" spýtala som sa kludne.

"To si nepovedala!" skríkol Niall.

"Povedala!" zasyčala som.

"Nikto by ťa nechcel," povedal odporne. Už to takto dlhšie nevydržím. Ten idiot ma stále, iba uráža. A mám pravdu v tom, že on city nikdy nemal, nemá ani mať nebude.

"Rozchádzam sa s tebou," vyletelo zo mňa. Niall na mňa prekvapene pozrel. Pozrela som do piesku. Periferne som videla ako sa zodvihol z lehátka. Ani na mňa nepozrel a odišiel. Sadla som si do piesku a neveriacky som pozrela na more. Slzy sa mi začali tvoriť v očiach. Chytila som si brucho a pozrela na neho.

"Neboj mamina sa o teba postará," šepla som. Jediné, čo ma napadlo, bolo odísť. A to, čo najrýchlejšie.

*******

"To nemyslíš vážne Liam! Ty si jej dal pivo?!" skríkol Harry naštvane.

"Mala na neho chuť, tak prečo nie?" pozrel na mňa Liam. Iba som sa pousmiala.

"Hmmm ... prečo tak asi nie...lebo je tehotná, ty idiot!!!" kričal Harry.

"Harry kľud," zasiahla som aj ja.

"Prepáč, len ja nechcem aby sa tebe alebo tomu malému niečo stalo," povedal Harry a sadol si ku mne. Jeho ruky obmotal okolo mojho trupu a zovrel ma v objatí.

"Niall si to uvedomí,"šepol.

"To iste. Ten idiot nenávidí deti," zasmial sa Liam.

"Ani si nevšimol, že som o týždeň skorej odletela preč," povedala som a žmolila som Harryho košelu.

"Asi päť krát sem volal, či tu niesi," povedal Harry a ja som sa prekvapene odtiahla.

"Nepovedal si mu, že tu som?" spýtala som sa. Harry iba pokrútil hlavou na znak nesúhlasu.

"Ďakujem ti," usmiala som sa.

"Ako to vlastne medzi tebou a Horanom je?" spýtal sa Liam.

"Je biologický otec môjho dieťaťa a tým to končí," povedala som vážne.

"Horan bude mať potomka.. to by mali dať na titulku novín," uškrnul sa Liam.

"Nad tým som rozmýšlal aj ja. Niall, ten ktorý si dával furt pozor a zrazu príde tehotná Miranda," povedal zamyslene Harry.

"Ale pri najhoršom môžem byť nevlastným otcom," ozval sa Liam.

"Neviem, či to je dobrý nápad," zasmiala som sa. Domom sa ozvalo klopanie. Liam sa zdvihol a išiel ku dverám.

"Je tu Miranda?!" počula som Niallov hlas. Harry na mňa vystrašene pozrel a ja na neho tak isto.

"Hej je, ale tebe to môže byť jedno," zasyčal Liam. No to som počula ako niečo buchlo a následne som zahliadla Nialla.

"Neubližuj jej!" zasyčal Harry a postavil sa predomňa.

"Si debil? Je tehotná, nič by som jej neurobil," povedal Niall.

"Takže keby tehotná nebola.. zbil by si ju?" priešiel Liam.

"Jej by som neublížil nikdy!" zasyčal Niall.

"Miranda potrebujem sa s tebou rozprávať," prisadol si ku mne Niall. Nepozerala som na neho. Nemohla som a nechcela som.

"Miranda," šepol no ja som sa ani nepohla.

"Niall asi by si mal ísť," povedala som potichu.

"Nikam nejdem!" zasyčal. Jeho ruka prešla pomaly cez moje guľaté bruško. Pozrela som mu do tváre. Usmieval sa.

"Budeš mať syna," povedal Harry. Niall mi pozrel do očí. Konečne ich nemal také chladné.

"Počula si? Budeme mať syna," povedal Niall a ja som na neho prekvapene hľadela.

"Nechcel si aby sa to vôbec narodilo," povedala som chladne.

"Nechcem ťa stratiť.... a keď to dieťa chceš, tak bude," povedal.

"Rozprávaš o tom malom ako o niakej hračke," nepríjemne som povedala.

"A navyše už si ma stratil," dodala som.

"Nie nestratil. Ty si moja! Si budúcou matkou nášho dieťaťa a preto si len a len moja!" povedal Niall a Harry sa zasmial.

"Uvedomuješ si, že ty budeš budúci otec?" spýtal sa Harry.

"Budem ten najlepší otec, aký sa bude dať," šepol Niall a pozrel mi hlboko do očí.

No takžeee :D mali ste pravdu ! :3 je tehotná! :33 Len aby ste chápali :D Niall je iba chvílkovo taký milý.. :D Mirandu ešte bude prehovárať :D a navyše rozišli saaaa! :D a od seba budú chvílku :D váš názor? :D 

Devils don't flyWhere stories live. Discover now