kapitel 7

359 11 0
                                    

             Hanns Perspektiv

                |*Vid studion*|

Nej nej nej. Nu kommer deras fans säkert hata mig för att jag tog deras "Man" ifrån de. Jag vill inte ha haters. Jag skakade bort tanken och tänkte på att deras fans var snälla och skulle respektera mig och Wilma liksom det är ändå killarnas kärleks liv.

-" Ogge tänk om era fans inte gillar mig och hatar mig" viskade jag för att de andra inte skulle höra mig.Jag bara log mott mig och skakade på huvudet.

-" Nej då, va inte orolig. Om de säger något taskigt säg bara till mig. Om du vill kan vi hålla förhållandet hemlig tills du är redo att berätta" sa han och ett leende spred sig på mina läppar. Asså Ogge måste vara världens bästa och snällaste kille. Ingen har brytt sig så mycket som han gör om man jämför honom. med mitt ex. Han vara ett svin.

-" Tack för att du bryr dig Ogge du är verkligen bäst" sa jag och log mott honom. jag ville så gärna kyssa honom men då skulle alla se och veta om vår förhållande.

-" Vad som helst för dig min prinsessa" sa han och tänkte pussa mig på kinden men jag stoppa honom och skakade på huvudet.

-" Folk kan se oss, vi får avsluta det senare" sa jag och blinkade med ena ögat. Han log och blinka tillbaka. När vi var framför dörren och skulle gå in så hörde jag den frågan jag inte hoppades på att höra.

-" Är tjej din flickvän Ogge" ropade en tjej. Jag vände mig om och kollade mott henne. Hon hade väldigt långt blond hår och bruna ögon och kanske 3 kilo smink. Asså om man kunde ta allt smink hon har och väga det så skulle det vara typ 3-4 kilo.

-" Ehm nej hon är en nära vän till mig" sa han och kollade på mig. Det växste en klump i min mage och jag började bli nervös.

-" Aha, ni borde bli ihop ni är sjukt söta tillsammans" sa hon och alla hmade och nickade. Då såg jag på Ogge att han log jätte brett och kollade på mig jag log  lika brett som honom och kollade på honom. Det kändes bra att de gillade mig och att de tyckte att vi var söta tillsammans gjorde mig ännu gladare. Det här skulle kanske bli ett bra år för mig för engång skull.

ok jag har inte varit aktiv den här veckan för jag var med kusiner men imorgon har jag studie dag så antagligen kommer jag skriva 2-4 stycken kapitel.

Eat bananas and fooofamily 4- ever - Hanna

You are the only one l see The FoooOnde histórias criam vida. Descubra agora