|Hannas Perspektiv|
MEN SKOJAR HAN MED MIG ELLER!!
Först säger han att han har känslor för mig och kysser mig. Sen så säger han att han inte ville förstöra min och Ogges förhållande och nu så gå han TILL MITT EX SVIN FREDRIK. Asså om han tror att han kommer få mig så har han tappat för många hjärn seller så länge han hänger med Fredrik kommer jag inte komma närheten av honom UAHH!!
-" Hanna vad är det du typ ser ut som om du kommer explodera" sa Omar och skrattade. Jag ville inte blanda in killarna eller Wilma i det här så jag valde att ljuga.
-" Det är bara så jävla varmt" sa jag och låtsades torka bort en svett droppe
-" Sissten in är ett ruttet fåååårrrr" sa Omar och alla började springa till vatten förutom jag och Ogge
-" Ska inte du också bada" sa Ogge och kollade mott vattnet.
-" Jag kommer gå du" sa jag och la mig ner på handduken men reste mig upp direkt när han gick och började gå mott Oscar som satt med hans lilla kompani av grisar.
|Oscar Perspektiv|
Felix och de började leka i vattnet förutom Hanna och Ogge som pratade. De sluta att prata och Hanna började komma mott oss.
-" Oscar kom vi ska prata" sa hom och drog upp mig från handduken.
-" Ok vad vill du prata om då" sa jag och kollade på henne.
-" Skojar du med mig eller" sa hon och kollade på mig som om jag vore dum.
-" Vad"
-" Fucking skojar du med mig eller"
-" Men vad säg vad som är felet då"
-" Vad som är...VAD SOM ÄR FELET. Felet är att du inte har en hjärna och går till Fredrik MITT FREAKING SHIT EX" sa hon eller mer skrek hon och alla barnfamiljer som var nära oss kollade på henne.
-" Men vad han är cool. Du känner inte ens honom" sa jag och började känna mig irriterad på henne.
|Hanna Perspektiv|
Asså så här jävla nära på att slå sönder honom. Leker han dum eller.
-" DEN DÄR ÄCKLIGA SAKEN ÄR MITT EX OCH VI VAR TILLSAMMANS I 6 MÅNADER MEN HAN BAR OTROGEN. OCH FÖR NPGRA DAGR SEN KIDNAPPADE HAN MIG OCH DU VAR DÄR OCH RÄDDADE MIG. OCH DU SÄHER ATT JAG INTE KÄNMER HONOM"skrek hon och alla kollade på oss.Mest en kille som var typ 25 och Oscar märkte också det.
-" ASSÅ VAD KOLLAR DU PÅ" sa jag och skrek på killen
-" Du skriker från ingenstans" sa han och blev arg.
-" FRITT LAND" sa jag och slutade skrika.
-" Oscar jag trodde att vi var vänner.Jag litade på dig och du tackar mig genom att vara med honom.Om du tror att det här kommer hjälpa dig att få mig falla för dig så tror du fel för jag vill inte vara i närheten av dig. Prata aldrig met mig eller Wilma. du kan vara med killarna om du vill men du lämnar mig och Wilma utanför det här. Jag önskar att jag verkligen inte träffade dig" sa hon och fällde en tår och med det sagt så gick hon iväg.
Fan.Fan.Fan. Varför ska jag alltid förstöra för alla.
Men hemma fel att hon gillade Ogge då skulle det här aldrig hänt.
Det är inte över jag ska få henne att gilla mig.
Tjenahejsan haha Jag han varit sjuk en lördags och var allmänt lat för att gör något. Men jag kommer uppdaterad lite när som helst
Men vad tyckte ni om kapitlet då.
6 kommentarer för nästa kapitel
Rösta, kommentera och sprid gärna novellen
Se you Beautyyys
//////-
HANNA
YOU ARE READING
You are the only one l see The Fooo
FanfictionHanna är en helt normal tjej som är 16 och faller för en kille Självaste Ogge Molander från The Fooo. Men vad händer när två bästa vänner blir kära i samma tjej? det får ni ta reda på om ni läser min novell