Noah mellett ébredni furcsa volt, de ugyanakkor csodálatos. Bár ezt még magamnak sem mertem bevallani. Szinte alig nyitottam ki a szemem, kattant a zár és Rick nyitott be.
- Emily? – kérdezte. Azonnal felültem és a szememet dörzsölgettem.
- Rick... Azt hiszem elaludtunk filmnézés közben.
Rick nyilvánvalóan nem gyanakodott semmire, csak megértően bólintott, tekintete pedig a kiütött fiára tévedt. Noah még kiterülve aludt.
- Keltsd fel. Elkéstek a suliból – utasított Rick, én pedig bólintottam. Miután becsukta az ajtót Noah felé fordultam. Megbökdöstem a vállát, majd egyre erőteljesebben lökdöstem.
- Noah! Kelj már fel – szóltam. Noah nyöszörögni kezdett és végre kinyitotta a szemét. Először nem értette a helyzetet, aztán láttam az arcán, ahogy megvilágosodik.
- Jó reggelt – nyöszörgött álmosan.
Miután biztosra vettem, hogy Noah nem alszik vissza, átsiettem a szobámba felöltözni és összekészülődni.
Aztán a szokásos napi rutin, iskola, tanulás, leckeírás, és ismét eltelt egy napom. Délután anya és Rick szokás szerint még dolgoztak, Noah pedig a szobájában volt. Úgy döntöttem felhívom Jake-t.
- Szia! Emily vagyok. Áll még a randi-ajánlat? – kérdeztem.
- Áh, Emily. Tudtam, hogy meggondolod magad – nevetett a telefonba. – Persze! Bármikor.
- Most rögtön?
- Oké. Nálad, vagy nálam? – lelkesedett fel. Hallottam a hangján, hogy vigyorog.
- Jake, megbeszéltük. Nem fog semmi történni, szóval ne is reménykedj. Gyere át.
Valószínűleg a szívem mélyén valami olyasmi hátsószándék rejtőzött, hogy féltékennyé tegyem Noah-t. De ezt persze letagadtam volna.
Gyorsan átöltöztem, fésülködtem, fogat mostam és kezdtem valamit a fejemmel. Noah még mindig a szobájában volt, ami nem is zavart. Sőt, így jobban belegondolva, már megbántam, hogy idehívtam Jake-t és jobban örültem volna, ha Noah a szobájában is maradt volna. Persze az élet soha nem ilyen egyszerű, és vállalni kell a felelősséget a döntéseinkért.
Jake megérkezett. Ajtót nyitottam neki és újfent elhűltem a látványától. Csupa izom, szexi mosoly az ajkain, és csak és kizárólag miattam van itt. Mégis eszembe jutott Noah felsőteste és mosolya.
Gyorsan kivertem a fejemből és betessékeltem Jake-t.
- Kérsz valamit inni?
- Nem, kösz.
Hirtelen rosszul éreztem magam. Miért hívtam ide Jake-t? Egyáltalán nem érdekel. Már nem tartom annyira izgatónak mint a múltkori alkalommal. Csak Noah-ra gondoltam. Jake idióta vigyora egyre visszataszítóbbá vált számomra.
Nem értettem mi bajom, hiszen nem olyan rég még Jake-ről álmodoztam. De hirtelen csak arra tudtam gondolni mit csinálhat most Noah. Egyértelművé vált, hogy Jake csak azért van itt, hogy elterelje a figyelmemet a mostohabátyámról, de ez is kevésnek tűnt.
Jake felém lépett és odahajolt, hogy megcsókoljon. Meg kell ezt tennem. Meg kell csókolnom. Jake-re kell koncentrálnom.
Ajka az enyémhez ért, én pedig próbáltam visszacsókolni és lelkesnek tűnni, de egyszerűen nem ment.
- Minden rendben? - kérdezte kissé elbizonytalanodva. Szegény srácnak, teljesen össze fogom törni az önbizalmát. Hiszen egy ilyen kigyúrt, izmos, helyes, tökéletes srác áll itt előttem, én pedig még megcsókolni sem tudom normálisan.
YOU ARE READING
One Step from You
RomanceEmily megismerkedik mostohabátyjával, aki eleinte kissé tartózkodó, aztán végül egészen jól összekovácsolódnak. Talán túlságosan jól...