Hannas Perspektiv
När Jag hade sprungit en stund så blev jag trött och stannade. Jag såg en bänk lite längre bak och gick och satte mig där. När jag satte mig ber brast allt. jag satt ensam på en bänk någon stans i Stockholm och grät för min kille dumpade mig eftersom han trodde att jag kysste hans bästis fast det var hans som kysste mig. Efter en studie så frös jag så jag kollade runt och insåg att jag inte visste vart jag var. Jag hade aldrig varit på den här delen av stan. En stund senare så reste jag mig och försökte gå tillbaka amma vär som jag kom men insåg att jag bara gick tungviktare cirklar. När jag gick förbi en gränd så blev jag rädd. Många minen kom tillbaka från förra sommaren.
Flashback"&*&@(var bara tvungen att göra så haha)
Jag skulle precis ta på mig skorna och gå ut när Fredrik kom in i huset och sa att vi skulle på fest. Jag var inte någon "fest person" men jag vågar inte säga till honom.
När vi kom till festen så drack han väldigt mycket och blev full. Han hade ingen kontroll över sig.-" Så nu ska vi ha lite roligt du och"sa han med sin stinksde andedräkt.
-" Nej jag tror jag ska hem nu" sa jag för att slippa honom.
-" Gumman du ska ingenstans vi har inte ens börjat än" sa han och började tafsa på mig och kysste mig. Jag försökte putta bort honom flera gånger men han bara slog mig varje gång och till slut orkade jag inre kämpa i mott så jag slutade. Han började ta av min tröja och mina byxor men när jag skulle slå honom igen så skar han mig i kinden och jag blödde från kinden. Sen våldtog han mig och resten är svart jag kommer inte ihåg något mer.End of the Flashback:&*@;%(förlåt igen;)
När jag gick förbi en lekplats så kände jag mig iakttaga så jag kollade runt men ingen var där så jag fortsätte gå. Lite senare hörde jag fotstegen och öka så jag gjorde de. Jag började springa och stegen kom bara närmare och närmare sen krockade jag i något och allt blev svart.....
mini kapitel så ni fick något att läsa men imorgon blir det ett extra långt kapitel or nahh. Nej men jag har inget att göra efter skolan så jag ska skriva lite efter skolan och när jag har kommit hem oxå så Eat bananas and stay Wyatt? Your know what it izzz!! Stay Crazy
- Hanna Molander;)
BINABASA MO ANG
You are the only one l see The Fooo
FanfictionHanna är en helt normal tjej som är 16 och faller för en kille Självaste Ogge Molander från The Fooo. Men vad händer när två bästa vänner blir kära i samma tjej? det får ni ta reda på om ni läser min novell