Kapitel 15. Hvor længe har du stået der?

239 9 0
                                    

"Jeg troede du havde travlt med at pjatte med min bror?" Spørger han stille. "Nuuurgh!! Du er jaloux" siger jeg og smiler. "Vel er jeg ej!" Siger han. "Jo du er!" Griner jeg og vi går side om side i stilhed. Vi er endelig ved sommerhuset. "Jeg går i bad først!" Siger jeg og løbet ud på badeværelset. "Neeej! Karo du bruger jo alt det varme vand!" Klager Marcus og følget efter mig ud på badeværelset. "Kom nuuu!" Plager jeg. "Nej!" Siger han stædigt. Jeg ved hvad jeg gør! Jeg smiler til ham og kysser ham på kinden. "Kom nu..." hvisker jeg i hans øre. Jeg kan fornemme han smiler, Yes det virkede. "Okay så! Du får 10 min!" Siger han og går. Jeg smider tøjet, og går ind i bruseren.  Jeg ved ikke hvor længe jeg har stået her men det føles så befriende at mærke det varme vand løbe ned over min nøgne krop. Pludselig kommer min yndlings sang på og jeg begynder at synge med.

*marcus' synsvinkel*
Jeg kan høre en ny sang spille ude på badeværelset, nu må hun da snart være færdig. Jeg går hen og stiller mig ved døren og skal til at trække i håndtaget da hun begynder at synge. Jeg stopper op og lytter i stedet.

Jeg går stille ind så hun ikke høre mig, jeg står bare og lytter. Sangen slutter og hun rækker en arm ud og tager sit håndklæde ind i bruseren. Hun kommer ud med håndklædet viklet om kroppen. "Shit jeg fik et chok!" Siger hun og hopper en halv meter op i luften. "Hvor længe har du stået det?" Spørger hun forskrækket. "Længe nok til at høre hvor fantastisk du synger!" Siger jeg imponeret. "Jeg synger ikke for andre" Siger hun. "Hvorfor ik?! Du synger fantastisk!" Smiler jeg. "Tak.." siger hun genert. Jeg står bare og kigge på hende, indtil hun siger "Du stirre! Kan du lige gå ud? Jeg skal have tøj på" og griner. "Når ja selvfølgelig" siger jeg og går stille ud.
——————————————————————————
Sorry for kort kapitel! Men 1000 tak for over 600 læsere! Det havde jeg ikke troet!😘

Jeg føler bare ikke det sammen for ham- Marcus og MartinusWhere stories live. Discover now