♡15♡

696 104 27
                                    

Ji Hyo menggelengkan kepalanya. Dia tidak mahu hidupnya menjadi seperti ini. Diperangkap oleh Jin dan juga Hoseok. Dia meronta ronta. Tangannya yang diikat cuba digerakkan namun gagal. Ji Hyo menangis semahu mahunya. Dia yang dulunya sombong dan ego kini terpaksa menelan kembali apa yang dia lakukan pada masa lepas. Bahkan balasan  yang dia dapat lagi teruk.

Hoseok dan Jin mendekati Ji Hyo. Jin memegang pinggang Ji Hyo manakala Hoseok berada di hujung kaki Ji Hyo. Mereka tersengih sinis. Wajahkan mereka menjelaskan segala galanya. Wajah yang selama ini ditutup dengan topeng manusia yang kononnya baik  bagi Jin dan juga bodoh bagi susuk lelaki yang bernama Hoseok.

Ji Hyo memandang Jin yang meliarkan tangannya pada segenap tubuhnya. Menggelengkan kepalanya serta memohon simpati buat kali yang terakhir.

Jin tersenyum. Dia mengangkat tangannya pada Hoseok yang ingin membuka tali pinggangnya. Hoseok memandang Jin dengan penuh tanda tanya.

" Kenapa? Asal suruh aku berhenti dari melakukan keseronokan Jin?" Tanya Hoseok.

" Cukup untuk hari ni kita usik perempuan ni. Okay Ji Hyo ahh. Aku ada sesuatu yang menarik untuk ditawarkan pada kau." Jin bangun dan menuju kearah meja solek. Dia membuka laci meja solek tersebut dan mengeluarkan sekeping fail dan juga sepucuk pistol revolver yang dilengkapi dengan silencer.

Hoseok akhirnya duduk diatas kerusi sambil melihat Jin yang menghampiri Ji Hyo. Jin membuka ikatan pada mulut Hyo. Dia mengusap perlahan rambut Ji Hyo sebelum mengenggam kuat rambut Ji hyo.

Akhhh

Ji Hyo mendesis kesakitan.

" Aku bagi kau dua pilihan. Yang pertama kau aku biarkan terus  hidup tapi segala harta milik keluarga kau milik aku dan kau kena berkahwin dengan aku. Pilihan yang kedua kau mati dan semua ahli keluarga kau yang masih ada aku bunuh dan harta keluarga kau aku rampas. So pilihan ada pada tangan kau. Make a wise choice Jagiyaa."

Jin membuka ikatan tali ditangan Ji Hyo dan meletakkan fail dan  sebatang pen dihadapan Ji Hyo. Dia menekan picu pistol dan mengarahkan pistol tersebut kearah Ji Hyo.

Ji Hyo memandang Jin tajam. Badannya mengigil antara menahan marah dan juga menahan sedih.

" Kau kejam! Menyesal aku kenal kau? Kau dengan binatang tiada beza. Bukan. Kau lebih kejam dari syaitan!" Ji Hyo bersuara payah.

Bantal disebelah Ji Hyo berlubang kerana ditembak Jin. Jin tersenyum. Jika dulu senyuman dia mampu melembutkan hati Ji Hyo namun sekarang senyuman dia merupakan senyuman yang paling mengerikan.

" Faster make your choice Ji Hyo. Or you want Jin make a choice for you? I think Jin's choice are the worst. So please make your own my lovely dovey ex fiancee." Hoseok yang bermain dengan telefon bersuara.

Tangan Ji Hyo terketar ketar memegang pen. Doa memandang Jin tajam dan akhirnya menurunkan tanda tangannya disitu. Jin menyeringai lebar. Hoseok menepuk tanganya kuat.

" Congrats Kim seok Jin! Kau dah jadi orang kaya dan kau akan bakal menjadi pengantin? So bila nak langsung? Tak sabar aku nak makan nasi minyak. Hahhahahahha." Hoseok melompat lompat

" Soon." Jin tersenyum dia menutup fail itu sebelum dia mengikat kembali tangan Ji Hyo. Belum sempat dia mahu menutup mulut Ji Hyo, ji Hyo bersuara.

" Aku kahwin dengan kau bukan sebab aku cintakan kau. Bukan! Tapi aku taknak kau bunuh keluarga aku! Kau ingat Kim Seok Jin, aku bencikan kau sampai mati dan kau tak akan hidio bahagia selepas kau bunuh mak ayah aku! Remember that bastard!" Ji Hyo menggeram marah

" Well let we wait and see. Right?" Jin terus menutup mulut Ji hyo dengan kain. Dia keluar dan diikuti dengan Hoseok.

Ji Hyo menangis tersedu sedan. Dia rindukan keluarganya. Dia berharap keluarganya bersemadi dengan tenang dan memaafkannya yang tidak memberi penghormatan buat kali yang terakhir.

Sementara itu Jin dan Hoseok sedang berbincang di ruang tamu.

" So apa rancangan kau lepas ni?"  Ujar Hoseok setelah  meneguk champhange.

" kahwin dengan dia dan rampas segala galanya milik keluarga Song dan keluarga besar Song. Aku tak sabar saat tu berlaku." Jin yang memegang gelas yang berisi champhange hanya memainkan gelas tersebut tanpa berniat mahu meminumnya

" All the best for you. Cheers! " Hoseok mengangkat gelasnya tinggi .

" Cheers." Gelas dilagakan.

Tbc

Tbh dah takde feel nk smbng ff ni. Xde idea and readers pun tak ada. Jlan cerita mmg dah lari dgn tjuk. Korang ada cdangan tak?? 😷😷

[OG] Suamiku Mr BisuWhere stories live. Discover now