♡16♡

776 82 19
                                    

Ji Hyo menekap mukanya pada bantal. Bahunya tersenguk senguk kerana menahan tangis. Dengan gaun panjang berwarna putih dia kelihatan sangat cantik dengan rambut yang disanggul tinggi serta veil yang labuh hingga ke paras pinggang.

Perkahwinan.

Sepatutnya menjadi momen yang indah bagi semua wanita didunia ini termasuk








Readers yang acah berangan nak kawin dengan idol fav. Iyo ke?😊

Tapi tak bagi Song Ji Hyo ataupun sekarang bertular menjadi Kim Ji Hyo. Dipaksa untuk berkahwin dengan lelaki yang telah membunuh keluarganya.

Dia masih ingat saat Jin yang tersenyum sinis semasa paderi meminta lelaki tersebut untuk mencium bibirnya dan juga bisikan daripada lelaki itu yang mengancam untuk menghancurkan seluruh hidupnya kelak.

Dia juga dapat lihat Jung hoseok yang seronok bertepuk tangan apabila melihat ji hyo yang mengalirkan air mata.

Nasib Ji Hyo berubah total.

Akibat kehadiran dua orang lelaki ini.

Krekk

Pintu dibuka dari luar. Ji Hyo diam. Dia masih lagi membenamkan mukanya pada bantal. Dia mendengar derapan langkah kaki menghampirinya. Dia panik.

Senyap.

Ji hyo terkedu.

Suasana menjadi senyap dan suram.

Ji hyo menggelepur sesak nafas apabila kepalanya yang ditekup pada bantal ditekan kuat sehingga sulit untuk dia bernafas. Tangannya tergapai gapai.

Ji hyo cuba bangun namun gagal. Dia semakin mengalami kesukaran untuk bernafas.

Satu detik

Dua

Tiga

Emp...


Kepalanya diangkat kasar.

Muka Ji Hyo memerah. Dia mengambil nafas dengan berat.

Dia melihat orang yang membuat angkara.

Jin.

Lelaki yang bergelar suaminya.

Jin tersenyum. Lebih tepat senyum sinis.

" Olololo asal muka merah merah ni? Lapar penumbuk eh?" Jin mengenggam rambut Ji Hyo kuat sehingga ji Hyo meringis kesakitan.

" Sa..sakit. lepaskan aku la!" Ji Hyo membentak.

" Amboi berani kau marah aku!" Jin melempang muka Ji Hyo.

" Kau nak apa lagi? Tak cukup kau bunuh keluarga aku, kau rampas harta kami sekarang ni kau nak apa lagi?" Ji Hyo menumbuk dada jin.

" Tak cukup lagi sayang. Aku nak kau menderita. Menderita yang sangat dasyat. Biar kau mampus perlahan lahan. Tu yang aku nak. Heh." Jin mengelus perlahan rambut Ji Hyo namun ditepis.

" Kau jin bertopengkan manusia! Aku menyesal kenal dengan jantan macam kau!" Ji Hyo mendengus perlahan.

" Hahhaha. Kau nak cakap apa cakaplah. Langsung tak berbelas dalam hati aku. Apa yang aku tau semua yang aku impikan ada dalam tangan aku. So dah sedia nak jalankan tanggungjawab seorang isteri?" Jin tersenyum senget. Dia membuka kancing tuxedonya perlahan lahan dan membaling ke muka Ji Hyo.

Ji Hyo mengengsot ke belakang.

" Apa kau nak buat hah? Keluar la bodoh! Kelu.....ahhhhhh!!" Ji Hyo menjerit apabila Jin menarik kakinya kasar dan  mendekatkan pada tubuhnya.

'Aku buat apa? Aku nak bagi nafkah batin la. Hahhahaha. " jin menindih tubuh Ji hyo.
Ji Hyo menepis kasar tangan liar jin.

" Bodoh. Aku taknak la!! Lepaskan aku laa! Setan kau!!" Ji Hyo menjerit apabila Jin cuba membuka zip gaunnya.

Namun Jin hanya memekakkan telinganya. Dia terus mendekatkan mukanya pada wajah Ji hyo

" Hikk...hikk..to..tolong jan..jangan.." Ji Hyo menangis tersedu sedu. Air mata mengalir diwajahnya. Dia memejamkan matanya.

Jin terpana. Perlahan lahan dia melepaskan tangannya yang sedari tadi mengukung pergelangan tangan Ji Hyo.

Dia memakai kembali bajunya. Dia memandang Ji Hyo.

" Aku lepaskan kau hari ni. Lepas ni kau tak akan selamat. Ingat tu? Mati la secara perlahan lahan." Jin keluar dan menghempas pintu bilik.

Ji Hyo bangun dan membetulkan gaunnya yang tersingkap hingga peha. Tangannya yang disekap oleh Jin dielus perlahan..

Sakit.

Itu yang dirasakan.

Entah bila semua ini berakhir.



SOORYY NI JE MMPU. XDE MOOD TBH

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 16, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

[OG] Suamiku Mr BisuWhere stories live. Discover now