Hannas Perspektiv
När vi kom tillbaks till Oscar (E) hus så satt de och spelade Fifa.
-"People in the House we are back" sa jag och men fick inget till svar förutom " Men jag förlorar ju sluta" " Jag kommer vinna Omar".
-" Varför tog det så långt tid för ni var borta i kanske en timme. Vad gjorde ni egentligen" sa Wilma och kollade på mig.
-"Ja vi gick och handelade bröllops klänning för vi ska gifta oss om en månad" sa jag seriöst och tog Ogges hand.
När jag hade sagt det satt alla och såg ut som levande frågetecken förutom Oscar som såg typ jätte arg ur.
-" Ogge berätta vart vi ska gifta oss" sa jag och kramade honom från sidan.
-"Ja vi hade tänkt att vi skulle gifta oss på stranden" när han hade sagt det brast jag ut i skratt och Ogge skrattade också med mig.
-" Vi skämtade bara vi ska inte gifta oss.Men kanske senare i livet" sa jag och blinkade med ögat till Ogge. Han bara flinade och gick och satte sig.
-" Ehm Oscar får jag pratat med dig ensam" sa jag och tog hans hand. Han nickade och vi gick upp för trappan in till hans rum.
Rummet var väldigt städat typ som mitt fast hans är större.
-" Så vad ville du prata om då" sa han och kollade på mig.
-" Jo asså varje gång jag går nära Ogge eller tar hans hand eller kramar honom så ser det ut som om du typ vill slå honom eller något. Har ni bråkat eller vad är det" sa jag och satte mig på hans säng.
Oscars Perspektiv
Vad ska jag säga nu då? Hon kanske inte känner samma sak som jag känner för henne, då kommer det bli väldigt stelt mellan oss.
-" Jag vill inte prata om det, du skulle ändå inte förstå mig" sa jag och kollade ner.
-"Men om du vill prata om det kan du alltid komma och prata med mig. Du kan lita på mig Oscar" sa hon och gick mott mig och kramade mig. Åhh hon doftar så gott. Jag önska att jag kunde säga till henne hur jag kände innan Ogge gör det.
Ogges Perspektiv
De hade varit borta länge nu och jag började att bli orolig.Så jag reste mig och började gå upp för trappan. När jag öppnade dörren så låg de på hans säng och tittade upp i taket.
-" Hallå sover ni eller", sa jag och gick fram till de.
-" Nej vi sover inte jag orkade inte vara där nere för ni vrålar som djur och Oscar ville bara sitta här med mig och prata" sa hon och jag började känna att jag var svartsjuka men sluta direkt att vara det. Jag vet att hon aldrig skulle vara otrogen mott mig eller något och absolut inte med min bästa vän.
| Senare På kvällen |
Hannas Perspektiv
-" Ok vi har bara 3 madrasser så två får sova på min säng och två får dela på en madrass. Vilka ska dela" sa Oscar och kilade på mig.
" Jag ska dela en madrass med Wilma" sa Felix
" Jag ska dela med Hanna så vi tar sängen. Godnatt allihop" sa Ogge tog min hand och gick sakta upp för trappan.
-" Ta det lugnt i sängen bara, ha det roligt" sa Omar och kollade menande på mig men mest på Ogge.
Oscars Perspektiv
Fan, Fan, Fan. Varför ska jag alltid vara så trög för. Där rök min chans att säga vad jag känner för henne. Nu kommer de säkert att bli tillsammans och jag kommer vara ensam för Felix har en tjej och Omar är på G med en tjej. Och vad är jag då ensam och kommer ruttna själv. Men jag tänker inte ge upp jag ska göra allt för att hon ska bli min och ingen ska stoppa mig.
Ogges Perspektiv
När vi kom in i rummet så skulle Hana gå och bytta .
-" Du får mer än gärna byta om här det är lugnt för mig" sa jag och blinkade med ena ögat. Hon bara skrattade hennes underbara skratt och skakade på huvudet. Sen tog hon sin väska och gick till toaletten för att byta om. Då började jag också att byta om.
Hannas Perspektiv
När jag hade bytt till pyjamas borstat och gjort mina behov så gick jag ut ur toaletten. När jag gick in i rummet stod Ogge och tittade på sin mobil. WOW!! Kunde man vara snyggare än det här jag menar kolla in killen han är typ WOW!! Efter en stund märkte jag att jag stod och strider på hans mage och då skrattade han.
-" Gillar du vad du ser eller" sa han och och flinade.
-" Meh ditt fel att du står mitt i rummet shirtless och se snygg ut" aa jag och gick till sängen och tog täcket över min kropp. Ogge kom direkt efter och la sig nära mig.
-" Godnatt min kära" sa han och pussade mig på munnen. jag log i kyssen och det gjorde han med. Kyssen gick över direkt till hångel och vi log nu och hånglade i Oscars säng. Då hörde jag att det var någon son skrattade jag kollade mott dörren och där stod de alla och skrattade förutom Oscar som så jätte sårade ut. Asså jag måste prata ned honom on det här. Men det får bli imorgon. Sen gick de alla ut och sa hejdå
-" Godnatt min prins sa jag och kysste honom snabbt han log och kramade mig och jag sover med ett leende på läpparna och sov bredvid den personen jag älskar. Ogge Molander
VOCÊ ESTÁ LENDO
You are the only one l see The Fooo
FanficHanna är en helt normal tjej som är 16 och faller för en kille Självaste Ogge Molander från The Fooo. Men vad händer när två bästa vänner blir kära i samma tjej? det får ni ta reda på om ni läser min novell