" Ye , aku sayang kau . Aku dah mula jatuh cinta ngan kau "
Akhirnya mereka sampai di rumah mereka . Jihyo sudah nyenyak tidur di dalam kereta . Jimin tak sampai hati nak ganggu tidur Jihyo . Mungkin Jihyo penat . Jimin menatap wajah Jihyo lama .
" Aku cintakan kau dari dulu lagi . Sebelum ni aku dera kau tapi kau tetap usaha untuk jadi isteri yang baik untuk aku . Aku mula sedar bila aku nampak kau tetap buat baik ngan aku walaupun aku banyak buat salah ngan kau dan sekarang aku nak tebus kesalahan aku . Aku akan cuba untuk jadi suami yang baik dan tinggalkan perempuan lain . Aku harap aku boleh bahagiakan kau . Aku sayang kau "
Jimin mencium ubun ubun Jihyo . Jimin mendukung Jihyo ala bridal style dan dibawa masuk ke dalam bilik Jihyo . Jimin membaringkan Jihyo perlahan di atas katil .
Jimin berjalan ke almari dan mengambil baju tidur Jihyo . Jimin menahan nafsu nya dan menukar pakaian Jihyo . Dia tak sampai hati nak kejutkan Jihyo yang sudah lena dibuai mimpi .
Sebelum tidur , Jimin sempat lagi menatap wajah Jihyo . Dia mengusap kepala Jihyo dengan lembut .
Keesokkan pagi nya ...
Bunyi jam loceng mengejutkan Jihyo dari tidur nya . Jihyo terasa perut nya berat seperti di tindih sesuatu . Jihyo membuka matanya . Rupa rupanya , tangan Jimin memeluk erat pinggang Jihyo .
Jihyo agak terkejut . Namun dia selesa dengan kelakuan suami nya itu . Seolah olah Jihyo dapat rasakan kebahagiaan nya akan tiba suatu hari nanti .
Jihyo memusingkan badan nya mengadap muka Jimin . Jihyo membelai kepala Jimin sambil tersenyum .
" Nampak comel bila awak tidur " Jihyo tersenyum manis .
" Saya harap awak dapat terima saya seadanya "
Jimin tersedar dari tidur nya apabila berasa kepala nya diusap lembut .
" Ohh kau dah bangun " Jimin membuka perlahan mata nya .
" Yee " balas Jihyo sepatah .
Jihyo bangun perlahan lahan dari katil .
" Nak gi mane ? " tanya Jimin yang masih baring di atas katil .
" Nak mandi and turun buat sarapan . Nanti awak nak pergi kerja pulak "
" Tak payah . Kita makan kat luar je "
" Habis awak tak kerja ke ? "
" Ambik cuti hari ni . Nak spend time ngan kau boleh kan ? "
" Spend time ngan saya ? "
" Nampaknya Jimin yang berperangai setan dah berubah jadi malaikat " desis hati Jihyo .
" Habis tu takkan aku nak spend time ngan makcik sebelah pulak "
Jihyo hanya menjeling ke arah Jimin . Jihyo lantas mengambil tuala dan menuju ke bilik air untuk mandi .
" Oit nak pergi mane ? "
" Mandi lah . Takkan nak pergi date ngan pakcik sebelah pulak"
" Amboi balas nampak " Jimin senyum senget ke arah Jihyo .
" Disebabkan kau cakap macam tu kat aku . Aku denda kau "
" Denda ?! "
" Yee , kau kena mandi ngan aku "
" Mwo ?! Mandi ngan awak ? Ohh no no "
" Tak baik langgar perintah suami tau . Kau nak ke jadi isteri derhaka ? "
YOU ARE READING
Painful Marriage [ SJH + PJM ]
RomanceApabila seorang gadis nerd terpaksa kahwin dengan seorang kaki perempuan . Gadis nerd tersebut berusaha untuk memikat suami playboy nya itu dengan pelbagai cara dan apakah hasil nya ? Adakah suami playboy nya itu akan terpikat dengannya dan tinggal...