|Ogges perspektiv|
Vi hade ledigt idag så just nu satt vi och tog det lite lugnt hemma hos Felix.mina tankar var på Hanna, som de hade varit så sen den dagen då vi var på stranden. Jag ångrar verkligen att jag blev så arg. Men jag kan inte kontrollera min svartsjuka. Mina tankar avbröts när min mobil vibrerade på min bakficka. När jag tog upp den så stod det Hanna med ett hjärta på. Jag tvekade lite och tänkte på om hon var arg på mig men jag la det bakom mig och track på den grön knappen.
'' Det är Ogge'' sa jag och slog mig själv i huvudet. såklart att hon visste att det var jag, det var ju hon som ringde. Hon sa att hon ville prata med mig och kunde inte ta det över telefonen. Ska hon göra slut eller Nej det kan hon inte göra, ja jag får väll ta reda på det.
''Killar vi ska till Hanna, Wilma är också där. Ni kan följa med'' sa jag och de började springa till hallen. Vi gick ut genom dörren och gick till våra moppar. Oscar kom efter för han skulle låsa dörren och vi började åka mitt Hanna.
När vi kom in till huset så gick jag och Hanna upp till hennes rum för att prata och de andra bara lekte runt. När vi kom in i rummet stängde hon dörren och vände sig om mot mig.
''Ogge jag är verkligen ledsen för att jag överreagerande det var inte meningen att det skulle bli så här emellan hos jag hoppas att du kan förlåt...'' hann hon säga inan jag avbröt henne och kysste henne och hon besvarade den snabbt och där stod vi och kysstes.
Efter ett tag så bakade vi undan båda två för att hämta andan. Jag tog hennes hand och kollade i hennes vackra ögon.
''jag vill aldrig höra dig säga förlåt till mig okej du är underbar och det var jag som överreagerade. Jag måste låta dig ha killkompisar också och jag lovar att jag ska kontrollera min svartsjuka men förvänta dig inte mycket jag menar jag är en kille''sa jag och hon fnissade och kollade ner. Jag tog upp hennes ansikte med hjälp av mina fingrar.
''Förlåter du mig Hanna''sa jag och hon kysste mig och det övergick till hångel direkt men Hanna avbröt den.
'' Jag förlåter dig men lova mig en sak. Att vi aldrig får bråka på grund av att vi är svartsjuka okej?'' sa hon och jag nickade och vi gick ner till de andra.
|Hannas perspektiv|
När vi var i vardagsrummet så satt alla där och jag kom precis ihåg det Alex hade sagt tidigare.
''Juste Alex ville att vi skulle till stranden'' sa jag och alla tyckte att det var en bra ide och vi började gå till stranden. Killarna hade redan sina här eftersom de hade glömt de någon gång och Wilma hade redans sin här.
Jag gick med Ogge hand i hand och detsamma gjorde Felix och Wilma Omar och Oscar fånade sig hella vägen.
När vi kom fram till stranden så var det jättemånga tjejer som kom fram till killarna. tydligen var det Foooers så jag och Wilma sa till killarna att vi skulle gå och hitta platser och de nickade och började prata med tjejerna. Jag och Wilma hittade en bra plats. När vi hade lagt handdukarna och väskorna så gick vi iväg mot glassvagnen. När vi kom fram ditt så stod Alex med ryggen mot oss och som tur var så var det inga kunder så vi gick bakom disken och la våra händer för hans ögon.han bakade bak och jag och Wilma skrattas och det gjord han han också efter ett tag. När vi hade lugnat ner oss så sa vi hej till varandra och kramades.
'' Så jag ser att ni har Pratat med killarna'' sa han och log.
''ja hahah vi gjorde det när du hade gott'' sa Wilma och vi fortsatte att prata tills att han var tvungen att jobba men vi bestämde att vi skulle träffas imorgon, och jag och Wilma gick till killarna som fortfarande var med tjejerna.
'' Ursäkta ni är väll Hanna och Wilma? kan jag ta bild med er'' sa hon och tog fram sin mobil. jag och Wilma nickade och hon tog en selfie med en och en sen tog vi en gruppbildning med killarna och typ 5 tjejer. Tjejerna var tvungna att gå så vi gick tillbaka till våra platser och la ner alla våra saker eller killarnas saker.
''Försten in är en diamant''skrek Wilma och alla sprang men Wilma fuskade och hade sprungit förre oss så hon blev en diamant.
''Yeeeeessss JAG VAN JAG ÄR BÄST'' skrek hon och killarna gnällde på att hon gnällde på att hon fuskade och så fortsatte dagen.
Efter stranden var killarna tvungna att gå hem men Wilma skulle sova över. Eller hon skulle göra det tills min mamma kom tillbaka för hon var också hemma själv så hon skulle vara hos mig hella sommaren.
Hello hello.
Förlåt för att jag inte har skrivit mycket under sommaren men jag vill gärna göra minnen från sommaren. Men nu ska jag gå och ha vattenkrig med mina kusiner😜👄☺️🙋👪😒😱😷😆😋😂😭 VI SES
ESTÁS LEYENDO
You are the only one l see The Fooo
FanficHanna är en helt normal tjej som är 16 och faller för en kille Självaste Ogge Molander från The Fooo. Men vad händer när två bästa vänner blir kära i samma tjej? det får ni ta reda på om ni läser min novell