Pod mojím tričkom, na mojej pokožke som cítila chladné dlane. Otvorila som oči. Vysmiatý Niall presunul svoju ruku na moje stehno po ktorom niekoľko krát prešiel.
"Dobré ráno," pousmiala som sa.
"Dobré," uškrnul sa Niall.
"Čo sa bude dneska robiť?" spýtala som sa s úsmevom, no ten mi dlho nevydržal.
"Ja dneska idem za Zaynom, niečo si vymysli aj ty," povedal Niall. Pozrela som na neho zarazene.
"A nemôžem ísť s tebou?" spýtala som sa.
"Nie," odpovedal rázne.
"Fajn," odpovedala som a postavila som sa z postele. Prešla som nahnevane okolo Nialla. Ten ma, ale chytil za zápästie a otočil si ma k nemu.
"Pusu nedostanem?" spýtal sa s úškrnkom. Iba som záporne pokrútila hlavou.
"Čože?" spýtal sa prekvapene. Vytrhla som sa mu zo zovretia a náhlila som sa do izby.
"Miranda poď sem!" kričal Niall, no ja som ho nepočúvala. Zavrela som dvere a sadla som si na posteľ. Po chvíli sa rozleteli dvere
"Miranda okamžite ma pobozkaj!" zavrčal Niall, no kútiky mu tvorili malý úsmev. Skočil na postel a po pár sekundách som sa ocitla pod ním.
"Si na mňa nahnevaná?" spýtal sa. Neodpovedala som mu, takže mu to došlo aj samému.
************
"Nemôžeš od neho hneď očakávať zázraky," zasmial sa Harry.
"Ja viem, ale on sa nemôže tiež takto chovať,"
"Miranda daj mu čas... uvidíš aký romantik z neho nakoniec bude," mávol rukou a zobral si svoj čaj.
"To už vidím," zasmiala som sa.
"Uvidíme či sa dá prehovoriť aj na svadbu a deti," uškrnul sa Harry. No ja som zvážnela. Bola som si istá,že Niall o svadbe či deťoch ani len počuť nechce.
"Na deti môžem rovno zabudnúť," povzdychla som si.
"No nevieš, čo všetko Niall chce," zasmial sa Harry.
"Deti určite nie,"
"Kde je vlastne Liam?" spýtala som sa Harryho.
"Išiel niekam von,"
"Ako to, že máš Nialla tak prečitaného?"
"Poznám ho už niake to storočie," uškrnul sa Harry.
"Mal niekedy vážny vzťah?"
"Nie," zasmial sa Harry.
"A čo ty a vzťahy?"
"Mám snúbenicu," zasmial sa znova Harry. Pozerala som na neho s otvorenými ústami.
"To vážne?" spýtala som sa zaskočene.
"Áno,"
"Zaskočil si ma," priznala som a on sa zasmial.
"Tvárila si sa podobne ako Niall," zasmial sa.
***********
"Poď ešte desať! Budeš mať sto," povzbudzoval ma Harry. Skákanie cez švihadlo ma nebavilo, ale súťaž s Harrym, musím vyhrať. Harry bol ticho a pozeral na to ako preskakujem švihadlo, čo ma hnevalo. Koľko som toho už skočila? Zaplietli sa mi nohy a vedela som, že toho už veľa neskočím. Zrútila som sa udychčaná na zem a cez izbu bol počuť Harryho smiech.
"Koľko som skočila?" spýtala som sa. Harry mi podal ruku a vytiahol ma na nohy.
"No tých sto si skočila určite a potom niakych desať si asi skočila," mávol rukou Harry. Buchla som ho päsťou do ramena.
"Mal si to počítať," povedala som urazene. Počuli sme buchnutie dverí a po chvíli sa tu objavil Liam.
"Ahojte," pozdravil nás s úsmevom. S Harrym sme ho odzdravili a ďalej sme sa mu nevenovali.
***********
"Je skoro polnoc a Niall tu stále není," povedala som nervozne. Harry sa iba zasmial.
"Je u Zayna. Budeš rada keď sa tu objaví zajtra," smial sa Harry, no mne to smiešne nebolo. Čo keď sa mu niečo stalo? Pozerala som na obrazovku, kde nič zaujímavé nedávali. Trhlo so mnou, keď sa miestnosťou ozvalo klopanie. Harry išiel otvoriť. Od televízoru som neodlepila oči až pokým mi ich nezakryli veľké dlane.
"Harry to nené vtipné," zasyčala som, no keď som počula Niallov smiech, hnev ma prešiel. Otočila som sa a zostala som v nemom úžase. Niall sa na mňa milo usmieval s kyticou v rukách.
"Tá je tvoja," podišiel ku mne bližšie a dal mi ju do rúk.
"Ďakujem," usmiala som sa.
"Tak čo, už dostanem pusu?" spýtal sa Niall a ja som sa iba zasmiala. Moje ruky som dala okolo jeho krku a pritiahla som si ho bližšie. Moje pery narazili na tie jeho a ja som sa konečne cítila šťastná.
"Ideme domov?" spýtal sa a ja som len prikývla. Harry sa na nás usmieval. Žeby on mohol za to, že mi Niall doniesol kvety?
Rozlúčili sme sa s Harrym a Liamom a pobrali sme sa domov.
"Niall myslíš si, že je bezpečné ísť cez tento les skoro o jednej ráno?" spýtala som sa vystrašene.
"Není, ale ty sa nemáš čoho báť si tu so mnou," mrkol na mňa Niall a pritiahol si ma viac na jeho telo.
"Prečo si bol vlastne u Zayna?" spýtala som sa ho a dúfala som, že sa na mňa nenaštve.
"To sa dozvieš čoskoro," usmial sa a otočil sa smerom ku mne. Pobozkal ma a chytil mi obidve ruky.
"Zayn s Perrie pôjdu na dovolenku, tak mi pôjdeme s nimi," oznámil mi a znova ma pobozkal....