30. Peste cativa ani

211 16 8
                                    

-Kirra! Ești gata? Cristi tipa că nebunul prin casa.

-Nu îmi găsesc poșetă!

-Lasa poșeta, vino! O sa pierdem nunta in ritmul asta..

Da, Vlad și Cassandra se căsătoresc in sfârșit! În jumătate de oră trebuie sa fie la altar.

Ieșim din casă și ne urcăm în noua mașină a lui Cristi. În câteva minute ajungem.

-Aleluia! Ați venit!

-Daa, nu puteam să lăsăm mireasa fara nași.

~*~

-Daa! tipa amândoi.

-Puteți să sărutați mireasa!

Cei doi se apropie și se sărută.

-Luați-va o camera!

Era Selly.

Da, inca mai sunt prieteni, chiar daca acum doi ani s-au certat din cauza mea.
Și, pentru că a trecut mult timp, trebuie să va povestesc ce s-a mai întâmplat.

Eu am fost două săptămâni împreună cu Vlad, Cristi era sa moara, mi-am făcut o prietena, Debby, sunt in luna a doua..

Da, ai citit bine, sunt in luna a doua. Logic că tatăl e Cristi.

Totul s-a întâmplat de ziua lor, când am vrut sa ii fac o surpriză. El inca nu știe, plănuiesc să fac o cina de familie in care sa spun tot. Doar Cass știe.

Cina va fi sâmbătă, iar azi e joi.

Acum sa revenim la prezent.

Sunt la masa, cu iubitul meu și cei doi miri. Ne-am rezervat o masa specială.

-Mie tot nu îmi vine să cred că am ajuns aici, că avem fiecare 21 de ani, parca ieri aveam 15 și mă certam cu Vlad..

Cass a început să plângă. L-a luat pe Vlad în brațe și l-a sărutat. M-am uitat cu colțul ochiului la Cristi și am văzut că și el plângea. L-am luat și eu în brațe. M-a sărutat pe frunte și m-a strâns mai tare în brațe.

Îl iubesc așa mult...
















Yuhu, am postat și eu. Nu știu câți dintre voi știți, dar povestea mea se leagă cu cea a pisicuței mele, Patrii_Styles.

Multi dușmani si putini prieteni //Cristi Munteanu//TERMINATA//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum