Zobudila som sa na to, ako sa niečo rozbilo. Otvorila som oči a hneď som sa posadila. Moje oči zbadali rozzúreného Nialla, ktorý o zem hodil vázu.
"Tak čo ako sa ti spalo s pocitom, že si ma podviedla?" spýtal sa. Jeho tvár naberala odtien červenej.
"O čom to hovoríš?" spýtala som sa ho nechápavo.
"Ja so Zaynom odídem na dva dni a ty si sem privedieš niakeho cudzieho chlapa?! Kurnik prečo?!" začal po mne kričať. Do izby vletela Perrie.
"Čo sa to tu deje?" spýtala sa. Niall sa otočil a odišiel von. Nechápavo som pozerala na dvere.
"Myslí si, že som ho podviedla," povedala som potichu a pozrela som na Perrie. Tá sa ale iba usmiala. Túto dovolenku som nechápala, čím ďalej tým viac.
"Zayn a Niall išli niečo kontrolovať. O tom vieš.. lenže boli preč iba jeden deň, ten druhý deň ťa Niall sledoval. Nevedela som o tom. Nadránom prišiel celý nazúrený, že si si niekoho zobrala do izby a tak spal u nás," vysvetlila mi Perrie. Až teraz som pochopila o čom sa to tu hovorí. Nikoho som si sem nezobrala. Bol to opravár, ktorého som zavolala pretože nešla sprcha.
"Perrie bol tu opravár, pretože mi nefungovala sprcha. Nikdy by som Nialla nepodviedla," vysvetlila som jej. Zasmiala sa a mávla rukou.
"Ja to viem. Včera sme mu to zo Zaynom vysvetlovali, ale bol tvrdohlavý,"
"Kam asi tak mohol ísť?" spýtala som sa.
"Je na pláži," vošiel do izby už aj Zayn.
"Díky Zayn," usmiala som sa. Vstala som z postele a usmiala som sa na ních. To sklo som teniskou zmietla do rohu. Zayn mi trocha pomohol.
"Vidíme sa na raňajkách," usmiala sa Perrie. Iba som im mávla a prešla som na balkon, kde sa sušili moje plavky. Zobrala som si ich a v kúpelni som sa prezliekla, hneď potom čo som sa osprchovala. Dala som si na plavky iba krátku sukňu a obyčajné tielko. Trocha som sa namalovala a upravila sa a išla som na pláž. Prešla som popri veľkých bazénoch. Slnko už svietilo a bolo neskutočné teplo. Nohami som sa dotkla piesku, čo znamenalo, že som na začiatku pláže. Poobzerala som sa a zbadala som opalujúceho sa Nialla. Sama pre seba som sa usmiala. Prešla som ku Niallovi.
"Máte tu voľné?" spýtala som sa a Niall si zodvihol slnečné okuliare.
"Nie," odsekol a nahnevane na mňa pozeral.
"Niall.. ani si si to nenechal vysvetliť," povdzychla som si a sadla som si.
"Čo mi chceš vysvetlovať na tom, že ma podvádzaš?" spýtal sa, no ani na mňa nepozrel.
"Nepodvádzam ťa!" skríkla som. Niall sa mi pozrel do očí a postavil sa. O chvílu som bola chrbtom prirazená na lehátko. Niallova tvár bola od tej mojej pár centimetrov.
"Tak čo včera u nás robil ten idiot?" zasyčal mi do tváre.
"Bol to opravár, ktorý opravoval sprchu," zasyčala som aj ja.
"Klameš!" zasyčal a zodvihol sa. Rýchlou chôdzou odchádzal naspäť do hotela. Nestihla som sa ani postaviť a už bol preč. Prečo mi neverí?! Išla som za ním. Dúfala som, že budv na izbe, no keď som tam vošla nebol tam. Pozrela som na hodinky a zistila som, že mám len dvadsať minút na raňajky. Rýchlo som utekala dole do jedálne a zobrala som si niake ovocie a džús. Perrie ani Zayn tu už neboli. Sadla som si ku najblišiemu voľnému stolu a pustila som sa do jedenia. Ani len si neviem predstaviť keď mi Niall neuverí. Nervozne som odsunula stoličku a šla som do izby. Kde sakra je? Vošla som do izby a treskla som dverami. Cez šlapku sa mi dostalo sklo ku nohe a porezala som sa.
"Kurva!" zasyčala som nahnevane. Išla som do kúpelne, no zastavil ma Niallov hlas.
"Čo sa ti stalo?" spýtal sa. Ležal na posteli a pozeral mi na nohu, ktorú som si držala.
"Nič," odsekla som a išla som do kúpelne.
"Miranda," zavrčal a postavil sa. Zabuchla som dvere a zamkla ich. Pustila som vodu a na uterák som dala trocha vody. Hneď potom som si ho priložila ku krvacajúcej nohe.
"Otvor tie dvere!" zasyčal Niall a následne do nich kopol. Skočila som a odmkla ich. Neotvorila som ich.. keď bude chcieť, otvorí si tie dvere. Sadla som si znova na zem a v skrinke som hladala, niaku menšiu nálepku na tú nohu. Dvere sa rozleteli a v nich stál Niall iba v boxerkách. Jeho oči hneď zleteli na moju nohu.
"Zlato, čo sa ti stalo?" sadol si ku mne Niall.
"Zlato? Čo sa ti stalo, že ma takto nazývaš?" spýtala som sa, no odpovede som sa nedočkala. Niall sa natlačil na moje pery a jemne skusol moju spodnú peru. Odtiahla som sa a nechápavo som sa na neho pozrela.
"Nepodviedla som ťa náhodou?" spýtala som sa a Niall sa usmial.
"Bol som sa na to pýtať na recepcii. Volala si tam a tak ti poslali opravára.. a navyše mi to isté povedala aj Perrie," povedal a ja som sa postavila.
"Ale ty si na mňa vybehol, že som ťa podviedla a neveril si mi, kedˇ som ti to vysvetlila," zavrčala som no, to som už bola pritisnutá na jeho teplom tele.
"Prepáč láska," šepol mi do ucha a jeho ruky mi chytili zadok.
"Na to zabudni Niall," zasmiala som sa no to už ma Niall niesol na posteľ na, ktorú ma surovo hodil.
"Nezabudni na to, keď ma budeš chcieť podviesť, že si nikdy s nikým nezašukáš tak dobre," mrkol na mňa Niall a ja som sa zasmiala.....
Takžeee :) čo poviete na časť? :) A ako si užívate prázdniny? :) Chcela by som vám poďakovať za 50+ votes na minulej časti :3 ste top :3 Rozhodla som sa, že autor najkrajšieho komentáru na tejto časti dostane odmenu :D venujem mu ďalšiu časť ;)