28. Le facem pe amandoua.

211 17 2
                                    

~*~

-Sa-mi bag ****! tipa Cristi.
-Ce ai patit, baby?
-Mi-a dat Andreea mesaj.

Nu se poate! Andreea e fosta lui Cristi. Am cunoscut-o și pot spune că e posedata, frate! Când am apărut eu, Cristi s-a îndrăgostit de mine și s-au despărțit de ea. Voia să mă omoare, odată chiar m-a băgat în spital.

Flashback

Mergeam prin parc cu Cristi, până când o voce subțire mă strigă. Din prima îmi dau seama că e Andreea. Ne oprim amândoi din mers și ne întoarcem.

-Buna Kirra! Ce mai faci? spune cu un zâmbet malefic.
-Umm, bine? formulez mai mult că pe o întrebare.
-Sunt și eu aici, să știi. spune Cristi nepăsător.
-Tu sa taci!

Scoate din buzunarul din spatele pantalonilor o lama și o apropie de mine. Îmi face doua tăieturi, nu foarte adânci, una pe mana, iar alta pe cot.

Cristi privea speriat scena, aproape leșina, ce pot spune.

-O rana fizica nu doare mai mult decât o rana sufletească. spune și pleacă.

Flashback

-Pai și ce scrie?
-Hei, iubi. Vrei sa ne întâlnim sâmbătă la mall? Am o surpriză pentru tine. Nu refuza, că altfel, îți vei lua la revedere de la Kirra. spune cu o voce subțire, făcând ghilimele.
-Si o să mergi?
-Logic, nu vreau ca viața mea să pățească ceva.
-Aww, te iubesc!
-Si eu!
-Ih, îmi vine sa vomit. spune Vlad intrând pe ușa.
-Taci, că și tu și Bianca sunteți așa. rad eu.
-Sunteti in urma cu întâmplările, idioților! Nu mai sunt împreună cu Bianca. A început să îmi placă de Cassandra.
-De unde o cunoști? întreabă Cristi.
-Am fost cu voi la grădiniță, uitucilor!

Ascultam amuzată conversația dintre gemeni. Am hotărât să intru pe insta. Un fan-page de al Muntenilor făcea un live.

"Am cancer..."

Cuvintele astea mi-au bântuit întruna gândul. Ar trebui sa facem ceva, o minune, pentru Darius.

-Cristi! ii atrag atenția.
-Da iubire.
-Lasa lingușelile. Uite-te și tu aici.

I-am dat telefonul și s-a uitat câteva secunde, apoi, mi l-a înapoiat. Darius era fericit că am intrat pe live. Striga întruna "Kirra a intrat pe live!"

-Hai să uităm de Andreea si sa ii facem o vizita. E in București.
-Ai dreptate. Maine mergem.












Degeaba ați anunțat poliția, că nu m-a capturat nimeni, decat iubi. Na, am postat și știu că e scurt. Apropo, dacă știți cărți bune cu Justin Bieber, terminate, să îmi spuneți, va roggggg. Va saluta și Blanutza (iubi, ce, e porecla) Bye❤️

Multi dușmani si putini prieteni //Cristi Munteanu//TERMINATA//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum