kapitel 13

296 9 0
                                    

            |Hannas Perspektiv

När vi satte oss på våra handdukar så kom frågan upp som jag har försökt glömma hella dagen.

-" Så Hanna, Din och Ftedriks story vad hände?" sa Omar och kollade på mig. Jag svalde hårt och tänkte tillbaka på tiden då jag och Fredrik var tillsammans. Det var det bästa som jag visste då och jag var så kär i honom. Men det fanns också tider så vi bråkade. Jag slita att tänka så mycket och öppnade munnen dör att prata istället.

-" Jo det var på skolavslutning i min föra skola som jag gick på. Vi hade sagt hejdå till alla och jag var på väg att gå ut från skolan när Fredrik och han gäng kom mott mitt hål och jag blev glad och nervös för att jag var kär i honom då..." sa jag och kände att jag ville gråta men jag samladem ihop mig och fortsatte att prata."Fredrik kom till mig och sa -'killar kam ni gå vi vill vara ensamma' och då blev jag glad igen för jag torde att han skulle kyssa mig eller något.sen sa han -' Du är jätte söt och snygg men jag har bara inte vågat säga något för jag trode att du skulle dissa mig. Men jag undrar om du vill gå på en fest med mig och jag lovar att ingen ska göra dig ila' och jag var så glad så jag slängde mig runt hans nacke och kramade honom hårt och sa att jag också gillade honom" sa jag och var tyst en stund för att tänka lite. Jag kunna inte släppa den bilden jag fick av mig krama killen jag hade varit kör i sen 5 i skolan och han sa att han gillar mig.

-" Du kan fortsätta" sa Omar och skrattade jag skrattade också och började prata igen

-" Aja, när vi kom till festen så var det många från skolan som jag kände och de frågade en massa om mig och Fredrik men vi ignorerade de vara och gick till baren och beställde varsin mugg med sprit eller något. Jag och Fredrik blev ganska fulla och gjorde en massan saker som jag inte vill säga för det är för äckligt" sa jag och kände hur de kollade på mig med stora ögon.

-" LOG DU MED FREDRIK" skrek Omar över hella stranden så alla kollade på oss. Jag gav honom en irriteramed blik och fortsatte prata.

-" Men när festen var över så gick vi hem till honom och det hände lite saker där också.

När det hade gott en vecka så blev vi tillsamman och vi hade varit tillsamman i ett halv år ungefär tills jag kom på honom strula med en tjej som var min bästa kompis eller fördetta bästis. Men det gissade sig vara hennes fel för hon hade typ drogat honom eller något. Men en dag så var vi hemma hos honom skulle kolla på film och då så började han kyssa mig så jag kysste tillbaka. Efter en stund så började han knäppa upp min bh men jag brydde mig inte så mycket om det när han hålde på art ta av min tröja så sa jag till honom art jag inte var redo men han lysande inte och efter en stund började bah tafsa på mig så det gjorde skit ont. När han tänkte knäppa upp sina byxor så sparkade jag honom.i mellan benen så han föll bak och jag sprang ut från hans hus och efter den dagen hade jag inte sätt honom förens igår" sa och fällde flera tårar som inte gick att stoppa. Ogge var direkt vid min sida och kramade mig.

-" Jag lovar om han rör dig igen kommer jag slå sönder honom" sa Ogge och kramade mig hårdare. Jag lossade på kramen och torkade bort mina tårar.

-" Ok nu badar vi jag är varm" sa jag och gick upp. alla nickade och killarna tod av sig deras tröjor och jag och Wilma stod där som två hönor och glodde på de. Holy Shit!!! jag tror jag svimmar asså jag visste ju att de tränade men inte så mycket.

-" Gillar ni vad ni ser eller?" sa Felix och skrattade. Jag nickade och viskade till Wilma att vi skulle ta av oss våra kläder sådär sexigt som tjejer brukar göra på filmer. Hon nickade och vi började ta av oss våra shorts sakta och snyggt. När vi hade gjort det så tog jag tag om min tröj kant och började ta av mig den snyggt och sakta när hade gjort det så stod killarna och dreglade. Jag och Wilma hatade fot höra att vi borde satsa på att bli modeller för vi hade modell kroppar så vi tog båda hål i naveln. Killarna stod kvar där det stod hella tiden tills Ogge öppnade munnen.

-" Asså Jag tror inte jag har sätt någon tjej som är snyggare än dig seriös var hittade jag dig ens liksom du är Wow!! sa han och tid sina händer och la de på mina höfter. Han skulle precis kyssa mig när en bekant röst hördes bakom mig. Ånej inte igen...

det föra kapitlet läste jag inte igenom så det blev konstig men anyway kommentera gärna vad ni tycker om novellen och rösta snälla. Godnatt;)

You are the only one l see The FoooWhere stories live. Discover now