Kapitel 8. Eller kan jeg?

236 10 0
                                    

"Hvad så? Hvorfor gik Marcus?" Spørger tinus som kommer gående med de andre. "Han Øhh prøvede ligesom at kysse mig?" Siger jeg stille. "Nej!" Siger Maja overrasket. "Jo.." svare jeg. "Det der kan jeg simpelthen ikke!" Råber Anna. "Heler ikke os!" Siger Clara og Sofie. "Hvad mener i?" Spørger jeg forskrækket. "Du er for meget, du er!" Siger Maja. "Hvad er det jeg har gjordt?!" Spørger jeg. "Du er ny! Og så kommer du bare og bliver du bare så populær, og så prøve Marcus at kysse dig men du vil ikke! Marcus er den pæneste og populæreste på hele skolen! Hvad fanden sker der for dig?" Siger Clara surt. "Kom vi går!" Siger Anna, og så var de ellers skredet med alle deres ting. "De er jaloux! Ik tag dig af dem" siger tinus. "De er nogle idioter!" Siger Marcus, som åbenbart har hørt det hele. "Jaja godnat" siger jeg og lægger mig om på siden. "Godnat" siger Sebastian og slukker lyset. Alle ligger i deres senge, og er lige ved at falde i søvn. "Må jeg ligge oppe ved dig?" Hvisker Marcus pludselig. "Øhh ja selfølgelig" siger jeg. Jeg kan mærke han ligger sig på madrassen. Pludselig kan jeg mærke en varm arm omkring mig... Marcus' arm. Bare han ikke har følelser for mig, det kan jeg ikke overskue... eller kam jeg?
——————————————————————————
Undskyld for kort kapitel!

Jeg føler bare ikke det sammen for ham- Marcus og MartinusWhere stories live. Discover now