kapitel 23

192 12 1
                                    

          |Hannas Perspektiv|

när killarna var nära så vände jag mig ap att jag satt med ryggen upp mott himlen och hade mina solglasögon för att killarna inte skulle se mig och fråga en massa frågor som jag inte har lust med.

-" Hej sötnos vad gör du? vill inte du också bada vattnet är jätte skönt" sa Ogge och satte sig bredvid mig på min handduk.

-" Nej det är lugnt" sa jag men ångrade mig direkt när jag pratade. Inte en chans att han inte skulle ha missat att jag hade gråtit. Mun röst var skit svag.

-" Gumman har du gråtit" sa han och började massera min rygg. Jag skakade bara på huvudet och kollade upp mott Ogge sim redan satt och kollade på mig utan att säga något. Han bara satt där tyst och kollade på mig utan att säga något och jag kollade frågandes på honom men när han såg att jag kollade på honom så rodnade han och vände sig om. OMFG JAG FICK HONOM ATT RODNA ÅÅÅ HAN SÅ UT SOM EN GULLIG LITEN. BEBIS.

-" OMG Ogge kolla på mig" sa jag vilket fick killarnas och wilmas uppmärksamhet att vända sig till mig och Ogge rodnade bara ännu mer haha skit gullig.

-" AWWWWWW Ogge kolla på mig. Du rodnar. Du vet inte hur gullig du är när du rodnar hah jag älskar när killar rodnar mest när jag får dig att rodna" sa jag vilket bara fick honom att rodna ännu mer om det ens var möjligt.

-" OMG Ogge kolla på mig aww du är bara för gullig hah göm inte ditt ansikte när du rodnar du är jätte söt" sa jag och försökte härma honom vilket funkade för han skrattade.

-" Vrf kollade du på mig för" sa jag och han kollade på mig och log.Nu gjorde han det igen, kollade på mig utan att säga något.

-" Vill du veta varför jag kollar på dig" sa han ochtog min hand och dråg upp mig så att jag satt mitt emot honom men han hålde fortfarande i min hand.

-" Ehm JA jätte gärna, det var ju liksom därför jag frågade dig"sa jag och skrattade.

Han skrattade kort och öppnade sin mun för att prata......

Hahahahahha förlåt att slutade precis nät han skulle säga något men jag var bara tvungen.

Jag har inte skrivit mycket jag vet ni får vara arga på mig (not) haha. Asså vädret är det fulaste sommar vädret jag har set vänta stryk det jag skrev det är FÖRFAN HÖSR. Ok men jag kanske lägger upp ett till senares för jag är UTTRÅKAD SNÄLLA SKTIV TILL MIG PÅ KIK ELLER NGT KIK:Hannabeyene..

Jaha men vi ses när vi ses

('-')

\| |/     --//HANNA

/  \

You are the only one l see The FoooWhere stories live. Discover now