Vlad deschide ușa și eu intru că disperata în casa, ducandu-ma in camera gemenilor. Răsuflu ușurată când văd ca, Cristi urla la un meci de cs.
-Uf, ce bine. Credeam că iar ai fugit. spun eu.
-Ti-am promis că nu mai plec. răspunde el după ce își dă castile jos.Mă aplec și îl iau în brațe strâns. Cristi îmi răspunde și sufla in parul meu. Ne despărțim din îmbrățișare și mă urc in patul lui. Știu că pare ciudat dar îmi place patul lui.
(Wtf, de ce am scris asta?😂😂)
Cristi poveste
Se urca in patul meu și în zece minute adoarme. Voiam sa continui jocul de cs, dar o să urlu și o trezesc. Ies din camera dar nu înainte de a lua telefonul. Intru pe Instagram și apreciez câteva poze.
-Alo? răspund la apelul tatălui meu.
-Ce mai faci? mă întreabă el.
-Umm, stau? formulez mai mult ca pe o întrebare.
-Vreau să îți spun ceva. Mâine plecam la munte!
-Plecam? Cine mai vine?
-Pai voi doi, eu, mama voastră și Kirra. Ah, mai vine și o fata, Bianca.
-Cine e Bianca?
-Multe întrebări pui și tu, găino! Vorbim acasă mai multe. Așteaptă până diseară.
-Bine, tata de găină! rad eu.Ii închid si aprind televizorul. Știri banale, nu îmi pasă. Dau pe Nickelodeon și urmăresc SpongeBob.
Vlad povestește
Deschid ușa și Kirra fuge mâncând pământul la Cristi. Închid ușa, de data asta fara cheie și mă îndrept spre lift. Chem liftul și cobor. Mă plimb puțin printr-un parculet. Zăresc o bancă și mă așez pe ea. Lângă mine vine o fata bruneta. Mă așteptam să îmi ceara o poza sau un autograf, dar nu a fost așa.
-Umm, buna! Eu sunt Vlad. incerc sa fac o conversație.
-Bianca, incantata! îmi răspunde ea.Avea ochii căprui intens și nasul micuț. Machiata nu prea era, decât cu rimel și un ruj.
-Stai, tu ești Munteanu? mă întreabă Bianca.
-Da.. oftez eu. Vrei o poza?
-Nu! Dar sor'mea mă înnebunește cu un Munteanu și cu frati'su. Mereu zice că vrea să te întâlnească, dar nu poate. Noi stam in București, iar acum am venit în vacanță, având în vedere că e vara.
-Ah, deci tu nu mă urmărești.
-Nu, am lucruri mai bine de făcut.Sincer, e drăguță fata. Dar nu îmi place. Poate ne împrietenim.
-Ia stai așa un pic. Daca tu ești aici și sor'mea la hotel, de ce să nu ii facem o surpriză. Vino cu mine, o să se bucure.
-Ok.Ne ridicăm de pe banca și plecam la hotelul de la vreo cinci minute distanta. Urcam la etajul unu și ciocănim la ușa cu numărul 7.
-Intra! se aude o voce de pe cealaltă parte a ușii.
Bianca deschide ușa ușor și îi spune că are o surpriză și să aștepte aici. Iese închizând ușa după ea.
-Bun, acum tu bati la ușa și intri spunând că o cauți pe Diana. S-a făcut?
-Bine.Ciocan iar Diana aprobă că pot intra.
-Scuze, o caut pe Diana. Știi unde e?
-Oh Doamne! Vlad Munteanu?! tipa ea.
-In persoana!Se ridică din pat și vine la mine. Mă îmbrățișează strâns.
Cam atât cu acest capitol, pisoiasilor❤️ Am postat și eu după triliarde de ani. Dar școală mă împiedică. Știți voi, teste și examene. La media e Bianca. K, byye💗
CITEȘTI
Multi dușmani si putini prieteni //Cristi Munteanu//TERMINATA//
Fanfic'Scoala de vara ~Summer School~ revine! Elevii din Gimnaziala 156, 70, 142 au bilet redus cu 20%. Nu rata ocazia de a avea vara cool! Te poți înscrie până pe data de 15 iunie, iar noi pornim pe 20 iunie. Bilete pe www.eventim.ro.'-notificarea de Fac...