Kapitel 27

146 7 0
                                    

|Hanna perspektiv|

När vi hade varit på stranden så skulle Alex och killarna hen så vi bestämde att vi skulle till Gröna Lund idag.Wilma packade ner hennes kläder och saker för att sen kunna ''flytta hem till mig''. Hon skulle ju stanna hella simmare hemma hos mig så hon ville hämta hennes saker.Just ni satt jag och Wilma i mitt kök och åt frukost.

''Wilma ska vi börja fixa oss. Vi ska träffa de klockan 13 och klockan är 12''sa jag och Wilma nickade och vi började gå upp för trappan till mitt rum och jag efter henne för vi skulle byta om. Jag valde att ha åå mig en ljus blå kjol med en magtröja där det stod awesome i mitten och ett blommigt halsband. Wilma valde att ha en marinblå kort klänning till knäna,med spets på ryggen. Jag satte upp MIT hår i en hög hästsvans och Wilma lätt de bara vara utsläppt. Vi gick ner för trappan och skulle sätta på oss våra skot när det ringde på min mobil. Det stig Ogge med ett hjärta på.

''Hej Ogge''sa jag och knöt mina vita korta converse och satte på högtalare så att det skulle bli lättare att knyta de.

''Hej sötnos jag undrade bara vart ni var''sa han samtidigt sol jag låste dörren och vi började gå mot stationen.

''Vi är på väg mot tågstationen och tar tåget om 20 minuter så vi är där om 30 minuter''sa jag. Och stängde av högtalaren.

''Ok vi väntar på er utanför entré''sa han och jag och Wilma track våra busskort mot kortavläsaren och spärrarna öppnades. När vi gick ner för trappan så stod tåget redan där så vi sprang till tåget och hann precis innan den stängdes och vi satte oss på någon random plats.

''Ok men måste lägga på nu Hanna jag hjärtar dig'' sa han och jag fick ett skrattanfall så alla på tåget kollade på mig men jag bryr mig inte.

''Vadå hjärtar du inte mig tillbaka eller''sa han som en tre-åring och det fick mig att skratta ännu mer.

''Jag hjärtar dig väldigt mycket men Ogge jag måste lägga på nu alla på tåget tror säkert att jag är galen haha vi ses älskling'' sa jag och la på. Jag och Wilma började prata och det gjorde ci tills vi skulle av.

|Ogges perspektiv|

Vi stod och väntade på tjejerna. Alex var faktiskt en riktigt schysst och rolig kille. Vi stod och pratade när Wilma och Hanna kom fram till oss utan att vi märkte det.

''Hej snygging''sa hon och kramade mig bakifrån. jag vände mig mig om och kollade på henne wow.

''Wow Hanna du är jätte vacker''sa jag och la mina händer på hennes midja.

'' Inte lika vacker som dig'' viskade hon och pressade sin kropp närmare min.

'' Det går inte att vara vackrare än dig babe'' sa jag och hon kysste min hals.

'' Du vet inte hur mycket jag vill kyssa dig nu''viskade jag så att bara hon kunde höra Hon kollade upp på mig och pussade mitt öra.

'' Vad hindrar dig'' viskade hon med en svag röst. När jag tänkte kyssa henne så avbröt någon oss.

''Förlåt för att jag avbröt er lila kärleksfilm men vi andra vill jätte gärna gå in ni kan fortsätta senare'' sa han och började gå mot entrén.

När vi hade fått våra åkband så bestämde vi art vi skulle åka insane (stavfel). När klockan var 17 så bestämde vi att vi skulle äta på något tacoställe.

You are the only one l see The FoooWhere stories live. Discover now