Det er mandag og Marcus har ikke skrevet hele weekenden... arrogante nar! Nu håber jeg da ikke at alle drenge er sådan. Nå men jeg vågnede klokken 06.58 og kunne ikke sove mere, så nu ligger jeg bare i min seng med min mobil. *pling* jeg får et kæmpe chok og taber mobilen i hovedet på mig selv. ''Marcus2102 tilføjede dig på snap' WHAT?! Ej okay rolig! Ikke flip ud! To sekunder efter 'marcus2102 skriver...' okay okay rolig! 'marcus2102 har sendt en snap' Okay nu er det nu. Jeg går langsomt ind på snapchat, og åbner den. 'Hvem var det nu du var?' hvad?! Kan han ikke engang huske mig? Store idiot! Han er bare en arrogant nar! Jeg bliver liggende lidt... fuck jeg skal i skole! Hvad nu vis jeg skal gå i klasse med Marcus. Jeg tænker ikke mere over det og står op. Jeg går ind i mit walk in closet, og tager mine sorte jeans med huller ved knæene, min gule 'vmd' hoodie, og mine elskede gucci sko og til sidst mit marmor cover til min Iphone 7.
Efter det går jeg ind til mit makeup bord, og lægger min hverdags makeup. Som bare består af bryn, concealer, pudder, highlighter og brozer. "Godmooorgen!" råber jeg igennem hele huset imens jeg springer elegant ned af trappen. "Godmorgen skat, har du sovet godt?" spørger min mor. "ja" siger jeg bare. "hvad så søs?" spørger Magnus. "jamen godmorgen til dig bror!" griner jeg. Jeg sætter mig ved spisebordet, og spiser mine havregryn. Efter det går jeg ud på badeværelset og børster mine tænder. Klokken er 07.40, "skal vi komme afsted?" spørger Magnus. "ja lad os gå" svare jeg. Vi går ud i gangen og tager vores sko og jakker på, og svinger taskerne over skulderen. Vi står nu foran skolen og skal til at gå ind. Magnus åbner den store dør... nu starter mit nye liv. Vi går smilende ind på skolen og finder kontoret. "hej jeg hedder bo, jeg er skoleinspektør her. I må være Karoline og Magnus?" siger/spørger han. "Ja det er os!" siger jeg smilende. "I skal gå i 9.b begge to, kom med mig" siger han og går ned af en lang gang, da vi kommer til en rød dør går han ind. vi kommer ind i et stort rum med sofaer og sækkepuder. han fortsætter hen til den bagerste røde dør og banker på. "kom ind!" bliver der råbt. vi går stille ind og alle vender sig og kigger på os. "godmorgen elever, i dag starter Karoline og Magnus så i skal tage godt i mod dem!" siger Bo lidt surt, og går ud igen. "hej med jer! jeg hedder Susanne, og jeg er jeres klasselærer" siger en dame midt 30'erne med halvlangt mørkt hår. "Karoline du kan sætte dig henne ved Maja, og Magnus du kan sætte dig ved Marcus" siger hun og smiler til os. MARCUS! fuck?! jeg kigger rundt imens jeg langsomt går hen til Maja, og DER! sidder han... Marcus! Jeg kigger hurtigt væk og går hen til Maja og sætter mig. "Hej jeg hedder Maja!" siger hun og smiler. "Hej, Karoline!" smiler jeg tilbage. Det er lige blevet frikvarter og jeg sidder sammen med Maja og hendes veninde gruppe. De andre piger hedder Clara, Sofie, Anna og så Maja.
Alle pigerne er mega søde og tager godt i mod mig. "Hvorfor skudte du dig væk da du så Marcus?" Spørger Anna. "Jeg sendte sedler med han i vinduet i fredags" siger jeg. "Neej! Er du seriøs!" Svare Clara overrasket. "Ja vi har værelse overfor hinanden, jeg gav ham min snap og så lovede han at han ville skrive med han tilføjede først i morgen og skrev 'hvem var det nu du var?' " siger jeg trist. "Nar!" Siger Sofie hårdt. "Ja! Han er ogs den største fuckboy! Alle kender ham og hans tvilling" siger Maja. "Ja jeg har været kærester med Martinus" siger Clara. "Men han droppede hende for Amalie fra parallel klassen" siger Maja. "WOW!" Siger jeg overrasket. Klokken ringer ind og vi skal lave gruppe arbejde to og to. "Vi skal lave en fremlæggelse til i næste uge, i skal arbejdes sammen to og to og jeg har lavet grupper" siger Susanne. "Maja og Clara, Sofie og Anne, Martinus og Magnus... og Karoline og Marcus" siger hun. Hvad?! Marcus! Nej nej nej! Det kan jeg simpelthen ikke! "Hva så?" Spørger Marcus og blinker til mig. "Lad os komme i gang"svare jeg koldt. "Hvorfor så kold?"spørger han sødt. Jeg ruller øjne og går ud på gangen og sætter mig. Han kommer ud og sætter sig overfor. "Vi har om Norges økonomiske udvikling fra 1980 til i dag" siger jeg og kigger ned på min Macbook. "Skal vi lave videre hjemme hos mig smukke?" Spørger han og kigger mig i øjnene. Jeg kigger på bordet ved siden af hvor Maja og Clara sidder. Clara giver mig sæt-ham-på-plads blikket. Jeg læner mig ind over bordet helt tæt på Marcus' ansigt da vores ansigter er 3 centimeter fra hinanden siger/hvisker jeg "glem det Marcus!" Siger jeg.
YOU ARE READING
Jeg føler bare ikke det sammen for ham- Marcus og Martinus
FanfictionJeg er normal... eller det siger folk i hvert fald. Men det er kun fordi folk ikke kender den rigtige mig. Jeg er træt hele tiden, og jeg ved ikke hvorfor. jeg er ked af det hele tiden, jeg ved ikke hvorfor. jeg er sur hele tiden, og gæt en gang, je...