-Deschide și o să afli.
Da trandafirul la o parte și deschide scrisorica.
-Iubirea mea, relația mea cu tine e cea mai importantă. Vreau să știi că te iubesc și daca voi pune mâna pe alta fata, îmi poți face ce vrei. Știu că am greșit de multe ori și vreau să mă ierți. Poate voi greși in continuare, dar nu o fac intenționat. Te iubiiii, Kirii!
Avea deja lacrimi în ochi, se chinuia să nu le lase sa plece de capul lor.
-E, e minunat Cristi!
Mă ia în brațe și mă sărută.
-Ăștia da porumbei, nu ca cei care zboară. se aude din spatele nostru.
Kirra îmi dă drumul și se uită în spate. Îl observăm pe Selly bătând din palme ironic.
-Ce faci aici, Selarule? întreabă Kir.
-Am venit după tine. Nu mai știi când mi-ai trimis mesajul ăla 'Te iubesc Selly, vino după mine'? spune el făcând ghilimele.Mă uitam cu scârbă la Kirra. Îmi spune că mă iubește și apoi mă înșeală.
-Eu nu am scris așa ceva niciodată! Am dovada! sare ea.
-Sa o vedem. adaug și eu.Își scoate telefonul din buzunar și intră pe Whatsapp. Apasă pe conversația cu Selly și ultimele mesaje m-au șocat.
"Ce faci Selly?" trimis la 15:40-Kirra
"Stau, tu?" trimis la 15:45-Selly
"Bine. Am luat o decizie si.." trimis la 15:46-Kirra
"Și ce?" trimis la 15:46-Selly
"Te iubesc, vino la mine❤️" trimis la 15:47-KirraM-am ridicat și am plecat de acolo. Ceva mai rău nu se poate întâmpla.
Telefonul îmi sună. Este tata. Îi răspund iar el îmi spune că s-a despărțit de mama.
Îmi retrag cuvintele, ziua asta e oribila..Kirra povestește
Cristi pleacă iar Selly se așează lângă mine. Privirea mea era încruntată și știam că ceva se întâmpla.
-Acum suntem numai noi doi.. se gândește dușmanul meu să spună.
-Ce ai făcut?
-Ii mulțumesc lui Darius că m-a ajutat cu 'furatul telefonului'.
-Poftim?! Darius a fost implicat in asta?!
-Da iubito, da.
-Nu sunt iubita ta, boule! Acum l-am pierdut pe Cristi. Parca uitasei de mine.
-Nu te-am uitat niciodată, Kirra. Tu ești în mintea și în sufletul meu mereu.Nu îi răspund și mă ridic. Vreau să plec, dar Selly mă apuca de mana și mă trage peste el.
Vlad povesteste
-Biancaaaa! Deschide, fac pe mine!
Da, Bianca a venit la mine acasă. Este la baie de zece minute și nu vrea să deschidă. Clanța se mișcă, iar ușa se deschide. Intru repede și îmi fac nevoile.
Ies din baie și merg in camera unde o văd pe Bianca în tricoul meu, jucând Minecraft. O las sa joace și mă pun in pat. Intru pe Facebook și văd că fratele meu a postat o poza cu el și Kirra. La descriere scria un întreg roman.
"Te-am iubit și încă te iubesc. Ai fugit la altul în brațe și pe mine m-ai lăsat.
De fiecare dată când zâmbeai tu, zâmbeam și eu. Cădeai tu, cădeam și eu. Plângeai tu, plangeam și eu.
Erai jumătatea mea, sufletul meu, fericirea mea, zâmbetul meu, dar acum nu mai ești.
Pa Kirra, o să îmi fie dor de tine.."Na mă, am postat! Hai sa va dau și un spoiler: un nou cuplu. Sa vedem dacă știți de cine e vorba. K, bye❤️
CITEȘTI
Multi dușmani si putini prieteni //Cristi Munteanu//TERMINATA//
Fanfiction'Scoala de vara ~Summer School~ revine! Elevii din Gimnaziala 156, 70, 142 au bilet redus cu 20%. Nu rata ocazia de a avea vara cool! Te poți înscrie până pe data de 15 iunie, iar noi pornim pe 20 iunie. Bilete pe www.eventim.ro.'-notificarea de Fac...