Ji Hyo cuba membuka matanya namun gagal. Seolah olah matanya ditutup dengan sesuatu. Dia menggerakkan badannya yang terasa lenguh. Namun pergerakannya dikunci. Ji hyo meronta ronta dan menjerit. Namun jeritannya hanya mengeluarkan bunyi yang perlahan.
Dia mula panik dengan situasi yang terjadi. Perlahan dia teringat kembali kejadian yang menimpanya. Ji hyo menangis apabila teringatkan mak ayah dan abangnya yang dibunuh kejam oleh orang yang dia cinta. Kim Seok Jin.
Sudah dua kali dia ditipu. Dan kali ini lebih perit apabila orang yang dia cintai membunuh ahli keluarganya satu persatu. Dia tak tahu kenapa Jin bertindak sedemikian malahan bersubahat dengab bekas tunangnya Hoseok.
Klekk
Bunyi pintu dibuka mengejutkan Ji Hyo. Dia diam. Berpura pura masih tidak sedarkan diri. Derapan kasut jelas kedengaran semakin dekat dengan Ji hyo. Dia cuba tenang walaupun dalam hatinya perasaan takut semakin bercambah.
Orang tersebut mendekati Ji Hyo. Dia mengelus perlahan pipi Ji Hyo yang mulus. Ji hyo menggeletar ketakutan. Sungguh dia tidak menyukai berada dalam situasi begini. Perlahan tangan lelaki itu bergerak diatas kepala Ji hyo membelai rambut lurus JiHyo dengan lembut.
Ji hyo menangkap bau pada tubuh orang itu. Bauan yang lembut dan segar. Haruman
Kim Seok Jin.
Apabila Jin cuba mengelus leher Ji Hyo, dia tersentak. Dia meronta ronta untuk melepaskan diri . Mulutnya berguman untuk bercakap.
Penutup mata dibuka. Ji Hyo cuba menyesuaikan matanya dengan cahaya. Perkara yang dia lihat saat matanya terbuka ialah keadaan dirinya yang terikat. Dia mengerutkan muka apabila melihat dia berada dalam bilik yang dilengkapi dengan katil dan juga perabot yang cukup lengkap.
Dia cuba mencari Jin. Kepalanya tertoleh kiri dan kanan.
" Kau cari aku ke Song Ji Hyo?" Satu suara yang boleh dikatakan merdu kedengaran ditelinga Ji Hyo. Ji Hyo menoleh kearah suara tersebut. Dia lihat susuk tubuh Jin yang memakai kemeja hitam yang sedang tersenyum sinis memandangnya.
" mmphhhhh..mmphhhhh.." Ji hyo cuba bersuara namun gagal apabila kain dimulutnya tidak dibuang.
" Macam mana rasanya jadi bisu? Sedih bukan? Baru kau tahu apa yang aku rasa semasa kau sedap sedap kutuk aku sebab aku miskin dan bisu. Tak begitu Song Ji Hyo." Jin mendekati Ji Hyo. Dia mengambil kerusi dan duduk dihadapan Ji Hyo.
Ji Hyo menggelengkan kepalanya. Matanya seolah olah merayu supaya Jin melepaskan dia. Namun Jin hanya memandang Ji hyo tajam.
" Hahahaha. Kau mesti sedih kan bila keluarga kau mati didepan mata kau? Kena bunuh. Dan pembunuhnya aku? Kesian kau. Sekelip mata jadi yatim piatu." Jin mengelus pipi Ji Hyo. Ji Hyo melarikan kepalanya. Tak sanggup biarkan dirinya disentuh oleh tangan pembunuh.
" Tak apa. Sekejap je kau jadi yatim piatu. Lepas ni kau akan ikut diorang. Ke N.E.R.A.K.A" Jin mengambil sesuatu dari poketnya. Mata Ji Hyo terbeliak apabila melihat pisau yang bermata panjang terhunus dihadapannya.
Jin melarikan pisau tersebut di rambut Ji Hyo. Menyelaknya perlahan lahan. Kemudian dibawanya pula kewajah Ji hyo. Ji Hyo meronta ronta. Tidak mahu pisau tersebut melukainya.
" Kenapa? Takut?" Jin tersenyum. Dia meletakkan pisau dileher Ji hyo. Menekannya sedikit sehingga darah keluar. Ji hyo merengek kesakitan.
Jin meletakkan pisau di sampingnya. Dia kemudian mengangkat tubuh Ji Hyo yang masih diikat dan meletakkannya diatas katil. Tangan Ji Hyi diikat dikepala katil. Ji hyo meronta ronta. Seolah olahnya dia tahu apa yang Jin akan buat kepadanya.
Jin membuka tali pinggangnya. Membuang di ceruk katil dan memanjat katil sambil matanya tajam dan meliar pada tubuh Ji Hyo. Ji hyo menggelengkan kepalanya. Air mata mengalir laju. Jin membuka butang baju. Dia memegang kaki Ji Hyo. Ji Hyo menyepak tubuh Jin namun Jin memegang kuat kakinya.
" Just accept it girl." Jin tersenyum sinis. Apabila dia cuba membuka butang baju Ji Hyo. Pintu bilik dibuka.
Jin mendengus kasar. Ji Hyo lega.
Tapi tak kekal lama apabila orang yang membuka pintu tersebut tersenyum.
" Hahahhaha. Nak join boleh??" Hoseok tersenyum.
Ji Hyo menggelengkan kepalanya. Dia menangis dengan suara yang teredam.
Dan
Klekkk
Pintu ditutup. Meninggalkan Ji Hyo dengan dua orang lelaki yang kejam.
T b c
YOU ARE READING
[OG] Suamiku Mr Bisu
FanfictionBila seorang gadis yang jelita, berkarier namun angkuh dan sombong bertemu dengan si pembuat kek yang bisu di sebuah cafe. Kemudian takdir seolah menguji gadis itu apabila dia terperangkap dalam rumah namja itu? Dan lelaki itu bukan seperti yang di...