Kapitel 11. Hva så venner!

259 9 4
                                    

*torsdag efter skole*
"Skal i noget i weekenden?" Spørger Alex. "Nej? Det skal jeg ikke" svare jeg. "Ej vi kan tage på weekendtur i vores sommerhus!" Siger tinus hyped. "Ej ja! Det gør vi!" Siger jeg glad. Vi fortsætter hjem i stilhed. Vi er nået til vores hus, og vi går op af indkørslen. "Hej mor vi er hjemme! Jeg har drengene med" råber jeg. "Okay super" svare hun inde fra stuen. "Hey mor kan vi lige snakke?" Spørger jeg. "Ja selvfølgelig!" Siger hun og smiler. "I går bare oven på drenge!" Smiler jeg. De nikker og går op af trappen, Marcus går sidst op og lige inden vender han sig og sender er-der-noget-galt blikket. Jeg ryster på hovedet som nej. "Jeg tænkte på om Magnus og jeg måtte tage på weekendtur i m&m's sommerhus i morgen?" Spørger jeg og smiler sødt og håbefuldt. "Er du den eneste pige?" Spørger hun bekymret. "Jaaa???" Siger jeg. "Pas på dig selv skat! Jeg vil ikke havde du kommer til skade!" Siger hun og kigger omsorgsfuldt på mig. "Tak! Du er den bedste!!" Siger jeg glad. Jeg løber op på værelset og braser ind på Magnus' værelse. "Vi må godt!!" Nærmest råber jeg. "Yes!" Siger de i kor.

*fredag inden de køre*
Jeg har pakket færdig og er på vej over til m&m da Kjeld Erik vil køre os alle sammen. "Skal vi gå?" Spørger jeg Magnus. "Ja! Lad os gå!" Siger han. Jeg hopper i mine Gucci sko.

Som passer perfekt til mit out fit

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Som passer perfekt til mit out fit

Vi har lige lagt vores kufferter ind i bilen

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vi har lige lagt vores kufferter ind i bilen. Vi sidder nu alle sammen i bilen mig, Magnus, Alex, Seb, tinus og Marcus, og er klar til at køre. "Hvem kommer ellers ud over jer?" Spørger Kjeld Erik. "Kasper, Johannes og Jonas" smiler Marcus. "Pas på ik? Jeg ved godt hvordan de kan være!" Siger Kjeld Erik strengt. "Det skal vi nok!" Lover tinus.
Vi er endelig fremme ved sommerhuset, det er stort og Hvidt med kæmpe ruder ud mod vandet. Det er så smukt! "Vi se unger! Hyg jer!" Siger Kjeld Erik kaster nøglerne til Marcus. "Når skal vi gå ind?" Spørger jeg. "Ja lad os det!" Siger tinus. Vi går ind og fordeler os på værelserne, der er to 3 mands værelser og et 2 mands værelse. "Jeg tænker at kæresternes tager 2 mands værelset!" Griner Seb og kigger på mig og Marcus. "Ha-ha-ha du så sjov!" Siger jeg. "Vi tager det!" Siger Marcus, og går ind på værelset.

 "Vi tager det!" Siger Marcus, og går ind på værelset

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Wooow!" Siger jeg da vi træder ind. "Kan du lide det? Det er normalt mit værelse, måske lidt piget med What ever?" Griner han. "Jeg elsker det!" Siger jeg overrasket. Vi er lige blevet færdige med at pakke ud

"Hva så venner!" Råber en pludselig, det er ikke en stemme jeg har hørt før så det er nok nogen af de andre drenge. Marcus skynder sig ud og hilser på dem, men jeg bliver bare inde på værelset. Jeg kan høre drengene har smidt sig i den store sofa i stuen, og ligger og snakker. Jeg går langsomt ud af døren og ind i stuen. Der sidder 3 drenge, den ene har lyst hår og grønne øjne, den anden har mørkebrunt krøller hår og brune øjne og dem sidste har lyst krøllet hår og blå øjne. "Hey venner det her er Karoline vores veninde!" Siger Marcus og peger på mig. Alle vender lige mod mig. De tre nye drenge sidder med åben mund og giver mig det sygeste elevatorblik.

Jeg føler bare ikke det sammen for ham- Marcus og MartinusWhere stories live. Discover now