Dia povestește
Mă îndrept spre scaunele unde s-ar afla Kirra. Acolo e. Ma asez langa ea si o iau in brate.
-Hai acasa.. incearca ea sa spuna, dar cu greu, din cauza lacrimilor.
-Bine, sa mergem.
Ne-am ridicat de pe scaune si am plecat la Max. Se pare ca Vlad a plecat.
Rebeca povestește
-Tare faza! rade Cristi.
Mda, sunt cu Cristi in camera lui. Se scuza și iese din camera. Ei bine, puțin îmi pasă de viață lui, stau cu el că sa ajung la Vlad. Păcat de mine, că Duțu și-a tras deja iubita, una urâtă cu trei fire-n cap. Din cate am aflat o cheamă Bianca. Nu, nu Bianca Drăgușanu, ci o fata noua din oraș.
Mă uit un pic prin cameră și observ pe masa o cărticică. Coperta era una neobișnuită, cu el și o fata. L-am deschis, fiind surprinsă de ce vad. Era o poza cu Cristi in boxeri, langa el stand o fata bruneta. Stăteau în pat, lipiți unul din altul, îmbrățișați.
Ușa se deschide, Cristi intrând. Închid repede albumul si îl pun înapoi pe masa. Mă întorc cu fata spre el. Era încruntat și confuz în același timp. Se așează pe pat și îmi face semn să vin.
Mă așez langa el. Îmi ia mana in a lui, in același timp, ochii lui umezindu-se. Îl priveam confuza, nu știam ce se întâmpla.
-Cristi, ce ai patit? îl întreb.
-Umm, vrei să știi povestea?
-Da, doar daca îți ridici capul.El își ridică (,) capul și mă privește în ochi.
-Pai, acum vreo luna, am vrut sa ii fac o surpriză Kirrei. Am mers la malul apei, gandindu-mă că totul va merge bine. Până când Selly a venit și a stricat momentul. Cică el a primit un mesaj de la Kirra, in care spunea că îl iubește. La început am crezut, dar apoi Vlad mi-a spus că nu e adevărat ce spune Selaru.
-Si de ce nu te duci după ea?
-E prea târziu..Kirra povestește
-Aaaaaaa! Mă fugărește un tembeeel! rad eu.
Incerc sa scap de Max. De ce? bănuiesc că întrebați. Ei bine, ne jucam adevăr sau provocare cu Dia, iar ea mi-a dat provocarea de a iesi cu Max in public, să mă alerge. În acest timp, Dia filma totul.
Trecem pe langa o haita de câini, care, atunci când ne-au văzut, au început să ne alerge ei pe noi lătrând. Max vine lângă mine și tipa in gura mare sa fug.
Momentul asta îmi aduce aminte de ultimă mea întâlnire cu Cristi. Îmi e dor de el, recunosc. Îl iubesc prea mult, dar acum e prea târziu...
Ok, ok, am postat, nu mă omorâți! Nush când pun capitol nou, da' pun. K, bye💗
CITEȘTI
Multi dușmani si putini prieteni //Cristi Munteanu//TERMINATA//
Hayran Kurgu'Scoala de vara ~Summer School~ revine! Elevii din Gimnaziala 156, 70, 142 au bilet redus cu 20%. Nu rata ocazia de a avea vara cool! Te poți înscrie până pe data de 15 iunie, iar noi pornim pe 20 iunie. Bilete pe www.eventim.ro.'-notificarea de Fac...