15. 'Cine-i ala?'

309 18 1
                                    

Vlad povesteste:

-Afurisita de setare! urlu eu.

-Ho, ba. Filmez! 

-Scuze Cristiano!

Incerc sa bag setarile astea de 2 ore, dar tot nu reusesc. Marai si frate-miu se ridica luandu-mi telefonul din mana. Dupa cateva secunde mi-l inapoiaza si observ ca setarile sunt gata. 

-Revenind la video. Urmatoarea intrebare, ai iubita? Daca am pus pe facebook 'INTR-O RELATIE', nu, nu am iubita. Normal ca am. 

Da, s-au impacat. Acum, Kirra poarta bratara de la Cristi chiar si cand doarme.  Am vorbit cu ea si in zece minute ajunge.

Intru ca bossu' in bucatarie si ii dau de mancare lui Spil. 

-Cristiiii! Vezi ca ies afara cu Spot! strig eu.

-Bine, pleaca acum.

Ii pun lesa si ies. In timp ce mergeam, o fana a venit sa faca poza cu Spil, nu si cu mine. Ok, asta a fost ciudat. Imi continui plimbarea pana cand o vad pe Kirra cu un baiat. Asta e si mai ciudat. Ma duc mai aproape si aud conversatia.

-Mersi, mersi, mersi! Esti cel mai tare! si ii sare in brate.

Kirra povesteste:

Alerg spre apartamenul gemenilor stiind ca deja am intarziat, dar cineva imi face semn sa vin. Acel cineva e varul meu, Darius. Nu ne-am mai vazut de aproape doi ani, iar el inca nu s-a schimbat. 

-Dariuuuus, ce mai faci?

-Am venit in vizita la verisoara mea. Tu unde te grabesti asa? 

-La iubitul meu, stii ca ti-am povestit de el. 

-Da stiu. Dar inainte de a pleca, vreau  sa iti dau ceva.

Scoate ceva din ghiozdanul pe care il cara si mi-l intinde. Desfac nerabdatoare cadouasul si dau de un parfum. 

-Mersi, mersi, mersi! Esti cel mai tare! spun si ii sar in brate. 

Il anunt ca trebuie sa plec si el aproba. Imi contiui mersul, de data asta mergand normal, pentru ca nu mai e mult. Mi se alatura si Dutu, aparand din senin cu Spil.

-Cine-i ala? ma intreaba direct.

-La cine te referi?

-La brunetul ala.

-Aaa, la Darius te referi. E varu-miu. Nu ne-am mai vazut de o vesnicie.

-Mhm.

-Nu ma crezi? Am dovada.

-Ba da, te cred. Acum hai sa mergem, Cristian ne asteapta.

Ne continuam drumul iar cand ajungem si incercam sa deschidem usa, observam ca era inchisa.

-Nu iarasi! Cristiiiii! tip eu.

-Stai chill, am chei.

Rasuflu usurata si astept sa deschida Vlad usa.











Hi, pisoiasi mici! Am vazut ca multi ati vrut sa continui cartea asa ca asta fac. Desi mie nu imi place rezultatul, conteaza cititorii. Capitolul 16, inca nu stiu cand. Vreau sa imi scrieti in comentarii cum ati inceput scoala. K, byye<3

Multi dușmani si putini prieteni //Cristi Munteanu//TERMINATA//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum