14:30
Se pare că trebuie să mă pregătesc.
Mă îndrept plictisit spre camera mea și încep să mă îmbrac.Ps. Nu pun poza cu ce se îmbracă și nu descriu, pentru că nu are rost.
-Sunteți gata, băieți? strigă Kir.
-Daaaa! adăugăm eu și Vlad.Ieșim din casă, iar după 20 de minute de mers ajungem. Ne lăsăm bagajele pe un șezlong și sărim in apa.
-Heei, săriți fara mine? ne spune Kir 'tristă'.
-Hai și tu atunci. o chem eu. Te prind!Dar din păcate, nu am prins-o. A căzut pe lângă mine, dar a venit la suprafață.
Am ieșit din apa și m-am pus pe șezlong cu telefonul in mana. Prima oprire a fost pe un grup de pe Facebook, fan-page pentru mine și Duțu. Dau câteva like-uri iar ochii îmi sar la o postare.Summer School este una dintre cele mai 'faimoase' tabere de vara. Daca vrei, înscrie-te acum, lista de încheie în curând!
E aceeași tabăra ca cea din visul meu. Vreau să mă înscriu, dar poate se supără Duțu, sau în cel mai rău caz, Kirra. Mă înscriu, indiferent de consecinte. Intru pe site și iau un bilet. Ar fi bine sa plec acasă, trebuie să îmi fac bagajul.
Plec fara sa îmi anunț prietenii, nu cred că aș păți ceva. Bagajele le las aici, îmi iau doar niste bani, și telefonul.
Fac semn unui taximetrist, dar acesta nu oprește. Ce oameni! Bine că a oprit altul, că de nu, denunțăm compania.-Spil! Hai sa te scot la plimbare. ii spun eu lui Spot, când ajung acasă.
Ii pun lesa și ies afară. Telefonul nu mi l-am mai luat, oricum nu mă sună nimeni.
Vlad povestește
-Unde e băiatul ăsta? tipa Kirra deja nervoasă. Daca nu răspunde la telefon, înseamnă că a pățit ceva!
-Nu știu unde e! Oricum, de ce ar fi plecat așa, fara sa anunțe? adaug și eu îngrijorat.
-Hai să mergem acasă, nu mai suport!
-Bine..În timp ce Kir strângea, eu ma îmbrăcăm. Am pornit spre casa și în 10 minute am ajuns, că femeia asta mergea cu viteza luminii. Ușa era închisă, deci stam afara până vine. Kirra tot bătea în ușă, iar eu incercam sa îi explic că nu o să deschidă nimeni.
-Kirra, nu deschide nimeni! Încetează! o rog eu.
-De unde știi?
-Tata e la munca, Spot nu latră, deci nu e acasă și Cristi e dat dispărut.Am revenit cu un nou capitol! Cum vi se pare? Apropo, am mai făcut o carte, o găsiți pe contul meu. Se numește 'Colți-Medalionul'. As fi recunoscătoare daca ați da un vot pe acolo😘 Următorul capitol, sâmbătă. Bye💖
CITEȘTI
Multi dușmani si putini prieteni //Cristi Munteanu//TERMINATA//
Fanfiction'Scoala de vara ~Summer School~ revine! Elevii din Gimnaziala 156, 70, 142 au bilet redus cu 20%. Nu rata ocazia de a avea vara cool! Te poți înscrie până pe data de 15 iunie, iar noi pornim pe 20 iunie. Bilete pe www.eventim.ro.'-notificarea de Fac...