Idag er det søndag. Det er 3 uger siden vi var i sommerhus. Jeg fik det dårligt og tog hjem og har ikke snakket ned drengene lige siden... jeg har bare været lidt ked. Jeg ved ikke helt hvorfor? Min far måske?
*mandag morgen*
"DU SKAL OP!!" Er der en der råber mig ind i hovedet... gæt hvem? Magnus! "Er du syg! Gå væk dit dyr!!" Råber jeg. "Slap dog af!" Snerre han og smækker døren på vej ud. Jeg sukker og trasker ind i mit walk in closet og finder noget tøj.Og lægger lidt makeup
Efter det går jeg ned i køkkenet og spiser morgen. Pludselig springer Magnus ind i køkkenet og vælter en stol. "Hvad laver du? Har du lus i røven eller hvad?!" Vrisser jeg. "Hvem fanden har tisset på din sukker mad?" Griner han. "Ingen! Pas dig selv din lille terrorist!" Siger jeg surt. Klokken er nu 07.45 og Marcus og tinus er kommet for at hente os, så vi kan følges i skole. "Hvad vi gå?" Spørger Marcus og kigger på mig. "Jaja" siger jeg lige glad og tager mine sko på.
Vi går bare i stilhed, eller jeg siger ikke noget. Men drengene har vist en meget interessant samtale i gang om en eller latterlig fodbold kamp. Lige pludselig siger tinus "ej vent! Karo, stop lige!". "Jeg vender mug im og kigger på ham som om han er idiot. "What are those?!" Råber han grinene og peger på mine sko. "Stop dig selv, din hjerne døde kat!" Snerre jeg. "Hvorfor er du så sur idag Karo?" Spørger Marcus. "Fordi, jeg har menstruation Marcus!" Svare jeg igen. "Nårr.. jamen så undskyld da?" Siger tinus. Vi går videre i stilhed.
Da vi når skolen går vi ind i klassen. Da vi træder ind af døren for jeg de vildeste dræberblikke af pigerne. Altså vis øjne kunne dræbe, så var jeg lige blevet slagtet!Vi er nu færdige med skole og jeg er på vej hjem sammen med drengene. "Skal vi gå hjem til os?" Spørger Marcus. "Ja, men så skal jeg lige hjem først!" Siger jeg. "Okay??" Siger han mistænksomt. "Jeg skal bare hente et bind! Slap af Marcus!" Griner jeg og puffer til ham. "Jamen jeg har aldrig haft en veninde!" Griner han. "Fair nok!" Griner jeg. Vi fortsætter hjem.
YOU ARE READING
Jeg føler bare ikke det sammen for ham- Marcus og Martinus
FanfictionJeg er normal... eller det siger folk i hvert fald. Men det er kun fordi folk ikke kender den rigtige mig. Jeg er træt hele tiden, og jeg ved ikke hvorfor. jeg er ked af det hele tiden, jeg ved ikke hvorfor. jeg er sur hele tiden, og gæt en gang, je...