Sobotní ráno začalo hezkými slunečními paprsky, až jsem tomu nemohla uvěřit. Nadšeně jsem vstala z postele s myšlenkou být dnes produktivní. Sešla jsem dolů na snídani s rodiči, poté vyrazila se psem na procházku. Cestou nám svítilo krásné sluníčko, že až to hezčí být nemohlo. Slušně jsem zdravila lidi, které jsem potkala a běžela dál. Doma jsem svého mazlíčka nakrmila a šla si uklidit pokoj. Stihla jsem si objednat lístky do divadla, uvařit oběd, zahrát na kytaru a mnoho dalších věcí. Rodiče si museli sbírat čelisti na podlaze, když viděli, kolik jsem toho stihla. Taky jsem se tomu upřímně divila. Blair mě označila za blázna, poté co jsem jí to napsala. Já jen potřebovala se něčím zabavit a zaplnit svou mysl.
V momentě kdy se odpoledne stávalo večerem, jsem se rozhodla vyrazit ven. Jenom já a sluchátka. Strčila jsem si špunty do uší, zapnula náhodné přehrávání a zrovna na mě vyskočila moje oblíbená písnička OK od Robina Schulze. Usmála jsem se pro sebe a vyšla na cestu. Občas jsem si i dokonce poskočila. Pár lidí na mě koukalo divně, jelikož když poslouchám svojí oblíbenou písničku, tak otevírám pusu do slov v ní, a to na pohled musí vypadat zvláštně. Zastavila jsem se u Číňanů koupit čerstvé pečivo, protože mě napadlo, že mě mamka pro něj stejně ráno pošle. Tam jsem musela slíbit prodavači, že si nechám pro sebe, abych nepřišla o svůj cenný život, že prodává jednotlivé cigarety lidem, co ani nedosáhli plnoletosti. Chyběl krůček a zeptal by se mě, zda nechci taky.
Radši jsem to vzala kolem fotbalového hřiště, které bylo docela daleko od obchodu a, kde se zrovna hrálo. Poznala jsem tam několik lidí a pár mi dokonce kývlo na pozdrav. Najednou mi přišla zpráva od mamky, ať se stavím u známých pro oblečení. V klidu jsem k nim došla, převzala si věci a rozhodla se, že půjdu domů. Vzala jsem to delší trasou kolem autobusové zastávky, když zpoza rohu na mě doslova spadl člověk. Vyjekla jsem a srdce mi bušilo jako splašené. Málem se mi zastavilo, když jsem v tom člověku rozpoznala Carol.
Dobrodružství začíná.
Tak jsem zase tady. Jinak písničku OK od Robina vám doporučuju, je fakt skvělá. Komentář potěší.
ČTEŠ
Carol&Joy
Teen FictionNěkteří lidé se za svojí orientaci stydí, další ji zase neřeší. Pak jsou tu lidé jako Carol, kteří vám místo jména řeknou: "Jsem lesba." Či jako Joy, kteří jsou zmateni vším. Nejvíce sami sebou a svými pocity. Original story: @Klanys Cover: @SamLock...