kapitel 3

468 14 0
                                    

             Hannas Perspektiv

När vi var framme vid Oscars hur så slängde de sina skor och jacka och sprang in till vardagsrumet och spelad Fira tror jag. När Wilma skulle sätta sig så drog Felix henne ner mot honom  så hon satte sig i hans knä. Jag märkte direkt att hon först var obekväm men sen så slappnade hon av när han läkte med henne hår. Jag som var så jävla klumpig slog mitt knä i soffbordet och blöde.Wilma bara satt där och garvade och sedan satt alla där och skrattade tills Ogge reste på sig och sa

-"Kom nu min lilla klumpeduns så ska vi skölja ditt knä"  När han sa det så rodnade jag och försökte gömma mitt ansikte men han bara tog sin han under min haka och sa

-"Du är söt när du rodnar göm inte ditt ansikte" jag nickade och försökte gå men det gick inte bra så han bärde mig upp för trappan i brudställning.

-" jag kan faktiskt gå jag är inte direkt 2 år" sa jag

-"jag vet men det såg ut som om du lärde dig att gå för typ 2 minuter sen så.." sa han och började gå upp för trappan och gick in i toaletten och stängde dörren. När han hade tagit fram allt han behövde så såg han frågande på mig

-"vadå har jag något i ansiktet eller" sa jag. han skakade på huvudet och sa

-" Nej men du måste ta av dig dina byxor om jag ska "fixa" ditt knä" sa han och rodnade lite

-"Ehm asså jag.. vill direkt inte ta av mig mina jeans... men du kan klippa de jag har flera jeans hemma så det är lugnt" sa jag och han nickade och klippte jeansen.

När han var klar så gav jag honom en kram och sa

-"Tack för att du hjälpte mig"

-"Allt för min lilla klumpa prinsessa" sa och kramade tillbaks. När jag skulle släppa ifrån kramen så böjde han sig ner och kysste mig jag han inte reagera men sen insåg jag att han kysste mig så jag kysste tillbaka.

-"Asså jag vet att vi träffades idag men jag har aldrig sätt en tjej som är vakrare än dig och jag vet att det är sjukt men vill du bli min flickvän" sa han och jag böjde mig fram och kysste honom.jag kunde inte beskriva hur lycklig jag var. Om man kunde stoppa tiden. hade jag stoppat den nu. När vi släppte ifrån kyssen så låste han dörren och gick ner för trappan.

När vi kom ner för trappan satt Oscar och Omar och spelade medans Wilma och Felix åt upp varandra. Jag skulle sätta mig när Ogge drog ner mig så jag satt i hans knä. Jag märkte direkt att Oscar kollade på mig sen på Ogge och spände käkarna. Asså jag undrar vad det är med honom. Jag får fråga honom senare. När det var Felix tur att spela så ringde min mobil. Det var mamma.

-"Hej mamma har du slutat nu eller?" sa jag

-" Hej Hanna.jag slutade nyss och undrade bara om.du skulle hämta din väska med pyjamas du glömde de bredvid skohyllan" sa hon och skrattade.

-"Oj haha jag kom aldrig ihåg att den var där men mamma jag ska sova över hos en kompis med Wilma så jag kommer snart och hämtar min väska ses hemma" sa jag och la på.

-"Ehm Oscar kan vi sova över hos dig Wilma och Felix kommer direkt inte släppa varandra" sa jag och nickade mot de och skrattade.

-"visst jag vill ändå att du stannar" sa han och blinkade med ena ögat. jag märkte att Ogge spände hella sin kropp och tittade på Oscar.

-"Ta det lugnt du är den enda jag ser gulet" viskade jag och pussade han på kinden. Han slappnade av och pussade mig snabbt på kinden.

-"Men kan du skjutsa hem mig så jag kan hämta min väska?" sa jag och han nickade och tog min hand och började gå till hallen. När vi tog på oss våra skor och jackor så gick vi ut till moppen och han körde mig hem.

You are the only one l see The FoooOù les histoires vivent. Découvrez maintenant