Gentleman!!

325 14 0
                                    

            |Hanns Perspektiv|

När jag vaknade så låg jag i ett rum som var mörkt och kallt. Jag försökte resa mig men mina ben var fast bundna.  När jag tänkte ta bort repan så märkte jag att mina händer också var det.

-" Så Gumman har du vaknat nu äntligen" sa en röst som jag mindes men visste inte vem det var.

-" Vem är du? Vart är jag? Jag vill hem till min kille låt mig vara" sa jag och började få panik.

-" Haha du ska ingen stans. mins du inte mig eller det är jag" sa rösten och kom närmare mig. När han var framför mig så såg jag vem det var.

            |Ogges Perspektiv|

Asså vi hade varit ute och letat efter henne i kanske en timme.

-" Ogge vi går tillbaka och letar imorgon det är sent nu" sa Omar och tittade på mig. Killen är galen. Han tror verkligen att jag ska lämna min flickvän mitt i natten och inte vet vart hon är eller min förra för jag gjorde slut med henne. Jag ska ta tillbaka henne.

-" Fan Heller. Jag tänker inte lämna min tjej själv mitt u natten" sa jag och tittade surt på Omar. Han bara suckade och kollade ner.

-" Men ge dig Ogge HON ÄR INTE DIN TJEJ DU GJORDE SLUT MED HENNE" sa Oscar och blev arg på mig. Vad fan var hans problem det som hände nyss angår inte honom det var mellan mig och Hanna.

-" Asså du kan hålla tyst för du har fan inget att göra med vårat förhållande OK och det är ditt fel att det här hände så jag hoppas att du känner dig skyldig för om det händer henne något så är allt ditt fel och jag kommer slå sönder dig Ok" sa jag och blängde på honom. Jag såg att han skämdes och jag kände mig stolt över det jag sa. Asså om inte Omar hade stoppat mig nu så skulle jag haft slagit sönder Oscar. När jag hade lugnat ner mig lite gick vi ut igen och letade efter Hanna.

           |Hannas Perspektiv|

-" Låt mig vara Fredrik" sa jag till honom när han kom närmare mig. Japp ni hörde rätt det är Fredrik mitt ex.

-" Nej. Du ska få ångra dig för att du gjorde slut med mig och du kan glömma att gå för vi har bara börjat" sa han och jag försökte putta bort honom men mina händer och först var fast bundna. Så jag försökte ta upp min mobil från fickan. Jag hade tagit den innan jag gick hemifrån. När jag hade tagit upp mobilen så tryckte jag på Ogges nummer för han hade ringt tusen gånger och satte på högtalare. Mohaha jag var väldigt skicklig när det kom till såna här saker.

-" Fredrik är det här din mormors gamla hus för hon bodde ju på KARLAVÄGEN 27 för det likna hennes hus" sa jag och hoppades att Ogge förstod var jag gjorde.

-" Aa detr det kommer du ihåg när det var bara du och jag här och vi stulade Haha det var tider det. Så nu kan vi ha lite kul nu" sa han och jag tänkte tillbaks på det han sa. Jag var så kär i honom då.

-" Det var när vi var ihop så du kan dra och släpp mig nu. Jag har i.te gjort dig något ok" sa jag och gav honom en sur blik. Och jag som har en vana att bita underläppen näe jag är arg gjord det nu och jag visst att han älskade när jag gjorde det.

-" Asså försöker du att göra mig galen eller Damm Girl you are hot" sa han och kom närmare mig jag fick panik och började sparka med benen men han bara slog mig på magen och jag skrek högt. Sen råkade jag lägga på och han började tafsa på mig.

             |Ogges Perspektiv|

Jag förstod direkt vad Hanna hålde på med. Hon sa adressen högt för att jag skulle höra det. Men jag Freakade ut när hon sa att de var ihop och när skrek så fick jag panik och gick med Oscar Omar och Wilma till adressen jag hade hört.

När vi var framme så parkerad vi i närheten av huset för att inte få någon uppmärksamhet.

          |Hannas Perspektiv|

Efter en stund så knakade det på dörren.

-" Gå ingen stan eller vad är det jag säger du kan ju inte Hahahaa" sa han och jag hade sån lust att bara slå sönder honom men mina ben och armar är Fan fast bundna. När han öppnade dörren så hörde man ett skrik det var ett kill skrik och ett tjej skrik. När han kom tillbaka så var hans ben och händer fast bundna och bakom honom kom hella gänget. Jag var så glad att jag inte märkte att jag grät vilket jag gjorde för länge sen.

-" Hanna hur är det Wilma kan du ta hand om henne så länge jag sKa ta hand om den här nollan" sa Ogge och tog med sig Fredrik och killarna ut.

-" Åhh Hanna jag är så glad att se dig. du vet inte hur länge vi leta efter dig. Asså Ogge lätt oss inge gå någon stans på 3 timmar och han grät i 1 timme för att vi inte hittade dig. Asså du betyder verkligen allt för honom Hanna och jag vet att han betyder allt för dig du kan inte förneka det" sa hon samtidigt som hon tig bort repen. Wow jag som torde att han struntade i mig.

-" Men han gjorde slut för att han torde att jag kysste Oscar så jag vet inte" sa jag och grät mott hennes axel när hon fick bort alla rep. Jag vet inte om Ogge någonsin förlåter mig för det jag gjorde men det var faktiskt inte jag det var Oscar. Jävla Oscar ska första mitt förhållande.

-" Men Jag kommer alltid att älska dig och jag ångrade mig direkt efter att jag gjorde slut. Kan du inte snälla ge mig E..." hann han bara säga innan jag sprang fram till hinom och kysste honom tills hans tunga nuddade min läpp och vi hånglade tills vi bestämde att vi skulle hem.

                 ** Hemma**

När vi kom så bestämde vi att vi skulle lägga oss så jag och Ogge gick till mitt rum och klädde på oss. När jag hade klätt på mig så gick jag till sängen och satte mig bredvid Ogge. Direkt när jag la mig ner så omfamnade han mig i den berömda Ogge kramen.

-" Vill du prata om det som hände eller så kan vi prata om det jag förstår om du inte vill det" sa han och pussade mig på huvudet. Jag log av tanken jag fick att Ogge var den perfekta pojkvännen man behövde.

-" Aa jag kan säga allt från början imorgon jag är trött nu" sa jag och gäspade han pussade mig på näsan och log.

-" Godnatt älskling" sa han

-" Godnatt Ogge sa jag och sovde med ett leende på läpparna.

ok jag fick damp idag för någon fick för sig att ta en av mina skor och jag kom hem med tofflor alla på bussen bah " är hon knäpp eller" " är hon fattig eller går runt med tofflor" sa de och jag bah " Bara för att du inte har Afrikansk converse behöver du inte vara avundsjuk så Dra jävla bortskämda unge" och hon blev fett röd i ansiktet. 
men nu skrev jag lite och jg hoppas ni sover gott. Asså jag har märkt att jag alltid uppdaterad på natten haha;) men Eat bananas and Ahh orka skriva ses imorgon Godnatt- Hanna

You are the only one l see The FoooWhere stories live. Discover now