Sova över och lite mer

319 10 0
                                    

             Hannas Perspektiv

När vi kom henne så sprang alla till vardagsrummet och började spela förutom jag och Ogge. Han ville hjälpa mig att ta fram chips godis och läsk.

När vi hade tagit fram allt så gick vi till killarna och Wilma och satte oss och började äta chipsen.

Efter att de hade spelat tre matcher så bestämde vi att vi skulle kolla på film.

-" Ok, tjejer förlåt mig men jag ska välja film och det blir Devil inside" sa Omar och log mott oss.

-" NEEEJ jag vill inte kolla på en skrek film jag kommer bara drömma mardrömmar" sa Wilma. Jag visste att hon HATADE skrek filmer, varje gång man sa att man skulle kolla på en skrek film så fick hon värsta anfallet (menar inget illa) och började komma med anledningar om varför. vi inte skulle kolla på en skrek film.

-" Men älskling, du kan sitta här med mig i min famn så kommer inga monster att äta dig" sa han och skrattade och öppna sina armar. Wilma bara lipa åt honom och satte sig i hans famn.

-" Hanna blir du också rädd av skräckfilmer som VISSA personer blir här" sa Ogge och kollade på Wilma. Hon lipade åt honom och han skrattade.

-" PFF, skojar du eller haha jag. Är du knäpp jag är inte dum och tror på moster och tandfie men jag vtill ändå sitta med My hony Bear" sa jag och startade filmen och satte mig i hans famn.

När filmen var slut så var kl. 18:00 jag torde att klocka var typ Tio. När jag gick till mitt rum för att ladda min mobil så kon Oscar efter mig in i mitt rum och stängde dörren. Han kommer och satte sig bredvid mig i sängen och tog mina händer.

-" Ok Hanna jag kan inte hålla mig längre. Jag är dö kär i dig och har varit det sen dagen jag såg dig. Och jag vet att du tänker säca att du har Ogge men jag gillar dig väldigt mycket" sa han och inan jag hann tänka så var hans läppar fastklistrade med mina jag tänkte inte för mig och satt där till jag insåg var som hände och puttade bort honom.

-" Oscar J..."hann jag säga innan jag såg Ogge stå vid dörren och såg jätte sårad ut.

-" Hanna om du ska gå runt och kyssa min bästa vän så är det slut mellan oss" sa han och gick er till köket. Jag vara satt där och var jätte ledsen tills ilskan tog över allt.

-" ÄR DU INTE KLOK ELLER OSCAR DU ÄR DEN VÄRSTE PERSONEN JAG HAR TRÄFFAT. Jag önskar jag aldrig träffa dig" sa jag och sprang ner till halen, tog min jacka och skor och sprang ut. När jag var ute sprang jag. Jag vet inte vart men jag bara sprang ifrån allt och alla. Hur i Helvete hunden Oscar göra så AHHHH jag är så jävla arg på Oscar.

            |Oscars Perspektiv|

WOW bra jobbat Oscar. Nu har du förstört allt. Asså Hanna kommer aldrig förlåta mig och inte Ogge heller. Asså jag önskar att jag aldrig hade kysst henne.

            |Ogges Perspektiv|

När filmen var slut så gick Hanna upp för att ladda hennes mobok och Oscar gick efter henne. Undrar varför.

När det hade gott en stund så gick jag upp för att se vad som hände. När jag öppnade dörren så såg jag Hanna och Oscar kyssas. Jag hålde på att gråta men jag höll det ine. Efter en stund så slutade Oscar Kyssa henne.

-" Oscar J..." hann hon bara säga innan hon såg mig och då kände jag att jag var arg och ville Få ut det. Så jag gå och slå Oscar men det var bara dumt så jag lätt de bli.

-" Hanna om du ska gå runt och kyssa min bästa vän så är det slut mellan oss" sa jag och fällde en tår när jag stängde dörren men torkade den snabbt. När jag stå.ger dörren så skrek Hanna.

-"ÄR DU INTE KLOK ELLER OSCAR DU ÄR DEN VÄRSTE PERSONEN JAG HAR TRÄFFAT. Jag önskar jag aldrig träffa dig" sen sprang hon ut och smällde ute dörren efter sig jag brydd mig inte först men sen blev jag orolig och gick till killarna och Wilma.

-" Hallå vi måste ut och leta efter Hanna hon sprang ut och det blir snart mörkt" sa jag och tog mina saker och sprang ut men killarna och Wilma och vi tog våra moppar och körde ut för att leta efter Hanna...

ok igår Så hade jag skrivt klart kapitlet men min mobil dog när jag skulle publicera det och jag kom inte ihåg vad jag skrev men här ett kapitel och det andra har jag skrivit klart men det kommer senare typ 23 eller något. Men en så länge. Eat bananas and stay WHAT? Crazy!!- Hanna;)

You are the only one l see The FoooWhere stories live. Discover now