|Ogges perspektiv|
'' Så vilka har vi inte åkt''sa Omar och kollade på oss.Vi är utanför kvasten kollar runt på vilken vi ska åka.Hanna kollade på mig och flinade.
''Vi har inte åkt kärlekstunneln än''sa Hanna och skrattade. Jag kollade på Omar och Oscar och Alex och de alla skakade på huvet samtidigt.Jag skrattade och tog Hanna hand.
''Aldrig att jag åker den. Om inte den e med en tjej som jag gillar''sa Omar och killarna nickade. Wilma och Felix hade gott iväg för att åka och vi skulle träffas om en halvtimme där vi står ni, och gå in tillsammans till spökhuset.
Det var Hannas ide eftersom hon ville se hur rädda alla blev. Hahah jag fattar inte varför hon inte blir rädd för såna saker. Hon typ gillar allt Wilma är rädd för.
''Jaha men vi ska åka den så ses vi om en halvtimme här''sa Hanna och tog min hand och vi började gå mot kärlekstunneln.
När vi kom fram till kön så stod det 20 minuters kö.
''Så hur går det med bandet?''sa Hanna och vände sig om och knöt sina händer runt min nacke och jag hade mina på hennes midja och drog henne närmare mig.
''Ja det går bra vi har några nya låtar på gång''sa jag och pussade hennes kind. Hon skrattade och pussade min näsa.
''Era fans är verkligen jätte gulliga''sa hon och kramade mig. Aah hon doftar så gott.
''Juste Daff ville prata med dig typ imorgon''sa jag och hon släppte kramen och kollade på mig med en frågande blick. Nät hon tänkte prata så kom en tjej fram till oss.
''OMG hej Ogge och Hanna OMG jag kan inte fatta att jag träffar dig Hanna du är så jävla snäll och så fin. Ni har tur som träffade varandra så jävla söta nu är.Kan jag ta bild med er?'' sa en tjej med shorts och ett line där det stod I ❤️ TF. Jag kollade på Hanna och hon såg förvånad ut.
|Hannas perspektiv|
Wow. Just WoW. Jag visste inte att de tyckte så om mig. Jag kollade på Ogge som redan kollade på mig med ett leende.
''Ehm visst det kan du''sa Ogge och gick fram till tjejen.
|Ogges perspektiv|
Vi hade ståt ovh pratat med Matilda som hon hette i kanske en kvart jag vet inte. och det visar sig att hon hade varit utanför studion varje dag bara för att träffa oss. Jag älskar våra fans.
'' Ursäkta ska nu åka eller''sa en kvinna bakom oss och jag vände mig om. det var tjejen i kassan.
''Ja, det var trevligt att träffa dig hoppas vi träffas någon gång''sa Hanna och kramade henne.
''Vi ses utanför studion''sa jag och kramade henne. När vi visade våra åkband för tjejen så satte vi oss på en båt. Hanna litade sig motvärn mage alltså satt hon med ryggen mot mig. När den hade åkt lite så böjde jag mig fram och kysste Hanna och fet gick över till hångel direkt. Hon vände sig om så att hon satt på mitt knä och vi hånglade. Hon tog in sin hand igen min tröja och började smeka mina pack. Bara för att reta henne så spände jag. Hon fnissade och kysste mig bakom örat och jag kunde inte rå för det men det slank ut en lång stön. Hon hade hittat min svada punkt.
''Ni där framme kan ni sluta jag har barn här!'' Sa en man bakom oss. jag släppte Hanna och vände mig om. det var en pappa med två barn framför sig som satt och stirrade på oss. Jag gav honom en ursäktande block och vände mig tillbaka.Hanna skrattade och vände sig om så att hon satt med ryggen mot mig jag slingrade runt mina armar runt hennes midja.
''Aldrig får man vara i fred''sa Hanna och fnissade. När vi närmade oss utgången så tog Hanna upp sitt Juve och kysste mig och man hörde ett klick
Vi gick av båten och hick mot sär man kan se fotot ( kan inte namnet haha)
Vår bild kom upp och vi köpt en varsin i bildform ( när man ramar in de vet inte hur jag ska förklara det).
''Ogge kan vi inte spela någon''sa Hanna och började dra mig mot ett spelstånd eller ngt hahh.
''Hej ni får tre bollar och n ska försöka ta ner alla 10 burkar''sa hon och gav mig tre bollar. Jag fick ner alla förutom två.
''Leden men du vinner inget''sa Tjejen och Hanna skrattade åt mig.
''Det är inte roligt Hanna försök sjölv du kommer se det är svårt''sa jag och hon slutade skratta.
''Ok om jag vinner ska du stå utanför studion med bara kalsonger och sjunga klä av dig naken''sa hon och log mot mig.
|Hannas perspektiv|
Jag tog fram min hand och han skalade den. Jag betalde tjejen och hon hav mig tre bollar. Jag kastade den första och fick ner tre stycken. Jag kastade den andra och alla gick ner förutom en. Jag kollade på Ogge och han skrattade.
''Haha du kommer förlora. Du får aldrig ner den''sa han och log stort.
''Är du säker på det''sa jag och kastade bollen och den träffade burken och burken flög bak. Jag kollade på Ogge och han såg chockad och förvånad ut.
''Jag vann vilket betyder att du ska göra det jag sa imorgon bör det är jätte många Foooers utanför'' Sa jag och kollade stolt på Ogge..
''Ok då men bara för att du är min tjej''sa han och pussade mig på kinden.
''Ni två är bara för söta. Här har du din nallebjörn och fortsätt att ha en trevlig dag''sa tjejen och gav mig nallen.
'' Den här är till min älskling''sa jag och gav Ogge den STORA nallebjörnen.
''Aww du är så gullig'' sa Ogge och pussade mig på kinden.
''Ska vi börja gå till platsen vi skulle träffas på''sa Ogge och tog min hand. Jag nickade och vi började gå.
HEJ 😜😝😜😁😌😳
Jag har bestämt mig för att göra en tävling.
Om du vill vara med i min fanfiction så ska du:
•skriva ditt namn
•vem av killarna du gillar ( Ogge och Felix är oxå med)
• och ofc hur karaktären ser ut och personligheten
• Good luck ma guurls
Vi ses allihopa ska bli bättre på att uppdatera men kan inte lova ngt
Bye Bye 💗
KAMU SEDANG MEMBACA
You are the only one l see The Fooo
Fiksi PenggemarHanna är en helt normal tjej som är 16 och faller för en kille Självaste Ogge Molander från The Fooo. Men vad händer när två bästa vänner blir kära i samma tjej? det får ni ta reda på om ni läser min novell