-Imi place de o fata..
-Uuuu! Selly are crush! tip eu.
-Taci! imi atrage el atentia. De ce crezi ca am vrut sa vorbesc personal cu tine?N/A: scriu de pe laptop, deci daca o sa gasiti greseli gramaticale, i'm sorry.
-Umm, scuze Selarule.. dar sunt prea entuziasmata! sar eu. Cine-i norocoasa?
-Nu conteaza cine e! Ce sa fac ca sa o impresionez?
-Pai ai multe posibilitati. O duci la intalnire, ii dai flori, ii faci surprize..Selly povesteste
La intalnire, deci? Da, m-ati prins, imi place de Kirra. Cand zambeste, parca e ingeras, jur! Am intrebat-o pe ea ca daca o intrebam pe Lucy, isi dadea seama de ceva. Vreau sa ii vad reactia cand o voi duce la intalnire, care planuiesc sa fie magica. Sper sa accepte, desi sansele sunt minime. Ea inca tine la Cristi, stiu asta. Vreau sa o fac sa uite de nesuferitul ala.
-Si unde ar fi bine sa o duc? o intreb eu.
-Pai, in centru. Am auzit ca acolo sunt locuri de vis! priveste in gol.
-La ce ora?
-In jur de opt seara, sa fie mai romantic. da ea din cap.
-Mersi mult, Kir! ii spun si o imbratisez. Acum ca am terminat, cheama-l pe Max, te rog.
-Ok.Ea iese si vine Max. Vreau sa fac ceva ciudat, dar in acelasi timp, wow.
-Da, ce este? intreaba si sare in pat.
-Vreau sa o furi pe Kirra. spun direct.
-Sa ce?!
-Sora ta are masina, nu?
-Da, dar de ce as fura-o?
-Imi place de ea.
-In sfarsit! Dupa ce te-ai despartit de Magda, nici ca te-a mai atras vreuna.
-Sa revenim, Max! spun accentuand 'Max'. Maine o duc la intalnire si vreau sa fie ceva special.
-Ok, dar--
-Iti dau bani.. il intrerup.
-S-a facut! Cum facem?Ii spun planul, apoi apucam mainile precum afaceristii. Tot ce trebuie e sa asteptam ziua de maine.
Urmatoarea zi-Kirra povesteste
Ma trezesc din cauza cainilor de afara care latrau. Fac o mica intindere si dau plapuma de pe corpul meu. Banuiesc(,) ca intrebati de ce plapuma vara, no? Pai sunt genul de fata 'fie iarna, fie vara, eu tot dorm in plapumioara'. Trag jaluzelele si imi scot niste haine din dulap. Imi fac rutina si merg la bucatarie unde un miros puternic de clatite ma invaluie.
-Neata, oameni buni! zic eu.
-Neata si tie! spune Selly.Era doar el in bucatarie, nu Roxi, nu Max.
-Unde sunt ceilalti?
-Roxi e la munca si Max e la gara sa ia pe cineva. Vrei clatite?
-Normal, mai si intrebi? rad eu, el imitandu-ma.Dau la oparte borcanul cu nuttella si il iau pe cel cu gem de visine. Intind gemul pe o clatita si o mananc cu pofta. Nu sunt mare fana nuttella, ba chiar pot spune ca as refuza, daca mi-ai da. Stiu ca in clipa asta ma urasti, dar fiecare cu gustrile lui.
Termin de mancat alte doua felii si il anunt pe Selaru ca ies afara. Ma incalt si dusa sunt.
Vlad povesteste
-Bine, pa! raspund si inchid conversatia.
Deschid usa balconului si raman surprins de ce vad. Vad un Cristi cu o tigara in mana. Jur ca baiatul asta vrea sa se reintalneasca cu Gigel, pumnul meu drept. (=))))) )
-Daca nu arunci aia acum, o sa ai de a face cu mine si tata! tip dar el ma ignora. Nu repet, Cristi! CRISTIAN MUNTEANU! tip asa tare, incat cred ca s-au speriat si aia de la polul sud.
-Lasa-ma, nu am chef si de tine acum.. sopteste.
-Trebuie sa vorbim. Vino dupa mine.A venit dupa mine in camera, surprinzator. Deschid sertarul cu albume foto si il iau pe cel pe care scria 'KIRRA-VLAD-CRISTI'
-Uita-te atent la pozele astea. zic intinzand albumul spre el.
Apuca albumul si la fiecare poza vazuta ori zambea, ori chicotea. Da pagina si se incrunta. Cateva lacrimi isi fac aparitia in colul ochiului drept. Se ridica si pleaca trantind usa puternic. Iau si eu albumul si ma uit la poza. Era o poza veche, de la inceputul relatiei lor, cand Cristi ii dadea un pupic pe nas Kirrei. Of, Kirra, maica.. Ce ii faci bietului Cristi..
O sun, dupa un timp, dar se pare ca nu raspunde. Ok, o sun mai incolo. Ma duc in sufragerie si observ ca (,) Cristi se uita la SpongeBob. Ma alatur si eu sarind pe canapea.
-Stiu de ce ai plecat. incep eu conversatia. Scuze, daca stiam ca sunt si astfel de poze, nu ti-l mai dadeam.
-Nu-i nimic. Oricum, sunt doar amintiri. Amintiri cu fata pe care o iubesc..Hey, hey, hey pisoiasilor! Am postat si capitol nou, exact cum am zis. Abia astept sa va vad fata cand o sa aflati cese intampla in capitolul urmator, care, va fi postat vineri. Incerc sa postez mai des, de aceea, in weekend, aveti cate 5-10 capitole pe zi. Vreau sa termin cartea cat de curand, dar primele doua saptamani de scoala voi posta doar in weekend, pentru ca teste, teme si clasa noua. Planuiesc sa aiba aceasta carte doar 50-60 de capitole. Scuzati greselile gramaticale, acum scriu de pe un laptop destul de vechi, deci nu am auto-corector. Acestea fiind spuse, aveti grija la scoala si byye<3
CITEȘTI
Multi dușmani si putini prieteni //Cristi Munteanu//TERMINATA//
Fanfiction'Scoala de vara ~Summer School~ revine! Elevii din Gimnaziala 156, 70, 142 au bilet redus cu 20%. Nu rata ocazia de a avea vara cool! Te poți înscrie până pe data de 15 iunie, iar noi pornim pe 20 iunie. Bilete pe www.eventim.ro.'-notificarea de Fac...