*6 måneder senere* Esther synsvinkel: (er ik tilfreds med navnet så nu hedder hun altså Esther ahahah)
Gud hvor jeg ikke kan magte noget i dag. Det er søndag morgen og klokken 12.00, eller morgen ville jeg nok ikke kalde det. Jeg ligger bare i min seng med morgenhår, nattøj og verdens flotteste dobbelthage. Pludselig får jeg en besked, jeg tager min mobil op og ser beskeden er fra Marcus. 'nattøj og netflix?' står der. 'kommer om 5' svare jeg bare og rejser mig op og vikler min dyne om mig. Jeg vralter nedenunder og hopper i mine futter og går over til Marcus. Jeg banker ikke på, jeg går bare ind og råber "halløj mennesker!". "han er ovenpå" råber Kjell Erik inde fra stuen. Jeg griner og lunter op af trapperne og hen til hans dør. Jeg river døren op og løber ind op kaster mig på Marcus. "av... Esther dit dyr! Flyt dig!" siger han halvkvalt. Jeg griner og triller ned igen. "jeg er da ogs glad for at se dig" siger jeg fornærmet, for sjov selvfølgelig. "hej søde, dejlige, smukke og fantastiske Esther!" siger han og trækker mig ind i et langt bamsekram. Jeg trækker mig fra krammet og spørger "hvad skal vi se?". "det ved jeg ik!" griner Marcus og finder sin macbook frem, og går ind på netflix. "RIVERDALE!!" råber jeg så Marcus får et mega chok. "okay?" griner han og starter et afsnit. Jeg putter mig ind til Marcus, som ligger en arm om mig. Jeg tror jeg er ved at falde for ham.
*Marcus' synsvinkel*
Klokken er 14.30, Esther og jeg har bare set netflix hele dagen og puttet i min seng. Jeg elsker at være i Esthers selskab, hun er SÅ sød! Vi griner, pjatter og snakker hele tiden. Når der endelig er stille, er det ikke akavet for vi nyder at være sammen. Jeg er bange for jeg er begyndt at falde for hende.
Esther faldet i søvn i mine arme... det kunne jeg godt vende mig til. Pludselig braser Tinus ind af døren. "shh!" tysser jeg. Først nu opdager han Esther. "hva' så? Hygger jer?" griner han kækt. Jeg sender ham bare 'styr-dig-blikket'... efter lidt stilhed siger jeg pludselig "jeg er forelsket i Esther!". "er du?" spørger Tinus overrasket. "ja! Jeg er". "-jeg ved bare ik hvordan jeg skal sige det til hende" tilføjer jeg. "så lad vær'... find ud af om hun ogs er vild med dig først!" siger han som om han skide genial. "har du andre ideer?" spørger jeg dumt. Han tænker sig om, og siger "hvorfor gør du ik bare det du er bedst til? Skriv en sang!" siger han. "du er genial Tinus! Tak brormand" siger jeg glad.
________________________________________________________________________________
Håber det okay jeg har skiftet navn! kunne virkelig ikke klare at hun hed Karoline, hahah jeps ocd menneske her! ahahah ej... men håber i kan lide den, skriv ideer!! mangler.
YOU ARE READING
Jeg føler bare ikke det sammen for ham- Marcus og Martinus
FanfictionJeg er normal... eller det siger folk i hvert fald. Men det er kun fordi folk ikke kender den rigtige mig. Jeg er træt hele tiden, og jeg ved ikke hvorfor. jeg er ked af det hele tiden, jeg ved ikke hvorfor. jeg er sur hele tiden, og gæt en gang, je...