Napríklad.... láska

1.2K 102 23
                                    

"Fajn... tak budeš moja priateľka," povedal presvedčene a pousmial sa.

"Na to zabudni," uškrnula som sa a sadla som si na postel.

"Sama si to navrhla," zavrčal a odlepil sa od dverí.

"Len mi to ušlo," povedala som pričom som si obzerala svoje topánky. 

"Mala by si si najskôr rozmyslieť, čo chceš," zasyčal.

"A ty by si mal poznať niečo také, že city," povedala som potichu. Behom sekundy sa pri mne prehla posteľ. Niall sedel veľmi blízko, čo ma znervozňovalo. 

"Ja som citlivý," 

"Hahaha," povedala som ironicky. Jeho ruka sa ocitla na mojom kolene. Zamračene som na neho pozrela. 

"Keď si myslíš, že vzťah je založený na sexe..mýliš sa. Hej, síce tvorí podstatnú časť vzťahu, ale sú aj podstatnejšie veci," povedala som, no nepozrela som na neho. 

"Čo môže byť podstatnejšie než sex?" opýtal sa nechápavo. Až teraz mi vlastne došlo, čo je Niall zač. Liam mal pravdu. Je závislý na sexe a to mu ubližuje. Nevie čo je to niekoho milovať a preto je taký bezcitný. Nikdy nemiloval. A ja dúfam v to, ž v ňom ten cit prebudím. Dúfam v to, že budem prvá, ktorú bude milovať.

"Napríklad láska," povedala som a pozrela som mu do očí. Na jeho tvári sa zjavil úškrn.

"Láska je nanič," odfrkol. Povytiahla som jedno obočie. 

"Bez lásky by tento svet ani nefungoval,"   

"A čo také by nefungovalo?" spýtal sa zvedavo.

"Napríklad... ľudia by si nepomáhali, nevedeli by sa k sebe milo správať," začala som, lenže on ma zastavil.

"Lenže to nieje láska," 

"Ale je. Je to síce aj vo výchove no, zober si napríklad teba... pomohol by si niekomu len tak?" spýtala som sa. Niall sa zamračil.

"Tým chcheš povedať čo?" spýtal sa a stále sa mračil.

"Odpovedaj," povedala som unudene.

"Nie.. ja nepomáham," zavrčal. 

"Presne o tom hovorím. Si bezcitný a preto ti je jedno ako ten druhý dopadne," povedala som a postavila som sa. 

"Kam ideš?" spýtal sa pričom na mňa hľadel.

"Preč... nemá zmysel sa s tebou ešte rozprávať," povedala som a on sa postavil. 

"Nie.. počkaj. Tak mi aspoň slúb, že si s Ashtonom ani Liamom nič nezačneš," 

"Nemám dôvod ti to slubovať," pozrela som do jeho modrých očí. 

"Miranda no ták," chytil ma za zápästie a pritiahol si ma k sebe.

"Pusti ma," povedala som potichu.

"Fajn.. keď ti slúbim, že sa budem snažiť sa k tebe chovať milo, budeš mojou priateľkou?" spýtal sa a ja som sa pousmiala. Bude sa snažiť ku mne chovať milo... asi ho niečo osvietilo.

"Fajn.. môžme to vyskúšať," usmiala som sa. Jeho ruky ma chytili za boky. Usmial sa a pozeral mi do očí.

"Takže si moja?" spýtal sa s úmevom. Vyzeral ako dieťa, ktoré dostalo čokoládu. 

"Hej," zasmiala som sa.

"No.. ja.. ehm.. môžem ťa pobozkať?" spýtal sa. Začala som sa smiať. Jeho otázky mi prišli neskutočne vtipné. Je vidieť, že nikdy nikoho nemal.

"Povedal som niečo zle?" spýtal sa nervozne. Usmiala som sa nad jeho nervozitou.

"Nie. A už buď ticho a pobozkaj ma," uškrnula som sa a našpúlila som pery. 

"Niekto je tu nedočkavý," uškrnul sa aj on, no hneď potom priložil jeho pery na moje. Iba sa jemne obtieral o moje pery a neskôr mi slabo skusol spodnú peru. Odtiahol sa a usmial sa. 

"Takže pôjdeš so mnou domov?" opýtal sa pričom ma chytil za ruku. 

"Hej," odpovedala som. Chvílu zostalo ticho, ktoré zaplňovali hlasy za dverami. Otvorila som dvere a bolo to presne, čo som predpokladala. Liam a Ashton boli nalepení na dverách. Harry bol opretý o stenu a na tvári mal obrovský úsmev. 

"Vedel som to," povedal a prišiel ku mne. Nakukol do izby, kde bol ešte stále Niall.

"Gratulujem," povedal a vošiel do izby. Pozrela som na Liama, ktorý sa netváril zrovna nadšene.

"No...čo ti také povedať? Jedine.. dávaj si pozor, vieš aký je Niall," povedal potichu a pozrel do zeme.

"Liam vieš sám predsa ako to všetko je," usmiala som sa. Liam znova žiarlí.

"Viem. Ja s Harrym sme si predsa všimli ako sa Niall správa," povedal potichu. Iba som prikývla a ďalej som to neriešila. 

**********

Snažila som sa zaspať aj keď sa mi to moc nedarilo. Dvere na mojej izbe sa začali otvárať. Zavrela som oči a tvárila som sa, že spím. Počula som kroky smerujúce ku posteli. Bol to Niall, ale čo tu robil skoro o druhej ráno?? Moje telo sa ocitlo v zime, pretože zo mňa stiahol paplon. Jeho ruka ma chytila pod kolenom a druhá ma chytila za pás. Keď som sa ocitla vo vzduchu, otvorila som oči.

"Čo to robíš?" spýtala som sa potichu. Niall sa usmial. Z jeho teplej pokožky ma striaslo. Spala som totižto iba v kraťasoch a tielku. Niall sa tu prechádzal iba v boxerkách. Zavrel za sebou veľké dvere. Ocitli sme sa na chladnej chodbe.

"Nesiem ťa do našej postele," šepol. Úsmev sa mu stále držal na perách.

"Do našej?" spýtala som sa nechápavo. 

"Áno do našej... a navyše aj do našej izby," povedal a otvoril dvere. Prešiel pár krokov a hneď potom som sa ocitla na mäkkom matraci. Niallove ruky sa zapreli pri mojej hlave a jeho telo sa ocitlo nado mnou. 

"Niall.. som unavená takže zabudni," povedala som prísne. On sa iba usmial. Do čerta prečo sa stále usmieva? Sklonil sa ku mne a pobozkal ma na čelo, nos až nakoniec sa jeho pery ocitli na mojích.

"Dúfam,že mi Harold poradil dobre," povedal nervozne.

"Takže ti radil Harry," zasmiala som sa. Začal sa smiať aj on. Lahol si na chrbát a pozrel mi do očí.

"Dobrú noc," povedala som potichu.

"Dobrú noc, Miranda," šepol Niall a moje oči sa zavreli. 

Konečne sú spolu!! :D ale nie nadlho :D no, čo poviete na túto časť? :)) dneska toho už viac nenapíšem... takžééé.. :D poprosím si váš názor :3 :) Plus neviem, či to pôjde ale v multimédiach by mal byť obrázok Mirandy :) Keď to tam není, tak to zas nešlo :D

Devils don't flyWhere stories live. Discover now