Bojíš sa o mňa?

1.2K 101 21
                                    

"Ani si nevieš predstaviť, aké to je hrozné!" zasmial sa Liam. Naša konverzácia je čím ďalej tým viac čudnejšia. Ležíme na posteli a asi tri krát sme sa už rozhodli, že ideme spať no, vždy sa našla nová téma, ktorú treba rozobrať. Teraz akurát rozoberáme jeho sexuálny život..

"Liam nehovor mi, že sa ti za tie celé storočia, čo žiješ nestalo, že ti niake dievča oznámilo, že budeš otcom," pozrela som na neho vážne.

"Bože to vyznelo, ako keby som bol ako Niall!" zasmial a ja tiež.

"Myslíš si, že s Niallom už niaká ostala tehotná?" spýtala som sa vážne.

"Niall pretiahne všetko, čo sa hýbe takže je to viac než pravdepodobné," zasmial sa. No mne to vtipné neprišlo.

"Povedal som niečo zle?" spýtal sa a pritiahol sa bližšie.

"Nie.... len asi máš pravdu," povedala som a zavrela som oči.

"Dobrú noc," povedal Liam a ja som jeho ruku cítila okolo môjho pásu.

"Dobrú Liam," povedala som potichu a po chvíli som zaspala.

*******

Počula som čudné zvuky a otvorila som oči. Liam spal. Mohlo byť okolo tretej ráno. Postavila som sa pomaly z postele a prešla som k dverám. Otvorila som ich a vyšla som na chodbu. Niallové dvere boli otvorené tak som do nich vošla. Nikde tu nebol. Asi tie dvere otvoril iba prievan. Otočila som sa na odchod no zľakla som sa..Niall stál vo dverách a ešte k tomu bez trička. Pozeral na mňa s úškrnkom.

"Dievčatko sa stratilo?" spýtal sa a začal sa približovať.

"Ja som iba počula zvuky.. tak som sa prišla pozrieť, či sa ti niečo nestalo alebo tak," vysvetlila som.

"Bojíš sa o mňa?" spýtal sa. Heh, určite sa bojím.

"Ale určite," povedala som s iróniou v hlase.

"Čo tu robí Payne?" spýtal sa tvrdo. To akože len teraz zistil, že tu je?

"Bola som unavená tak ma zobral domov... zatiaľ, čo ty si tam robil iné aktivity," znechutene som na neho pozrela.

"Je snáď moja vec, čo robím nemyslíš?" zvýšil hlas.

"Hej je. Lenže potom nečakaj, že sa k tebe budem chovať poslušne," zasyčala som.

"O čom tu zas meleš?" spýtal sa podráždene.

"Vieš, čo Niall... daj sa vypchať," povedala som a mierila som si to ku dverám.  Niall, ale dobehol ku dverám ako prvý a zamkol ich.

"Okamžite tie dvere otvor!" skríkla som tento krát ja.

"Takže po prvé... neotvorím ich pokiaľ mi nevysvetlíš to tvoje podráždené správanie a ďalšia vec.... neotvorím ich kvôli Liamovi," pozrel na kľúčik v jeho dlani a potom mne do očí.

"Fajn to moje podráždené správanie je kvôli tebe," zasyčala som.

"A čo som ti také urobil?" spýtal sa s úškrnkom.

"Spať v jeden deň s dvoma odlišnými ľuďmi... nemyslíš si, že to je moc?! A navyše existuje niečo, čomu sa hovorí pohlavné choroby!" kričala som po ňom.

"Takže žiarliš," povedal kľudne Niall.

"Ja na také chudery, ako je ona žiarliť nepotrebujem. A navyše nemám prečo žiarliť," zasyčala som. Niall si sadol na postel a pozoroval ma. Najradšej by som mu dala päsťou do tváre. Iba tak som tam stála a pozerala si veci naokolo. Sem tam som pozrela na Nialla, ktorý na mňa neprestajne pozeral.

Devils don't flyWo Geschichten leben. Entdecke jetzt