*2 uger senere*
Jeg har ikke lige haft overskud til at fortælle hvad der er sket på det sidste. Mig og pigerne, vi snakker ikke mere. Jeg ved stadig ikke hvad jeg har gjordt, men jeg har opgivet at snakke med dem. Drengene? Ja de er mine bedste og eneste venner, de betyder virkelig alt for mig! Marie og jeg, vi har ikke skrevet sammen siden jeg er flyttet. Men savner jeg hende? Næh... faktisk ikke. Vi er vel bare vokset fre hinanden? altså vi liker stadig hinandens billeder på Instagram og vi har stadig streak på Snapchat, men skriver, gør vi ikke... Når men det er mandag morgen. Klokken er 08.13 og jeg er lige vågnet. Solen skinner ind af vinduet lige ind i mit ansigt. Så jeg står bare op, jeg går ind i mit walk in closet og finder noget tøj, jeg gider at have på.Og lægger lidt makeup
Jeg går stille ned af trappen, da jeg er halvvejs nede bliver jeg næsten trampet over af Magnus. "Shit man! Pas lige lidt på!" Vrisser jeg. Ja jeg er overhovedet ikke et morgen menneske! "Undskyld søs!" Råber han og smiler til mig inden han løber rundt om hjørnet og ud i køkkenet. Jeg går ud og sætter mig ved spisebordet. "Hvad skal vi i weekenden?" Spørger jeg. "Jamen skat, det er jo kun mandag!" Griner mor. "Ja det ved jeg, men så viste jeg om jeg kunne lave noget med drengene?" Siger jeg. "Når... men nej vi skal ikke noget?" Siger hun og smiler. Vi spiser færdig, børster tænder og skal så i skole. Lige inden vi går ud af døren for jeg en besked fra Marcus.
Jeg smiler lidt for mig selv, han kalder mig altid smukke. Han er så sød ved mig. "Hva' hvem skriver du med siden du smiler sådan?" Spørger Magnus drilsk. "Marcus!" Smiler jeg. "Mr. Lover boy! Han er så vild med dig!" Griner han. "Stop!" Siger jeg og rødmer. "Skal du med?" Spørger jeg og går ud af døren. "Ja kommer nu!" Siger Magnus og kommer gående lige bag mig. "Hej Marcus!" Smiler jeg da vi kommer ud. "Hej karo!" Siger han. Jeg går ned og giver ham et kram. "Hey bro!" Siger Magnus og giver Marcus et kram. "Skal vi gå?" Spørger jeg. "Ja kommer nu!" Siger de i kor. Da vi næsten er ved skolen spørger jeg "hvor er tinus henne?". "Syg!" Siger Marcus bare. Sært tinus er aldrig syg? Skole dagen er slut og jeg er på vej hjem med alle drengene i hælene. Alex, seb og Marcus skal hjem til Magnus, de skal følges til fodbold. "Den er altså god!" Siger Alex. "Luk røven! Hun er min!" Siger Marcus. Jeg vender mig om og ser Alex, Marcus og Seb gå og kigge på min røv. "I er så dumme! Ved i godt det?" Griner jeg. "Du elsker os!" Siger Marcus og krammer mig bagfra. "Ja jeg elsker jer alle sammen, i er mine bedste venner!" Siger jeg. "Vi elsker Ogs dig!" Siger de. Vi er nu hjemme og drengene har smidt sig i sækkepuderne på gulvet i Magnus' værelse og spiller FIFA.
Klokken er 17.30 og drengene er lige kørt til fodbold, min mor køre dem så jeg skal lave mad. Jeg laver bare det her:
Klokken er 21.00 og jeg har lige taget mit nattøj på
Og sidder bare i min seng med min Macbook, og spiller Tetris mod Magnus. Jeg vinder selfølgelig! Ahah ej men jeg spiller med Magnus til klokken bliver 22.45 derefter går vi i seng.
YOU ARE READING
Jeg føler bare ikke det sammen for ham- Marcus og Martinus
FanfictionJeg er normal... eller det siger folk i hvert fald. Men det er kun fordi folk ikke kender den rigtige mig. Jeg er træt hele tiden, og jeg ved ikke hvorfor. jeg er ked af det hele tiden, jeg ved ikke hvorfor. jeg er sur hele tiden, og gæt en gang, je...