20. Sunt geloasa..

304 29 3
                                    

~Citește ce e scris la sfârșit, este foarte important!~

 Mancam si plecam. In sfarsit am realizat ce imi doream. Sper ca fanele sa nu ne faca sa ne despartim, asa am patit si cu fosta.

Ajunsi acasa, i-am auzit pe Cristi si Kirra certandu-se. Tipau unul la altul din cauza lui... Selly?!

-Dar eu nu am trimis mesajul ala! 

-Nu l-ai trimis tu pe naiba! De ce, Kirra? De ce ma ranesti asa? 

Pun pariu ca deja plangea. O las pe Bianca si alerg spre Cristi. Statea pe canapea plangand. Kirra trece pe langa mine, plangand si ea. Sper ca Bianca sa o consoleze. 

Ma asez langa Cristi si il iau in brate frateste. Ma rog, incerc, din cauza ghipsului nu prea reusesc.  

Bianca povesteste

Vlad ma lasa si se duce rapid in sufragerie, la Cristi. Kirra iese plangand la mine.

-Ajutor, te rog Bianca! se milogeste ea de mine. 

-Vino.

O iau de mana si o duc in camera baietilor. Ne asezam in patul lui Dutu.

-Ce ai patit? o intreb.

-Cristi nu ma crede..

-Pai, ce ai facut?

-Eram pe plaja, doar noi doi, pana cand apare Selly cu o minciuna de nota zece, chiar unspe'. Cica i-am trimis un mesaj cu 'te iubesc, vino la mine'. spune facand ghilimele la ultima fraza. Dar a recunoscut ca l-a ajutat varul meu. Mi-a furat telefonul si au facut o convrsatie. 

-Ai incercat sa ii explici asta lui Cristi, sau macar lui Vlad? 

-Nu ma asculta niciunul.. 

-Hai cu mine, acum! ordon eu.

Trebuie sa se impace cat mai repede, pana cand nu face unul dintre ei vreo prostie si regreta amandoi. Cat timp Cristi este la toaleta, am timp sa vorbesc cu Vlad. Ne asezam pe canapea, langa Dutu si el se uita nervos la mine.

-Ce cauta asta aici? 

-Asta are un nume, in primul rand. Si in al doilea rand, ai auzit si varianta ei?

-Nu, pentru ca stiu ca o sa minta.

-Mai intai ascult-o si apoi mai vorbim.

Kirra a inceput sa ii povestească ce s-a întâmplat. Vlad tot nu o credea. Nu știu ce sa mai fac.. Dar nu o sa mă dau bătută. 

Cristi povestește

Cat timp sunt la baie, am auzit cum Kirra îl minte și pe Vlad. Soneria se aude, sper sa fie Rebeca. Rebeca este o fata cu care mă cunosc de mult timp, de la un meet. Este de fapt verișoara Ancăi.

Ies din baie și mă duc repede sa deschid, mai repede ca Vlad. Deschid ușa și o văd pe Rebe. Îmi sare în brațe, mă rog, încearcă. O poftesc în casă și mergem in camera noastră.

Kirra povestește

Îl văd pe Cristi și pe o alta fata mergând în camera lor. Un fior îmi traversează spatele. Îmi las capul în jos și o lacrima pleacă pe covor. Vlad și Bianca observa asta.

-Kirra, ești bine? mă întreabă Vlad, surprinzător.
-Nu știu..
-Kir, ești cumva geloasa? întreabă și Bianca.
-Da.. răspund singura.

Acum îmi dau seama, sunt geloasa.












Yeah babe, i'm sevigi beibi! *Nu, nu sunt nebuna*. Am postat și capitolul asta, sper că vă place. As vrea sa termin cartea la capitolul 50 și să fac volumul doi. Asta depinde de voi. K, byye❤️

Multi dușmani si putini prieteni //Cristi Munteanu//TERMINATA//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum