Po tom velmi úžasném dobrodružství jsem se odebrala k sobě do pokoje a plácla to rovnou do postele. Nemám ponětí, proč jsem jí pomáhala a už vůbec proč jsem jí psala lísteček, když si to s vysokou pravděpodobností nebude pamatovat. Cestou do jejího domu se mi snažila vysvětlit, jak to dělají velryby. Takže bych si spíše přála, abych na to mohla zapomenout já. Ale musela jsem uznat, že opilá Carol je celkem roztomilá. Teda myslela jsem vtipná. Se zvláštními myšlenkami jsem se oddala spánku.
Pondělní ráno už ze začátku vypadalo jako jedna velká katastrofa. Podařilo se mi vylít mléko, málem nestihnout bus a srazit našeho třídního učitele. To jsem byla jen dvě hodiny vzhůru. Dopoledne jsem se dočkala nečekané písemky z matiky, ze které ani nechci vidět známky. Naštěstí jsem tam měla Blair, jež jsem se mohla svěřit s každou malicherností, dokud mě neposlala do háje. Na dopoledním vyučování jsem nespatřila Carol, ne že bych se po ní nějak sháněla, ale tak snad neumřela na otravu alkoholem. To by mě dost naštvalo, jelikož ta výprava k ní domů byla velice náročná.
V jídelně jsme oběd vzdaly po prvním soustu a rozhodly se otravovat Thomase (Blair se rozhodla). Našly jsme ho v divné uličce kousek od školy s ještě divnějšími kluky. Jeho holka nevypadala, že by ji to nějak rozhodilo či překvapilo. Já osobně jsem mírně nakrčila nosík. Po intimní výměně slin se nakonec dohodli na nějaké objednávce jídla. Mezitím jsem trošku pokukovala po ostatních chlapcích kolem mě, řeknu vám, že za hřích moc nestáli. Jako kdybych se o to chtěla pokoušet. Poté mě tam nechali samotinkou s nimi a šli čekat na jídlo. Samozřejmě že šli si strkat jazyky až do žaludku. Možná by však byli mlaskající zvuky lepšími kamarády než tahle parta.
„Nějak jsem přeslechl tvoje jméno, kočičko." Ozval se jeden frajer z kouta. Bůhví co tu Thomas s nimi prováděl.
„Neříkala jsem ho." Pronesla jsem rozhodně. Neměla jsem chuť se nimi bavit. „Jdu čekat na jídlo s párečkem."
„Ale kam pak tak rychle." Protáhl někdo a stáhl mě zpět do stínů.
Začalo to špatnou myšlenkou, skončí to dobrou?
ČTEŠ
Carol&Joy
Teen FictionNěkteří lidé se za svojí orientaci stydí, další ji zase neřeší. Pak jsou tu lidé jako Carol, kteří vám místo jména řeknou: "Jsem lesba." Či jako Joy, kteří jsou zmateni vším. Nejvíce sami sebou a svými pocity. Original story: @Klanys Cover: @SamLock...