"Uhh shit du blev lige afvist brormand!" Siger Martinus som åbenbart har hørt det hele. Jeg smiler lidt over det, og arbejder videre med vores opgave. Klokken er 14.45 og vi har fået fri fra skole. Jeg skal være sammen med Maja og Sofie i dag. Vi skal hjem til mig, da de gerne vil se hvordan jeg bor og sådan. "Så er vi her" siger jeg da vi træder ind i indkørslen. "Woaw det er mega stort!" Siger Sofie. "Ja det er det vel" griner jeg. Vi træder ind i gangen og pigerne står med åben mund!
Stue:Køkken:
Badeværelse:
Karolines badeværelse:
Anitas (mor) værelse:
Magnus' værelse:
Karolines værelse:
"Luk munden der er fluer!" Griner jeg. "Er din mor rig eller sådan noget?" Spørger Maja. "Ja... det er hun faktisk hun arbejder som indretningsarkitekt" siger jeg. "WOW!" Siger de igen i kor. Vi går op på mit værelse og sættet os i min seng. "Vi tænkte på om vi skulle sovesammen i weekenden... hele klassen på skolen?" Siger Sofie. "Ej ja! Det ville være mega fedt!" Siger jeg glad. Vi sidder og planlægger det hele.
Det ender med at vi skal blive på skolen fredag eftermiddag og så skal vi blive på skolen til lørdag. Klokken er 17.00 og pigerne er lige taget hjem. Vi sidder ved spisebordet og snakker "Sofie, Maja og jeg har planlagt en overnatning for klassen henne på skolen"'siger jeg og kigger på min mor. "Det lyder da hyggeligt!" Siger min mor og smiler til mig og Magnus. "Men husk nu at passe på jer selv ikke?" Spørger hun. "Jo selvfølgelig!" Siger Magnus. Efter maden går jeg op på mit værelse og sætter mig i sengen. Jeg finder min mobil og laver en messenger gruppe med alle i klassen og skriver 'hej venner Maja, Sofie og jeg tænkte på at lave sådan en overnatning for klassen på skolen på fredag. Så bliver vi på skolen fredag når vi har fået fri og så kan vi gå hjem og hente vores ting når vi har brug for dem?' Alle svare hurtigt 'ja' eller 'super' så går jeg ud på bade værelset og tager et bad. Da jeg kommer ud tager jeg mit undertøj på og går ind på mit værelse og finder en T-shirt i mit walk in closet og går ind på værelset igen. Jeg står midt i værelset og smider min bh og tager T-shirten på. Jeg vender mig rundt for at trække mine gardiner for. Og der sidder Marcus med et smører smil i sit vindue og glor ind af mit. Fuck! Nej det var bare det der ikke måtte ske! Jeg griner og sender en fuckfinger! Han laver er såret ansigt og holder sin hånd på sit hjerte. Jeg griner igen og trækker for.
——————————————————————————
Undskyld der ikke komme så mange kapitler ud. Men jeg er ret syg og ked af det lige for tiden. Så har lidt mistet lyst! Men skal nok prøve at få skrevet!
YOU ARE READING
Jeg føler bare ikke det sammen for ham- Marcus og Martinus
FanfictionJeg er normal... eller det siger folk i hvert fald. Men det er kun fordi folk ikke kender den rigtige mig. Jeg er træt hele tiden, og jeg ved ikke hvorfor. jeg er ked af det hele tiden, jeg ved ikke hvorfor. jeg er sur hele tiden, og gæt en gang, je...