Kapitel 12

261 13 1
                                    

"Det er virkelig koldt herinde synes jeg.." Martinus og jeg ligger under trappen klemt sammen på en madras.

Det lyder rigtig akavet og det er det også, men det går nok, ahaha!

Der er et eller andet der trækker på os, sikkert nede fra kælderen hvor der kommer vind ind og sådan noget.

"Nu ved jeg hvordan Harry Potter har det." griner Martinus og kigger sig rundt. Og så flækker jeg også af grin, jeg ved ikke hvorfor.

Martinus krop er faktisk dejlig varm at ligge op af fordi jeg fryser ret meget.

"Martinus jeg fryser.." hvisker jeg.

"To sekunder."

"En, to.." griner jeg mens jeg venter på Martinus. Jeg har virkelig plat humor?!

Han kommer tilbage med en af hans hættetrøjer der ligger på mit værelse.

"Tak tak tak." mine tænder klapre en smule imens jeg trækker hættetrøjen over hovedet samtidig med at sørge for at iltbeholderen ikke sådan.. Ja i ved!

Martinus trækker dynen op omkring os og snor sin arm omkring mig.

Han stryger mit hår i nakken væk og kysser mig blidt der, i nakken. Jeg smiler for mig selv og putter mig lidt længere ind til Martinus.

Og lidt efter falder jeg i søvn.

()

Jeg vågner i præcis samme stilling som da jeg faldt i søvn.
Martinus sover stadig. Jeg kan mærke hans varme ånde i min nakke.
Han ser faktisk ret sød ud når han sover.
Lidt efter vågner han og kigger træt på mig.
"Du skal ikke stirre på mig når jeg sover.." siger han med sin lidt hæse morgenstemme.
"Martinus... I need some opmærksomhed!" klager jeg og kigger væk fra Martinus der er ved at gnide sine øjne. 

"Okay." han læner sig ned over mig og kysser blidt mine læber. Jeg ligger mine arme om hans nakke og kysser ham igen. 

Så ruller han smilende ned fra madrassen og jeg følger efter, med iltbeholderen rullende efter mig. 

Efter en halv time da vi har spist og taget tøj på får Martinus en besked. 

"Jeg er nødt til at gå.." sukker han og rejser sig fra min seng. 

Jeg følger ham ud af gangen og kysser ham farvel inden han hurtigt er ude af døren.

Martinus er dejlig. ;)

---------------

Der kommer højst sandsynligt et mere kapitel i dag! <3

Heartbeat (M.G) (Afsluttet)Where stories live. Discover now